Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Eurobike 2023 |  Najlepsza nowa technologia od pierwszego dnia

Eurobike 2023 | Najlepsza nowa technologia od pierwszego dnia

Eurobike to największe na świecie targi rowerowe obejmujące pięć hal i wiele pięter w centrum wystawowym Messe Frankfurt.

Program obejmuje wszystko, co świat rowerowy ma do zaoferowania, od wielkich marek po małych producentów i producentów OEM, o których nigdy nie słyszałeś.

Przeczesywaliśmy wiele kabin, aby znaleźć najnowszą, najlepszą i najdziwniejszą technologię w ofercie.

Oto wybór najlepszych technologii szosowych i szutrowych od pierwszego dnia – i pamiętaj, aby sprawdzić nasze centrum Eurobike, aby znaleźć wszystkie najnowsze wiadomości.

Elastyczny interfejs drukowania 3D

Trzy podeszwy elastycznego interfejsu.
Stan Portos/Nasze media

Elastic Interface mówi, że wprowadzenie własnych podeszew oznacza, że ​​firma ma produkty zwiększające komfort we wszystkich trzech punktach styku z rowerem.

Podeszwy wykonane są z tego samego materiału, co wkładki na szelkach, a Erin Lucarelli, która pracuje w zespole marketingowym Elastic Interface, opisuje podeszwy jako „jak kozica dla twoich stóp”.

Podeszwy są „specjalnie stworzone do jazdy na rowerze”, a nie do innych aktywności, takich jak bieganie, „więc nie ma wsparcia na pięcie, ale jest wyściółka w łuku stopy i podbiciu” – mówi Luca Conte, starszy dyrektor ds. zarządzania produktem w Elastic Interface.

Kapcie są elastyczne, oddychające i można je prać w pralce.

Dostępne będą trzy modele o różnych poziomach oddychalności i wsparcia: Basic; ukochany; I ekskluzywne.

Torby rowerowe Camelbak

Torba na kierownicę Camelbak.

Torba Camelabak na kierownicę.
Stan Portos/Nasze media

Camelbak ma nową kolekcję trzech toreb rowerowych.

Torby są zaprojektowane tak, aby pasowały do ​​kierownicy, wzdłuż górnej rury lub na siodełku.

Torba na kierownicę może pomieścić bukłak Camelbak, a jej paski są w charakterystycznym dla Camelbaka kolorze niebieskim.

Camelbak zaprezentował także nowe wersje butelek Podium. Nowe butelki są dostępne w wersji tytanowej lub stalowej, w różnych kolorach.

Mówi się, że nowe butelki utrzymują płyny w niskiej temperaturze do 7 godzin.

READ  Asda i Morrisons ostatnio wycofują się z jednorazowych grilli z powodu niebezpieczeństwa pożaru | Lew

Aleck Aleck radio i czujnik kolizji

Alec Alec Radio w kasku.

Radio jest przymocowane do pasków kasku.
Stan Portos/Nasze media

Amerykańska firma Aleck Aleck ma na targach Eurobike dwa produkty.

Pierwszy to system radiowo-głośnikowy, który można przymocować do pasków dowolnego kasku otwartego.

System może odtwarzać muzykę lub rozmawiać z grupą do 25 pasażerów.

Czujnik zderzenia kasku Aleck Aleck.

Czujnik zderzenia będzie dostępny w wielu kaskach Smitha.
Stan Portos/Nasze media

Możesz tworzyć kanały dla różnych motocyklistów za pomocą aplikacji Aleck Aleck dostępnej na Androida lub iOS.

Możesz jednocześnie słuchać muzyki i słyszeć innych motocyklistów dzięki systemowi zmniejszania głośności muzyki, gdy ktoś mówi.

Być może najważniejsze jest przycisk wyciszania.

Aleck Aleck miał również na wyświetlaczu czujnik zderzenia, który zostanie zintegrowany z wieloma hełmami Smitha od przyszłego roku.

Jeśli czujnik wyłączy się, będziesz miał krótki czas na obejście alarmu, zanim powiadomi on kontakt alarmowy i innych użytkowników produktu w promieniu 3 km. Marka odnosi się do innych użytkowników jako „Near Heroes”.

Opona szutrowa Pirelli Cinturato RC X

Pirelli Cinturato Gravel RC X.

