Taku Morikawa, dyrektor generalny UNIQLO Europe„Cieszymy się, że możemy zrobić kolejny krok w podróży UNIQLO w Polsce i udostępnić różnorodne, niezbędne artykuły codziennego użytku UNIQLO jeszcze większej liczbie osób w Warszawie” – powiedział „Dzięki naszemu pierwszemu sklepowi typu pop-up w Wars Sawa Junior widzieliśmy, jak klienci przyjęliśmy naszą filozofię LifeWear, inspirowaną japońskimi wartościami Jakości, długowieczności i prostoty, to dla nas wielki zaszczyt otworzyć nasz pierwszy w historii stały sklep w Polsce, w mieście tak bogatym w historię i kulturę, tak przyszłościowym z naszymi wartości marki.”
UNIQLO otworzy swój pierwszy stały sklep w Polsce, UNIQLO ARKADIA, w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie jesienią 2024 roku. Po sukcesie tego sklepu, w ofercie sklepu LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt będzie dostępne w cenach za 1300 funtów. Powierzchnia sprzedaży na metr kwadratowy. Dyrektor generalny Taku Morikawa wyraził swój zachwyt, zauważając przyjęcie przez Warszawę filozofii UNIQLO.
Rozbudowa sieci sklepów na terenie całej Europy
UNIQLO stale rozwija swoją sieć sklepów w Europie, dostarczając LifeWear coraz większej liczbie klientów. Wiosną 2024 roku firma otworzyła regionalne sklepy flagowe w dwóch nowych miastach, Rzymie i Edynburgu, otwierając jednocześnie nowe sklepy UNIQLO w centrum Londynu, Nicei i Mediolanie. Uwzględniając te pięć sklepów, UNIQLO prowadzi obecnie łącznie 76 sklepów na 10 rynkach w całej Europie.
Uwaga: Treść tej informacji prasowej nie była redagowana przez pracowników Fibre2Fashion.
Biuro informacyjne Fibre2Fashion (RM).
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Rozszerzenie sezonu EA Sports WRC 2024
W Polsce otwarto 115-kluczowy hotel Element by Westin® Wrocław
UE zgadza się pomóc w rozpoczęciu magazynowania 5,4 GWh w Polsce – pv International Magazine