Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Virgin Media zakłóca najnowsze wiadomości: łącze szerokopasmowe ponownie przestało działać po tym, jak dostawca przeprosił za wcześniejszą awarię

Virgin Media zakłóca najnowsze wiadomości: łącze szerokopasmowe ponownie przestało działać po tym, jak dostawca przeprosił za wcześniejszą awarię

Virgin Media nie działa: usługa nie działa dla użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Virgin Media wycofało się z wielu klientów zaledwie kilka godzin po tym, jak dostawca usług internetowych przeprosił za awarie, które spowodowały wyłączenie tysięcy osób.

Według danych z Downdetector, strony śledzącej awarie, problemy zaczęły się około 2 w nocy. W tym momencie nastąpił znaczny wzrost zgłoszeń na stronie internetowej Virgin Media o problemach, a kolejny szczyt pojawił się około 7 rano.

Firma poinformowała później na Twitterze: „Przywróciliśmy usługi szerokopasmowe dla klientów, ale uważnie monitorujemy sytuację, ponieważ nasi inżynierowie nadal ją badają”. – I przepraszamy za wszelkie zakłócenia.

Ale Downdetector wykazał kolejny duży wzrost utraty usług, który rozpoczął się o godzinie 16:00, z dziesiątkami tysięcy zgłoszonych przerw – prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej obserwowany szczyt.

Witryna wykazała, że ​​trzy czwarte użytkowników miało problemy z połączeniem z Internetem stacjonarnym, a 23 procent stwierdziło, że doświadczyło całkowitej przerwy w dostawie prądu.

Wcześniej tego ranka wielu twierdziło, że witryna Virgin Media również nie działa. Teraz wydaje się, że działa z powrotem, choć w zmniejszonej formie.

Czytaj więcej: Najlepsi dostawcy usług szerokopasmowych w Wielkiej Brytanii

1680628485

Skąd wiesz, czy Twój internet przestał działać — czy to tylko Ty

Chociaż jest oczywiste, że tysiące klientów Virgin Media doświadcza dziś wieczorem awarii, nasz redaktor ds. technologii Andrzej Gryf To wyjaśnienie zostało napisane wcześniej, jak dowiedzieć się, czy Twój dostawca Internetu rzeczywiście nie działa:

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 18:14

1680627294

Monitor online oferuje klientom Virgin Media „drugą awarię w całym kraju”.

NetBlocks, firma, która określa się jako „strażnik internetu”, ma ten wykres pokazujący „drugą ogólnokrajową awarię”, której doświadczają dziś klienci Virgin Media.

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 17:54

1680626325

Virgin Media ubolewa nad „powtarzającym się przypadkiem z przeszłości”

Virgin Media wydało oświadczenie w sprawie nowych awarii.

Firma napisała na Twitterze: „Niestety, widzieliśmy powtórkę poprzedniego problemu, który powodował sporadyczne problemy z połączeniem szerokopasmowym dla niektórych klientów Virgin Media.

„Jeszcze raz przepraszamy osoby, których to dotyczy, nasze zespoły nadal ciężko pracują, aby znaleźć i rozwiązać pierwotną przyczynę problemu”.

Niezależny Możesz skontaktować się z firmą, aby uzyskać więcej informacji.

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 17:38

1680626002

Zgłoszonych awarii jest blisko 55 000

Wygląda na to, że nowa awaria dotyczy prawie dwa razy większej liczby klientów niż wcześniej, dzień przed przeprosinami Virgin Media.

Witryna Downdetector podkreśla prawie 55 000 zgłoszeń awarii od godziny 17:13 — w porównaniu do szczytu 28 565 zgłoszonych przed 8 rano.

(zrzut ekranu z downdetectora)

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 17:33

1680625383

Mapa pokazuje hotspoty awarii Virgin Media

Poniżej znajduje się mapa Downdetector awarii Virgin Media zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin.

Pokazuje duże hotspoty w Londynie, Birmingham, Cardiff i Edynburgu, z przerwami w działaniu w większości kraju.

(zrzut ekranu z downdetectora)

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 17:23

1680625065

Wygląda na to, że witryna Virgin Media znów cierpi.

Strona główna i strony zapytań prasowych nie ładują się początkowo, gdy Niezależny Próbowałem uzyskać do niego dostęp, zanim w końcu załadowałem się po długim opóźnieniu przy kolejnej próbie.

1680624796

Wykres pokazuje ogromny nowy wzrost liczby zgłoszonych przestojów

Oto skok przerw w działaniu zarejestrowany przez witrynę Downdetector, który osiągnął szczyt około 35 000 zgłoszonych problemów, większy niż we wtorek.

(zrzut ekranu z downdetectora)

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023 17:13

1680624049

Internet szerokopasmowy znów nie działa po tym, jak dostawca przeprosił za wcześniejszą awarię

Dziesiątki tysięcy klientów Virgin Media ponownie zgłosiło przerwy w dostawie usług, zaledwie kilka godzin po tym, jak dostawca Internetu ogłosił, że przywraca swoje usługi.

Witryna Downdetector wykazała znaczny wzrost zgłaszanych awarii – nawet większy niż we wtorek.

Według strony internetowej 75 procent to przerwy w dostępie do łącza szerokopasmowego, 23 procent to przerwy w dostawie prądu, a 2 procent to przerwy w transmisji telewizyjnej.

Andy’ego Gregory’ego4 kwietnia 2023, 17:00

1680605824

Usługa szerokopasmowa została przywrócona, mówi Virgin Media

Virgin Media potwierdziło, że przywróciło swoim klientom usługi szerokopasmowe po porannej awarii, która uniemożliwiła tysiącom dostęp do Internetu.

„Przywróciliśmy usługi szerokopasmowe dla klientów, ale uważnie monitorujemy sytuację, podczas gdy nasi inżynierowie kontynuują dochodzenie” – napisała firma na Twitterze.

– I przepraszamy za wszelkie zakłócenia.

Emily Atkinson4 kwietnia 2023 11:57

1680602162

Virgin Media nie działa: usługa nie działa dla użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Więcej o najważniejszych artykułach dzisiejszego poranka od naszego zespołu wideo:

Virgin Media nie działa: usługa nie działa dla użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Emily Atkinson4 kwietnia 2023 10:56