Pirelli Cinturato Gravel RC X jest mocniejsza niż standardowa Cinturato Gravel RC.
Stan Portos/Nasze media

Opona szutrowa Pirelli Cinturato RC X zostanie oficjalnie wprowadzona na rynek w przyszłym miesiącu, ale marka rzuciła nam okiem na Eurobike.

Opona ma wiele wspólnego z oponą szutrową Cinturato RC, ale została specjalnie zaprojektowana do wyścigów w zdradliwym terenie, zwłaszcza w Ameryce Północnej, gdzie większość wyścigów szutrowych przemierza ostre i krzemienne szlaki.

Pirelli Cinturato X.

Ma taki sam bieżnik jak Cinturato Gravel RC.
Stan Portos/Nasze media

Chociaż szczegóły są w tej chwili słabe, Pirelli powiedział, że opona ma przedłużony karkas pod dętką, aby zapewnić trwałość.

Niestandardowy chuligan z Cannondale

Chuligan z Cannondale

Chuligan z Cannondale.
Stan Portos/Nasze media

Spaceruj po galeriach Eurobike wystarczająco długo, a znajdziesz kilka dziwnych rzeczy.

Dobrym przykładem jest Cannondale Hooligan z malowaniem Cannondale Saeco, wewnętrznym prowadzeniem kabli i siodełkiem Fizik Volta.

Motocykl należy do projektanta Torgny’ego Fjeldskaara, który zaprojektował jedne z najbardziej kultowych motocykli ostatnich dwóch dekad, pełniąc funkcje dyrektora ds. Projektowania w BMC i Cannondale, gdzie zaprojektował oryginalnego Hooligana.

READ  Akcja Netflix dotycząca udostępniania haseł rozpocznie się w nadchodzących miesiącach | Netflixa

Fjeldskaar mówi, że musiał nawiercić ramę roweru, aby poprowadzić kable wewnątrz.

Koła Ere Research Genus

Ere Research Genus

Gama Genus jest dostępna w trzech opcjach głębokości.
Jack Locke / Nasze media

Koła Genus firmy Ere Research to najlepiej sprzedające się koła do rowerów szosowych holenderskiej marki.

Koła są dostępne w głębokościach 30 mm, 45 mm i 65 mm. Wszystkie koła są dostępne ze szprychami węglowymi lub stalowymi.

Według Ere Research ich hamulce węglowe są utwardzane w stanie rozciągniętym, podczas gdy inne hamulce węglowe są utwardzane w stanie „zrelaksowanym”. W rezultacie szprychy powietrzne są mniej podatne na wypaczanie podczas procesu budowy koła.

Szprycha ma również rdzeń z włókna Zylon. Według Eyre, włączenie tego super mocnego włókna syntetycznego powinno zapobiec pęknięciu szprych na dwie części w przypadku zderzenia.

Koła Ere Research Genus

Koła na cześć Eddiego Van Halena.
Jack Locke / Nasze media

Są one połączone z zupełnie nowym Panama Center. W piaście zastosowano układ połączeń 2:1, podobny do kół Fulcrum. Jest to oparte na nieopatentowanej konstrukcji Star Ratchet firmy DT Swiss.

Poza zabawą, huby noszą nazwę „Panama” na cześć zmarłego Eddiego Van Halena. Pete van der Velde, założyciel Ere Research, umieścił również laserowo wytrawione oznaczenia na czubku gitary, które pasują do sygnowanej przez Van Halena gitary Frankenstrat. żartuję!

Tylny bagażnik Aero Spyder do rowerów górskich

Stojak Aero

Stojak montowany do tylnego trójkąta roweru górskiego.
Jack Locke / Nasze media

Aeroe Spider to tylny bagażnik z napędem paskowym, zaprojektowany specjalnie do montażu na tylnym trójkącie roweru górskiego z pełnym zawieszeniem.

Tylny bagażnik Aeroe

Plastikowy wspornik podstawy wygląda solidnie.
Jack Locke / Nasze media

Sztywna metalowa rura otacza tylne koło i jest przymocowana do plastikowych mocowań ABS. Następnie owiń nylonowe paski wokół rury, aby utrzymać stojak na miejscu. Paski są dokręcane za pomocą klucza sześciokątnego 4 mm.

Regał można wyposażyć w worki suche lub — nowość na rok 2023 — worki koszowe.

