Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ryan Wood wykorzystuje Hyundai Getz do przygotowań do produkcji supersamochodów

Ryan Wood wykorzystuje Hyundai Getz do przygotowań do produkcji supersamochodów

Ryan Wood w przyszłym sezonie awansuje do Supercars w WAU. Zdjęcie: Projekt wyścigowy

Tak twierdzi sam zwycięzca Super2, który wyjaśnił ćwiczenie lewego pola podczas letniego grilla KTM.

Pomimo tego, że dzięki Walkinshaw Andretti United uzyskał już awans do głównej rozgrywki, Kiwi wciąż znajduje się na bardzo wczesnym etapie swojej podróży do supersamochodów.

Dopiero w tym roku zdecydował się wyskoczyć z systemu Porsche i dołączyć do WAU w Super2.

W tym sezonie przerzucił się na hamowanie lewą nogą z gokartów i porsche, ale w przyszłym sezonie chce przejść na hamowanie prawą nogą, co lepiej sprawdza się w supersamochodach.

Aby pomóc w dokonaniu zmiany, Wood ćwiczy hamowanie prawą nogą oraz technikę pięty i palców w starym Hyundaiu pozostawionym przez byłego współlokatora w Australii.

„Szczerze mówiąc, jedynym powodem, dla którego zostawiłem hamulce nożne, było to, że po raz pierwszy wskoczyłem do samochodu w dniu oceny, a mieliśmy za sobą tylko trzy jazdy, więc to była pierwsza rzecz, jaką zrobiły moje stopy” – powiedział.

„Po prostu nie zmieniłem się w tym roku. Ale teraz mam więcej czasu na udoskonalenie hamowania prawą nogą, więc latem dokonam zmiany.

„Mój współlokator, który tu mieszkał, przyjechał z Nowej Zelandii i zostawił tutaj swojego ręcznego Hyundaia Getza. Więc dopiero nim jechałem. Mam nadzieję, że mu to nie przeszkodzi.”

„To trochę pomaga. Nadal próbuję w tym ćwiczyć przed startem w wyścigu…”

Mówiąc o zbliżającym się debiutanckim sezonie w najważniejszym meczu ligowym, Wood jako swój główny cel podkreślił podstawy.

„To będzie naprawdę duży krok, ale dla mnie chodzi po prostu o upewnienie się, że znam podstawy, takie jak zarządzanie oponami, a nawet postoje w pit stopie” – powiedział.

„Opanowanie wszystkich tych rzeczy na wczesnym etapie sprawi, że koniec roku będzie bardziej konkurencyjny, ponieważ łatwo jest przez to wszystko przejść w pośpiechu i zapomnieć, jakie są ważne.

READ  Steve Smith publikuje bezprecedensowe aktualizacje na temat przyszłości krykieta

„Do końca roku chcę mieć kilka najlepszych rzutów karnych i tym podobne rzeczy, to byłoby wspaniale. Kiedy spojrzysz wstecz, kiedy Brody [Kostecki] Dołączył po raz pierwszy i bardzo szybko padł na ziemię. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić to samo, ale nie liczę kurczaków przed wykluciem.

„Jestem bardzo podekscytowany współpracą z Chazem [Mostert]I to będzie naprawdę ekscytujący okres w moim życiu. Chcę to wchłonąć i wchłonąć.”

Zarządzanie pracą poza torem to kolejne wyzwanie, o którym wie Wood, a sympatyczny Kiwi ma nadzieję, że jego osobowość zabłyśnie.

„Myślę, że to będzie najtrudniejsza część, nie tylko wyskoczenie z samochodu wyścigowego, siedzenie w ciężarówce i bycie samemu” – powiedział.

„Będę mieć kontakt ze wszystkimi i będę sobą. Pomaga to, że to działa i że ludzie cieszą się tą stroną mnie.

„Mam najlepszego kolegę z drużyny, od którego mogę się uczyć na tym froncie. Chaz jako pierwszy uczestniczy w sesjach podpisywania kontraktów i ostatni je opuszcza.

„[WAU CEO] Bruce'a [Stewart] To naprawdę dobry charakter, więc to, że będzie mnie prowadził, też mi pomoże. „Jestem bardzo podekscytowany możliwością zrobienia tego z WAU, ponieważ czuję się jak w rodzinie”.

Aby uzyskać więcej informacji od Ryana Wooda, obejrzyj cały odcinek KTM Summer Grill.