Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Spy Cup 15 sierpnia: Nowe doświadczenie amerykańskiej magii Foil

Spy Cup 15 sierpnia: Nowe doświadczenie amerykańskiej magii Foil

Spy Cup 15 sierpnia: Poznaj nową amerykańską magię – szpiegowskie rozkazy w samolocie AC75 Emirates należącym do TNZ

Richard Gladwell/Sail-World NZ, 15 sierpnia, 21:48 PDT
16 sierpnia 2023 r

Emirates Team NZ – Dzień 33 – Barcelona – 15 sierpnia 2023 r. w trybie lekkiego powietrza ze zmniejszonym zanurzeniem steru © Job Vermeulen / America’s Cup


Dzisiaj był pierwszy dzień powrotu do trybu próbnego dla dwóch z pięciu drużyn trenujących do 37. Pucharu Ameryki, którego ceremonia otwarcia odbędzie się za rok i tydzień, 22 sierpnia 2024 r.


Co wydarzyło się w pucharze – 15 sierpnia 2023:

  • Zespół Emirates New Zealand płynął samolotem AC75 przy słabym wietrze – zespół był na wodzie wcześniej tego dnia, rzekomo w celu sprawdzenia wydajności przerwania lekkiego lotu. Zespół AC37 Joint Recon miał kilka próśb o ankietę dotyczącą różnych aspektów AC75 ETNZ, najwyraźniej mających na celu zrozumienie, w jaki sposób łódź została ustawiona i żeglowała. Mamy odpowiedzi w tym raporcie.
  • American Magic AC40/LEQ wypłynął w rejs z nowym testowym chipem skrzydła (AM-LEQ-FW3) na metalowym ramieniu portu. Poprzednie skrzydło testowe (AM-LEQ-FW2) zostało przymocowane do prawego ramienia waflowego. Sesja została przerwana po tym, jak nadeszła dziwna bryza, a zespół pływał po morzu na jednym torze – co sprawiło, że test był bez znaczenia.
  • Luna Rossa nie wypłynęła.
  • Eneos Britannia nie pływał.
  • Alinghi Red Bull Racing nie wypłynął.
  • Brak dalszych wieści od zespołu Orient Express (dawniej K-Challenge).
  • 12 sierpnia ogłoszono grupę zarządzającą AC40, w skład której wchodzą Emirates Team New Zealand, McConaghy Boats i Ankasta Międzynarodowa sprzedaż łodzi — wraz z mianowaniem Luca Rizzuttiego na stanowisko dyrektora klasy.


komentarz:

Jeden z zespołów zadał zespołowi rozpoznawczemu AC37 kilka pytań/interesujących miejsc dotyczących zespołu Emirates w Nowej Zelandii. Na dole tego raportu znajdują się zdjęcia i obrazy wideo ich odpowiedzi.

Wtorkowa żegluga odbywała się głównie przy słabym wietrze, który zespół rozpoznawczy Emirates New Zealand zarejestrował przy 3,9-5,2 kt, co, jeśli było dokładne i bez większego wzmocnienia, było znacznie poniżej nieznacznie udaremnionej bryzy. Zespół zwiadowczy uważa, że ​​ETNZ wyleciał wcześniej, żeby złapać trochę lekkiego lotu.

READ  Netball Australia odwraca wątpliwości co do wyboru Diamentów przed Mistrzostwami Świata z powodu sporu CPA

Jeden zespół poprosił o kilka filmów i zdjęć przedstawiających różne funkcje samolotu AC75 zespołu Emirates NZ. Wybraliśmy te i odpowiedzi zespołu Recon – które prezentujemy na końcu tego raportu.

American Magic powraca do trybu testowania AC40, z nowym (trzecim) chipem zestawu testów na ramieniu chipów portu i testuje go w porównaniu z poprzednimi (drugimi) układami zestawu testów.

Ich zamiarem było zebranie danych z obu chipów w celu oceny wydajności, ale warunki były przeciwko nim z powodu niespójnej bryzy. W końcu doszło do tego, że AC40 próbował płynąć głową naprzód na pas przybrzeżny, co jest, delikatnie mówiąc, nieoptymalne.