Elitarna sucha mata

Elitarny suchy mat

Czy jesteś spoconym biegaczem halowym? Ten dywan może być Twój.
Jack Locke / Nasze media

Elite kołysze nową matą treningową turbo na swoim stojaku.

Pomysłowo nazwana Dry Mat ma część środkową, którą można prać. Jest utrzymywany na miejscu za pomocą czterech dużych plastikowych przełączników dwustabilnych i można go zdjąć do prania w pralce po spoconym układzie turbo.

READ  Dealer samochodów skazany za przejechanie 2 750 000 mil 32 pojazdami | Wiadomości z Wielkiej Brytanii

W momencie publikacji nie były dostępne żadne dalsze szczegóły. Skontaktowaliśmy się z Elite, aby uzyskać więcej informacji.

Nowe siodła Silverado i Volt od WTB

Siodła WTB Silverado i Volt

WTB zaktualizowało swoje najpopularniejsze siodła.
Jack Locke / Nasze media

WTB przeprojektowało stare siodła Silverado i Volt.

Według szacunków marki, ponad milion każdego modelu jest na wolności, większość z nich jest wyposażona w specyfikacje OEM, aby ukończyć motocykle.

To zbudowało coś w rodzaju kultu wśród jeźdźców, którzy kochają swoje siodła – parafrazując rzecznika WTB, ci, którzy kochają Volta i Silverado, naprawdę ich kochają.

Siodła WTB Silverado i Volt

Siodełka są dostępne ze szprychami z włókna węglowego lub stopu.
Jack Locke / Nasze media

Mając to na uwadze, marka niechętnie wprowadzała większe zmiany w projekcie siodełek, ale nadal była chętna do ich aktualizacji.

Główną zmianą jest przejście z tradycyjnej laminowanej, wzmocnionej konstrukcji na podwozie WTB Fusion Form. Według marki umożliwia im to dostosowanie ilości włókien nylonowych w skorupie, aby dostosować się do wygody. Zaktualizowano również ogólną estetykę siodełek.

Aerodynamiczne koła Hunt 32

Nowe koła do rowerów firmy Hunt

Koła rowerowe są teraz (w pewnym sensie) rzeczą.
Jack Locke / Nasze media

Hunt rzucił nam okiem na ich nowe pneumatyczne koła wyścigowe / długodystansowe.

Zestaw kołowy łączy wersję z wyższą belką istniejącego aerodynamicznie radykalnego stabilizatora marki z nową osią.

Podobnie jak koła Ere Research, te nowe piasty wykorzystują bębenek z grzechotką DT Swiss Star, co zapewnia łatwiejszą obsługę serwisową w terenie.

Koła Eurobike Hunt

Hunt wykorzystuje świeży (ale znajomy) darmowy projekt.
Jack Locke / Nasze media

Koło zostało opracowane na podstawie opinii sponsorowanych przez Hunt sportowców, którzy chcieli niezawodnego, głośnego koła, które można by łatwiej serwisować w terenie niż ich istniejące koła.

Merida Scultura Endurance GR

Merida Scultura Endurance GR

Scultura Endurance GR bazuje na istniejącej linii opon Scultura Endurance.
Nick Clark/Nasze media

Merida Scultura Endurance GR to szutrowy rower wyścigowy zbudowany na bazie istniejącego roweru szosowego Scultura Endurance.

Merida mówi, że rower jest przeznaczony do wyścigów szutrowych i dużych przejażdżek fondue i jest wyposażony w 35-milimetrową oponę Continental TerraSpeed ​​​​.

Dostępne są dwie wersje ramy z włókna węglowego — podstawowa 5000 i premium 8000.

Merida Scultura Endurance GR

Rower jest kompatybilny z błotnikami.
Nick Clark/Nasze media

Na rowerze istnieje możliwość zamontowania przedniego i tylnego błotnika, ze zdejmowanym mostkiem na tylnym siedzeniu i punktem mocowania na widelcu.

Technologia Disc Cooler firmy Merida znajduje się na przednim widelcu, który według marki pomaga regulować temperaturę podczas długich zjazdów.

Marka twierdzi, że rama jest kompatybilna ze sztycą regulowaną 27,2 mm, którą można ustawić za pomocą wewnętrznego prowadzenia kabli.

Merida dała również rowerowi rozszerzoną kierownicę, aby zapewnić wygodniejszą pozycję dłoni.