Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Scott McLaughlin zamierza rozpocząć swoją pierwszą passę w IndyCar

Scott McLaughlin podczas rozmowy wideo z rodziną w Nowej Zelandii po wygraniu Grand Prix w Sankt Petersburgu.

Steve Nisios

Scott McLaughlin podczas rozmowy wideo z rodziną w Nowej Zelandii po wygraniu Grand Prix w Sankt Petersburgu.

Jedynym jasnym punktem w debiutanckim sezonie IndyCar Scotta McLaughlina był jego wspaniały debiut w Texas Motor Speedway Challenge.

Nowozelandczyk zadebiutował na owalu w maju ubiegłego roku w Teksasie podczas swojego czwartego startu w IndyCar. Polegał na poradach mentora zespołu Penske i czterokrotnego zwycięzcy Indianapolis 500, Ricka Mearsa, i zajął drugie miejsce za Scottem Dixonem w wyścigu, w którym jego kolega Kiwi przejechał wszystkie oprócz sześciu z 212 okrążeń.

To drugie miejsce było jedynym podium w 2021 roku dla McLaughlina, trzykrotnego australijskiego mistrza V8 Supercars, który przywiózł Team Penske do Stanów Zjednoczonych i ogłosił się przyszłą gwiazdą IndyCar.

Sky Sports

Kierowca Kiwi świętuje swoje największe zwycięstwo w inauguracyjnym sezonie na Florydzie. Źródło: Sky Sports

Wyniki były nie do przyjęcia dla 28-latka, który przeżywa największe spowolnienie w swojej karierze. McLaughlin wiedział, że musi poprawić się w kwalifikacjach, a Penske zmienił kierownictwo zespołu i zlecił inżynierowi wyścigowemu Benowi Pritzmanowi odbudowanie pewności siebie kierowcy.

Czytaj więcej:
* Scott McLaughlin wygrywa swój pierwszy wyścig IndyCar
* Poznaj Scotta McLaughlina
* Wielka misja Scotta McLaughlina, aby schudnąć w jego pierwszym sezonie IndyCar

McLaughlin odpowiedział, wygrywając otwierający sezon IndyCar w St. Petersburgu z pole position – jego pierwsze zwycięstwo, jego pierwsza pozycja – i teraz wrócił do Teksasu, zdolny do zwycięskiej passy. The Penske Group mocno wierzy, że McLaughlin będzie wyjątkowy i jest zdeterminowany, aby sprostać jego szumowi.

W końcu dotarł do siedziby Team Penske w Północnej Karolinie pod koniec 2020 roku, zajmując już trzecie miejsce na zwycięskiej liście Penske po dominującym biegu z DJR Team Penske w Australii. Dzięki imponującej wygranej na ulicach Sankt Petersburga w zeszłym miesiącu, McLaughlin ma teraz na koncie 57 zwycięstw jako kierowca Pińska.

READ  Obawy Pucharu Świata dotyczące Czarnych Czapek uwydatniły ciąg kampanii ODI w Indiach

„Zwycięstwo po obu stronach świata jest fantastyczne” – powiedział McLaughlin. „On jest świetną małpą od tyłu i ogromnym wzmocnieniem pewności siebie jako zespołu. Nie oszukujemy się. Musimy dalej pracować, ciężko pracować, ponieważ wszystkie zespoły wracają do nas mocne.

„Po prostu naciskaj, a wszystko będzie dobrze”.

Texas Motor Speedway to wieloletni i oryginalny partner dzisiejszej serii IndyCar. Następnie dyrektor generalny toru, Eddie Gossig, w 1997 roku uczynił z Teksasu podstawę raczkującej IRL, a niedzielny wyścig miał mieć 35 punktów na torze.

Ale frekwencja spadła, a samochody używane w serialu mają problemy w Teksasie, odkąd tor zaczął używać łodzi holowniczej na zmianę, aby pomóc stworzyć drugi pas ruchu, gdy NASCAR jest w mieście. Mieszanka PJ1 nie może się równać z oponami Firestone używanymi w IndyCar, a ta wysoka trasa jest bardzo gładka i niebezpieczna.

Oznaczało to, że wyścigi IndyCar były bardzo indywidualne i podążały za liderem. Niedzielny wyścig jest pierwszym z pięciu owali w harmonogramie IndyCar i jedynym wyścigiem owalnym przed Indianapolis 500 w maju. Ostatni kontrakt Gossage’a z IndyCar wygasa po niedzielnym wyścigu i odszedł na emeryturę w zeszłym roku.

Pięciokrotny zwycięzca Texasu i sześciokrotny mistrz Series Scott Dixon powiedział: „Utrata Teksasu byłaby ogromnym sukcesem. [enough] Owale już teraz i musisz je dodać.

Teksańczycy grali podwójnie w zeszłym sezonie, a Dixon wyszedł na boisko w pierwszym wyścigu. Kolejny dzień był znacznie bardziej ekscytujący z 12 zmianami jazdy wśród dziewięciu kierowców, zanim Pato Award – meksykański kierowca mieszkający w San Antonio – wygrał swój pierwszy wyścig w swojej karierze.

W tym tygodniu dyskutowano o dodaniu przez IndyCar 30 minut treningu po sobotnich kwalifikacjach dla zespołów, które chcą przejechać tylko okrążenia na górnym pasie, aby zapewnić przyczepność przed niedzielnym wyścigiem. Nie jest jasne, czy jakaś drużyna zaakceptuje ofertę – każdy zespół może wysłać jeden samochód – aby użyć starego zestawu opon, aby spróbować zdeponować gumę podczas drugiego toru.

READ  Harmonogram typów futbolu uniwersyteckiego: prognozy przeciwko spreadowi, kursy na 25 najlepszych meczów w piątek w 13 tygodniu