Warunki wymusiły kilka miękkich zderzeń podczas szpilek i kieszeni, a ostatecznie sesja została przerwana.

Mamy dwa zdjęcia nowych żetonów. American Magic ma tylko jeden arkusz testowy dozwolony, gdy jest przydzielony do czterech.


Raporty wspólnego zespołu rozpoznawczego AC37:


American Magic — AC40/LEQ12 — 15 sierpnia 2023 r. — Barcelona

Ze wspólnego zespołu zwiadowczego AC37:

Spakuj New Underwater America i wróć do zaznaczania prac domowych.

Jak potwierdzono w ogłoszeniu dotyczącym komponentów, firma NYAM wypuściła dzisiaj nowe skrzydło z podkładką na lewą burtę, nowe skrzydło z podkładką na prawą burtę z całkowicie nową klapą oraz nową wersję wysięgnika na prawą burtę.

Kolba dźwigni z podkładką ma teraz krawędź spływu rozciągającą się wokół poziomu wodopoju, jak widać od dnia zerowego w ETNZ, a nowe skrzydło z podkładką zawiera klapki na czubku języka w pobliżu końcówek po stronie dociskowej. Oba magazyny ramion na wióry mają teraz jedno dolne ogrodzenie o tej samej wysokości po obu stronach, „ogrodzenie schodkowe” w poprzek drutu na pierwszym porcie i tylko w połowie liny po prawej stronie z owiewką.

Wodowanie odbyło się o 10:15, cumowanie o 12:40 po odczekaniu 20 minut i wypłynięciu z portu o 13:15 z Tomem, Paulem, Rileyem i Andrew na pokładzie. Podnieśli Boom 0, ponieważ wiatr był marginalnie słaby, 7-9kt 090º z falą 1m S, aby trochę skomplikować sytuację. Cały dzień składał się z długich śrub z wiatrem lub z wiatrem, aby sprawdzić nowy bieg i być może rozpocząć zbieranie danych w celu dostrojenia silnika symulatora.

Wiatr wzmógł się początkowo do 10 km, co wymagało zmiany bomu na numer 1 o 13:51, ale później osłabł i stopniowo skręcał w ciągu dnia do 130 stopni, więc wiatr południowy uderzył w łódź na lewej burcie pod wiatr i martwa rufa. sterburta z wiatrem.

READ  Boks: Tinta Smith zmierzy się z Trish Vaca w Hamilton o tytuł mistrza kraju w wadze cruiser

Utrudniło to życie załodze, ponieważ widzieliśmy łącznie 15 rozprysków kadłuba i wentylację zrzutów wiórów.

Płynęli w trzech tercjach, jednej 18-minutowej i dwóch 44-minutowych, z 11 biegami i 15 chybieniami, połowa manewrów dotknęła aż do zatrzymania.

Łódź nigdy nie pływała, ponieważ ciągle testowali granice każdej możliwej konfiguracji na łodzi, latając wysoko vs nisko, zawietrzna vs płaska, dziobowa vs płaska i wiele kombinacji pomiędzy. Przy lekkiej i skośnej bryzie nie byli w stanie wystartować na lewą burtę pod fale, więc kilka razy rzucili się na prawą burtę, aby umożliwić start. Wiatr jeszcze bardziej osłabł io 15:50 postanowili holować do portu, cumując o 16:21.

Widzieliśmy kilka polowań na morświny, jedno w rejsie, drugie wbijanie do portu, a także przerażającą łódź podwodną próbującą holować, co może wskazywać, że kontrola lotu nie reagowała właściwie.

Leah Setga, jednostka zwiadowcza NYAM.


