Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Butternut Box kupuje polską markę PsiBufet

Butternut Box kupuje polską markę PsiBufet

Butternut Box, brytyjski dostawca karmy dla psów, przejął polską markę PsiBufet za nieujawnioną kwotę.

Założona w 2016 roku Butternut Box rozszerzyła swoją obecność w całej Europie i jest dostępna w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Belgii, a teraz w Polsce dzięki temu przejęciu. Startup produkuje świeżą karmę dla psów o „ludzkiej jakości”.

PsiBufet, utworzony w 2012 roku, podobnie produkuje świeżą karmę, o której mówi się, że jest indywidualnie dostosowana dla psów.

Umowa pozwoli klientom PsiBufet „cieszyć się świeżą żywnością lepszej jakości, szerszym wyborem produktów i bardziej zaawansowaną obsługą klienta online”, powiedział ButternutBox w oświadczeniu.

Umowa pozwala również brytyjskiemu startupowi rozszerzyć swoją działalność na Europę Środkowo-Wschodnią, „przy czym Polska służy jako regionalne centrum działalności grupy i umożliwia szerszy wzrost w Europie”, według firmy.

Kevin Glenn, współzałożyciel Butternut Box, powiedział: „PsiBufet podziela nasze zaangażowanie w dostarczanie psom świeżych, zdrowych i pożywnych posiłków i cieszymy się, że możemy wprowadzić ich wiedzę i ofertę produktów do naszego portfolio.

„To przejęcie pozwala nam rozszerzyć naszą działalność w Europie i udostępnić Butternut Box większej liczbie właścicieli psów i ich ukochanym psom”.

Butternut Box zebrał ponad 100 milionów funtów (124,5 miliona dolarów) finansowania od samego początku dzięki inwestorom takim jak White Star Capital i L Catterton, firma private equity założona przez LVMH. Niedawno uzyskała również certyfikat korporacji B, częściowo dzięki otwarciu w marcu 2021 r. w pełni zintegrowanego zakładu produkcyjnego o nazwie Rudie’s Kitchen.

Piotr Wawrysiuk, założyciel i prezes PsiBufet, powiedział: „Butternut Box wspiera nas od ponad trzech lat. Jest nie tylko inwestorem venture capital, ale przede wszystkim inwestorem strategicznym, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Nasze firmy łączy wspólna kultura organizacyjna, a przede wszystkim misja: zapewnianie zdrowia i szczęścia psom i ich ludziom na całym świecie. Cieszę się, że dzięki tej relacji będziemy mogli oferować produkty wysokiej jakości klientom w Polsce. „

READ  Dzwonki alarmowe dotyczące rozluźnienia zasad weterynaryjnych

W lutym dyrektor finansowy Nestlé, François-Xavier Roger, powiedział, że „nie jest do końca przekonany o ekonomii” karmy dla zwierząt jadalnej dla ludzi.

Właściciel marki Purina powiedział, że karma przeznaczona dla ludzi oferuje szansę rynkową, ale Roger wątpi w jej rentowność.