Aby zachować zgodność ze zmieniającymi się przepisami europejskimi, oferujemy nową opcję subskrypcji w UE, EOG i Szwajcarii. W listopadzie damy osobom korzystającym z Facebooka lub Instagrama i mieszkającym w tych regionach możliwość dalszego bezpłatnego korzystania z tych spersonalizowanych usług z reklamami lub wyrażenia zgody na zaprzestanie wyświetlania reklam. Podczas gdy ludzie subskrybują, ich dane nie będą wykorzystywane do celów reklamowych.
Osoby w tych krajach będą mogły wykupić płatną subskrypcję i korzystać z naszych produktów bez reklam. W zależności od tego, gdzie dokonasz zakupu, będzie to kosztować 9,99 EUR miesięcznie w Internecie lub 12,99 EUR miesięcznie na urządzeniach z systemem iOS i Android. Niezależnie od tego, gdzie dokonano zakupu, subskrypcja będzie dotyczyć wszystkich kont na Facebooku i Instagramie połączonych w Centrum kont użytkownika. Podobnie jak w przypadku wielu subskrypcji online, ceny na iOS i Androida uwzględniają opłaty nałożone przez Apple i Google w ramach ich odpowiednich zasad zakupów. Do 1 marca 2024 r. subskrypcja początkowa obejmuje wszystkie konta połączone w Centrum kont użytkowników. Jednak od 1 marca 2024 r. za każde dodatkowe konto wymienione na liście użytkownika będzie obowiązywać dodatkowa opłata w wysokości 6 EUR miesięcznie w Internecie i 8 EUR miesięcznie w systemach iOS i Android. Centrum kont.
Dlaczego to robimy?
Wierzymy w znaczenie Internetu wspieranego reklamami, który daje ludziom dostęp do spersonalizowanych produktów i usług niezależnie od ich statusu ekonomicznego. Umożliwia także małym przedsiębiorstwom dotarcie do potencjalnych klientów, rozwój ich działalności i tworzenie nowych rynków, napędzając wzrost gospodarki europejskiej. Podobnie jak inne firmy, nadal będziemy opowiadać się za Internetem z reklamami, nawet w przypadku naszej nowej oferty subskrypcji w UE, EOG i Szwajcarii. Szanujemy jednak ducha i cel tych zmieniających się przepisów europejskich i zobowiązujemy się do ich przestrzegania.
W sierpniu ogłosiliśmy nasz zamiar przeniesienia osób w UE, EOG i Szwajcarii na podstawę prawną RODO polegającą na „zgodzie” na przetwarzanie danych zebranych na naszych własnych platformach w celach reklamowych. Wprowadziliśmy tę zmianę, aby spełnić szereg zmieniających się i pojawiających się wymogów regulacyjnych w regionie. Obejmuje to sposób, w jaki nasz główny organ regulacyjny ds. ochrony danych w UE, irlandzka Komisja ds. ochrony danych, interpretuje Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) po najnowszej aktualizacji. rządzić przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) i oczekuje wejścia w życie ustawy o rynkach cyfrowych (DMA).
Możliwość zakupu subskrypcji bez reklam równoważy wymagania europejskich organów regulacyjnych, dając użytkownikom swobodę wyboru i umożliwiając Meta dalsze świadczenie usług wszystkim w UE, EOG i Szwajcarii. W swoim orzeczeniu Europejski Trybunał Sprawiedliwości wyraźnie uznał, że model subskrypcji, taki jak ten, który reklamujemy, jest ważną formą zgody na usługę finansowaną z reklam.
Jeśli zdecydujesz się na dalsze bezpłatne korzystanie z naszych produktów, Twoje wrażenia pozostaną takie same – i będą one nadal wspierane przez narzędzia i ustawienia, które stworzyliśmy, aby umożliwić użytkownikom kontrolowanie sposobu, w jaki oglądają reklamy. Obejmują one Preferencje reklamowe, który oferuje zestaw kontroli umożliwiający wpływ na wyświetlane reklamy oraz na dane wykorzystywane do tworzenia tych reklam, w tym informacje o aktywności partnerów reklamowych. W naszym produkcie mamy również narzędzia, które to wyjaśniają „Dlaczego widzę tę reklamę?”A także, jak ludzie mogą Zarządzaj ich doświadczeniami reklamowymi.
chwila, Reklamodawcy będą mogli nadal prowadzić spersonalizowane kampanie reklamowe w Europie, aby dotrzeć do tych, którzy zdecydują się nadal korzystać z bezpłatnej usługi online z reklamami. W przyszłości będziemy nadal inwestować w tworzenie nowych narzędzi, które zachowają wartość, jaką zarówno ludzie, jak i firmy czerpią z reklam spersonalizowanych, jednocześnie umożliwiając użytkownikom kontrolowanie sposobu, w jaki korzystają z reklam na naszych platformach. Osoby w wieku co najmniej 18 lat będą mogły oglądać reklamy bez reklam. W dalszym ciągu zastanawiamy się, jak zapewnić nastolatkom znaczące i odpowiedzialne doświadczenia reklamowe w zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym.
Ten nowy model subskrypcji został uwzględniony w naszych najnowszych prognozach i niedawno ogłoszonych wytycznych biznesowych. Niniejsza publikacja zawiera stwierdzenia wybiegające w przyszłość, w tym perspektywy biznesowe Meta i zmieniający się krajobraz regulacyjny. Nie należy polegać na tych stwierdzeniach jako na przewidywaniach przyszłych wydarzeń. Dodatkowe informacje dotyczące potencjalnego ryzyka i niepewności dotyczących naszej działalności i wyników finansowych można znaleźć w naszym najnowszym formularzu 10-Q. Meta nie ma obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń w wyniku pojawienia się nowych informacji lub przyszłych wydarzeń.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Była szefowa działu IT poczty mówi, że Paula Fennells „ma nadzieję uniknąć” dochodzenia – ujawnia, że zablokowała swój numer | Wiadomości biznesowe
Tesco pilnie przypomina sobie ulubionego lunchu i ostrzega „nie jedz” w obawie, że może…
Arcblock Crypto skacze o 64% w ciągu jednego miesiąca: czy 4,12 USD będzie następne?