Statystyki sesji: American Magic — AC40 / LEQ12 — 15 sierpnia 2023 r. — Barcelona

  • Jest słonecznie
  • Siła wiatru 6-9kts
  • Kierunek wiatru: 090° – 160°
  • Stan morza: 0,3 m windchop i 1 m sworm
  • Odejmij: 1015 godzin Dok: 1240 godzin
  • Basen w: 1621 godz


Zespół Emirates Nowa Zelandia AC40 – AC75 – 15 sierpnia 2023 r. – Barcelona

Po trzech dniach żeglugi na pokładzie AC40, ETNZ wrócił dzisiaj na pokład „Te Rehutai”, z wczesnym rankiem wystartującym z szopy o 08:30. Łódź została zepchnięta na wodę o godzinie 09:05, a zespół zacumował zgodnie z planem o godzinie 10:00. M1 został podniesiony o 10:10, a J2 dziesięć minut później w porcie. Dzisiaj nie było żadnych zmian w żaglach.

Celem dnia wydawało się żeglowanie i trening przy bardzo słabym wietrze.

ETNZ miał krótką sesję trwającą półtorej godziny, z której większość żeglowała w linii prostej w stosunku do ich liczebności, zarówno pod wiatr, jak iz wiatrem. Ich styl żeglowania pod względem ogólnej wartości pozostaje ten sam. Latanie jak najniżej, z dziobem pochylonym w dół, przechylając się lekko na nawietrzną i cały czas pompując główny nurt w stylu „surfingowym” przy zachowaniu bardzo niskiego napięcia zestawu.

READ  Szczegółowy tydzień: Subi, 15-minutowe miasta i ataki na gangi

Po czterdziestu pięciu minutach żeglowania nową kamerę umieszczono na lewej burcie łodzi w pobliżu relingu i dziobu.

Zespół wykonał w sumie 9 śrub i 8 okultyzmów i został całkowicie przerwany odpowiednio w wieku 6 i 3 lat. Te, które nie zostały przerwane, miały miejsce głównie na początku dnia, kiedy prędkość wiatru była mniejsza niż 4 węzły od rzeczywistej prędkości wiatru mierzonej na poziomie morza.

O 11:45 zespół zatrzymał się i podpłynęła łódź pościgowa. Najwyraźniej coś się stało, ponieważ zauważyliśmy niezwykłe ruchy między łodzią pościgową wsparcia a AC75, do której dołączyło kilku członków zespołu wsparcia. Potencjalny problem lub awaria nie mogą zostać zidentyfikowane, ponieważ z zewnątrz nic konkretnego nie widać. Dziesięć minut później zespół postanowił opuścić żagle i wrócić do domu.

O godzinie 12:00 opuszczono żagle i łódź odholowano z portu. To jest coś, czego ETNZ nigdy nie robi, gdy wszystko idzie dobrze. O 12:20 łódź wróciła do doku, została podniesiona z wody o 12:52 i wróciła do szopy o 13:20.

Sebastien Pere Brosa – Recon na ETNZ


załoga: (Współkierowcy): Peter Burling, Nathan Outridge, Andy Maloney, Blair Tuck.


Statystyki sesji: Zespół Emirates Nowa Zelandia AC40 – AC75 – 15 sierpnia 2023 r. – Barcelona

  • Pogoda: Słońce 30 stopni
  • Siła wiatru 4kts – 5.2kts.
  • Kierunek wiatru: 70° – 110°
  • Stan morza: 0,47 m Płaskie
  • Dokowanie: 1000 godzin Dokowanie: 1252 godziny
  • Łącznie szpilki: 9 – Pełna folia: 6; dotknij i idź: 2; Dotyk: 1
  • Gibbs Razem: 8 – Pełna frustracja: 3; Dotknij i idź: 4; Dotyk: 1


Zwrócono się o nagranie/wideo do AC37 Joint Recon Team zespołu Emirates New Zealand AC75 Team


Dodatkowe zdjęcia:


Ten komentarz został napisany i skompilowany z materiałów wideo, nieruchomych obrazów, danych statystycznych uzyskanych z AC37 Joint Recon Program oraz innych materiałów dostępnych dla Sail-World NZ, w tym plików graficznych itp. dotyczących pokrycia wód w latach 2010, 2013, 2017 i 2021 Ameryka północna. Okulary. Jego format ma dać czytelnikom Sail-World migawkę postępów wszystkich drużyn w danym dniu lub okresie.