Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Threads rozpoczyna test na żywo swojego API, umożliwiając planowanie treści w niektórych aplikacjach innych firm

Threads rozpoczyna test na żywo swojego API, umożliwiając planowanie treści w niektórych aplikacjach innych firm

Dobra wiadomość dla menedżerów mediów społecznościowych i ogólnie potencjalnie ważna aktualizacja zaangażowania tematycznego, ponieważ platforma Meta podobna do Twittera testuje teraz swoje API z wybranymi partnerami, umożliwiając między innymi planowanie publikowania w aplikacji.

tak jak wytłumaczyć przez Jessego Chenainżynier pracujący w Threads, zespół Threads nawiązał teraz współpracę z szeregiem platform innych firm w pierwszej fazie testów na żywo swojego interfejsu API, nad którym pracowano przez ostatnie kilka miesięcy.

Według Podbródek:

Interfejs API umożliwia obecnie użytkownikom uwierzytelnianie, publikowanie tematów i pobieranie treści, które opublikowali za pomocą tych narzędzi, a wkrótce udostępnimy funkcje moderowania odpowiedzi i analizy. Obecnie testujemy z niewielką liczbą partnerów – Grabyo, Hootsuite, Social Newsdesk, Sprinklr, Sprout Social i Techmeme – a także kilkoma niezależnymi programistami.

Oczywiście otwiera to szereg nowych możliwości, w tym, jak wspomniano, planowanie postów, co umożliwi markom i wydawcom łatwiejsze zarządzanie obecnością ich wątków (a tym samym zwiększenie aktywności w aplikacji), a dodanie analityki wpłynie również zapewnić firmom więcej sposobów skupienia się na zaangażowaniu tematycznym i uczynieniu go bardziej skupionym.

Oczywiście Threads niekoniecznie chce, aby marki pojawiały się i psuły rozmowę, ponieważ skupiają się na budowaniu bardziej wciągającej i przyjaznej wersji tego, czym ostatecznie stał się Twitter. Aby się rozwijać, musi jednak zmaksymalizować możliwości udostępniania treści, biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość treści na Twitterze pochodzi jedynie od niewielkiej części użytkowników (20% użytkowników Twittera). Stwórz 100% treści), jest oczywiste, że wątki musiałyby również udostępniać więcej ścieżek propagacji, jeśli to możliwe.

Jednak nadal ma wątpliwości, jak wdrożyć te funkcje.

Zespół Threads oparł się już kilku popularnym ścieżkom rozwoju w tym zakresie, takim jak wyszukiwanie tymczasowe i popularne tematy, które według prezesa Threads Adama Mosseri mogą otworzyć aplikację dla większej liczby spamerów i oszustów.

READ  Ewolucja poczty

Czerpiąc z lekcji, jakie Meta wyciągnęła z Facebooka, gdzie polityka powodująca podziały stała się dla wielu poważnym problemem, Mosseri i firma szukają alternatywnych sposobów ułatwienia rozwoju wątków, co oznacza również ostrożność podczas wdrażania narzędzi takich jak Threads API, na wypadek, gdyby źli aktorzy przejęli kontrolę i zaczęli wypompowywać niekończące się strumienie odpadów.

Nie jest jasne, czy Threads będzie w stanie tego uniknąć, ponieważ im więcej odbiorców zapewnia, tym więcej oszustów będzie go atakować w obu przypadkach. Być może jednak, jeśli zespół Threads będzie postępował ostrożnie, może istnieć sposób na ograniczenie negatywnych elementów i uczynienie Threads bardziej pozytywną przestrzenią.

Jaki jest ostateczny cel, niezależnie od tego, czy lubisz Twittera, czy nie.

ostatni w październiku, kiedy przedstawiał swój plan pozyskiwania potencjalnych klientów Kolejna aplikacja dla miliarda użytkownikówMark Zuckerberg, dyrektor generalny Meta, zauważył:

„Od dawna myślałem, że powinna istnieć aplikacja do publicznego czatu dla miliarda ludzi, co jest nieco bardziej pozytywne. Myślę, że jeśli utrzymamy tę formę przez kilka kolejnych lat, mamy duże szanse na realizację naszej wizji w tym kraju.

Dlatego Threads chce działać inaczej.

Tak więc, chociaż niektórzy byli zdenerwowani faktem, że Threads nie dodał list, regularnych hashtagów lub aktywnie stara się ograniczać dyskusje polityczne w aplikacji, chodzi o to, że Threads tak naprawdę nie próbuje być alternatywą dla Twittera, jaką chciałbyś, żeby była .

Próbuje to być coś innego, zgodnego z pojawiającymi się zachowaniami użytkowników, dlatego też Mosseri sugeruje takie rzeczy, jak automatyczna archiwizacja postów po 30 dniach, chociaż użytkownicy nie mają wątpliwości Nie chce takiego.

Rzecz w tym, że to, czego ludzie myślą, że chcą, i to, na co faktycznie spędzają czas, często bardzo się od siebie różnią.

READ  Oligomerix do prezentacji na Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Alzheimera

Na przykład użytkownicy Facebooka od dawna narzekali, że algorytm kanału aktualności psuje wygodę użytkownika, ale w rzeczywistości z czasem dramatycznie zwiększa zaangażowanie w aplikacji. Użytkownicy Instagrama narzekają, że posty z profili, które obserwują, wyglądają właśnie tak Jest pobierany z głównego pokarmu Na korzyść treści zalecanych przez sztuczną inteligencję, ale zaangażowanie IG wzrosło w ciągu ostatniego roku o 6% w wyniku zwrócenia uwagi na sztuczną inteligencję.

Czasami irytująca mniejszość nie odzwierciedla tego, co faktycznie napędza wzrost, i pod wieloma względami Threads wydaje się eksperymentem opartym na tym fakcie, z ostrożnym podejściem do bardziej popularnych funkcji, takich jak API, co stanowi przykład tego, jak Meta wygląda, gdy ją testuje zdolności. Różne teorie na ten temat.

Czy to w końcu zadziała? Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, ale jasne jest, że zespół Threads przyjmuje inne podejście, niż wielu się spodziewa.

Ale pomijając podejście filozoficzne, możesz teraz planować posty w Threads w niektórych aplikacjach do zarządzania, co jest dużą premią dla menedżerów mediów społecznościowych.

Zespół Threads twierdzi, że zamierza szerzej uruchomić interfejs API „do końca czerwca”.