Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pasażerowie na linii Elizabeth utknęli na wiele godzin po uszkodzeniu kabli

Pasażerowie na linii Elizabeth utknęli na wiele godzin po uszkodzeniu kabli

Wyjaśnienie wideo,

Obejrzyj: Pasażerowie linii Elizabeth Line chodzą po torach po długich godzinach oczekiwania

Pasażerowie utknęli w pociągach na wiele godzin bez prądu po uszkodzeniu kabli napowietrznych, które zamknęły trasy do i z jednej z najbardziej ruchliwych stacji w Londynie.

National Rail stwierdziła, że ​​musi wstrzymać wszystkie połączenia do i z Paddington do czasu naprawy napowietrznych kabli energetycznych w rejonie Ladbroke Grove.

Dodał, że dotknięte zostały wszystkie linie Elizabeth Line, Great Western Railway i Heathrow Express.

Zakłócenia mają potrwać do końca czwartku.

Pasażerowie powiedzieli w mediach społecznościowych, że godzinami utknęli w pociągach bez prądu.

Network Rail West poinformowała na stronie internetowej X, że „dla bezpieczeństwa pasażerów” wstrzymała wszystkie pociągi między London Paddington a Reading.

Dodała: „Jeśli znajdujesz się w pociągu, którego dotyczy problem, pozostań na miejscu do czasu, aż służby ratunkowe lub pracownicy kolei przekażą Ci dalsze instrukcje”.

Heathrow zamieścił w serwisie X informację, że na lotnisko i z lotniska nie kursują połączenia Heathrow Express ani Elizabeth Line, dodając: „Przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności”.„.

Transport for London powiedział BBC News, że cztery pociągi Elizabeth Line utknęły i są w trakcie ewakuacji pasażerów.

Przewieziono ich na najbliższą stację lub alternatywnymi środkami pomogono im wrócić do domów.

Rzecznik firmy powiedział w oświadczeniu: „Ubolewamy, że uszkodzenie napowietrznych linii energetycznych Network Rail spowodowane przez inny pociąg operatora kolejowego spowodowało poważne zakłócenia dla naszych klientów Elizabeth Line, a także wszystkich operatorów pociągów z londyńskiego Paddington”.

„Współpracujemy z zespołami reagowania u różnych partnerów, aby odzyskać pociągi i jak najszybciej zabrać wszystkich do domu”.

Rzecznik Network Rail powiedział: „Ubolewamy, że pasażerowie są opóźnieni w związku z awarią kabli napowietrznych dostarczających energię do pociągów w obszarze Ladbroke Grove.

„Musieliśmy wstrzymać wszystkie usługi, aby nasi inżynierowie pracowali tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać problem. Nasze zespoły współpracują również z operatorami pociągów, aby pomóc pasażerom w dotkniętych pociągach.

„Apelujemy do osób na pokładzie, aby do czasu trwania tego zdarzenia zastosowały się do wszystkich rad udzielonych przez personel. Każdy, kto planuje podróż dziś wieczorem, powinien sprawdzić informacje w National Rail Enquiries, aby uzyskać najnowsze informacje na temat zakłóceń”.

Źródło obrazu, Emmę Bentley

Skomentuj zdjęcie,

Niektórzy pasażerowie utknęli między główną linią Paddington i Acton na ponad trzy godziny

Rachel Reilly z Countdown powiedziała, że ​​była jedną z osób, które utknęły w pociągu Elizabeth Line.

Opublikowała selfie siebie i innych pasażerów, uśmiechając się, i powiedziała: „Po około 4 godzinach jazdy wysiedliśmy z linii Elizabeth i wow!”

Dziennikarka BBC, Emma Bentley, udostępniła zdjęcia innych pasażerów czekających w ciemności, pisząc w X: „Wagony straciły moc i wygląda na to, że możemy wracać do domu…”

Dodała później, że pasażerowie jej pociągu zostali ewakuowani po trzech i pół godzinach uwięzienia.

Hugh Comerford (65 lat) powiedział, że jego pociąg wyjeżdżający z Londynu został ewakuowany około trzy godziny po jego zatrzymaniu.

Powiedział, że za oknem pociągu widzi pracowników przygotowujących się do ewakuacji oraz że pasażerowie zaczęli wysiadać i chodzić po torach.

Powiedział BBC: „Około 18:40 pociąg nagle się zatrzymał i tak naprawdę nie wiedzieliśmy dlaczego.

„Kierowca powiedział, że pociąg przed nami zaplątał się w napowietrzne kable energetyczne, więc musieli odciąć zasilanie”.

Comerford powiedział, że w miarę jak zrobiło się chłodniej i zgasło światło, kierowca nie był w stanie przekazać żadnych dalszych informacji na temat systemu opalania.

Powiedział, że jego współpasażerowie zachowali spokój i „biorąc pod uwagę wszystko”, byli w bardzo dobrym nastroju – pomimo „wyraźnego opuszczenia kilku lotów”.

„Mamy szczęście, ponieważ wygląda na to, że nie ma tu żadnych małych dzieci” – dodał.

Inny pasażer opisał, jak pozwolono jego współpasażerom wysiadać z pociągu „jeden po drugim, aby oddać mocz”.

Źródło obrazu, Hugh Comerforda

Skomentuj zdjęcie,

Pasażerowie są ewakuowani w ciemności po godzinach spędzonych w unieruchomionym pociągu pozbawionym prądu

Czy na Twoją podróż miało wpływ opóźnienie pociągu? Podziel się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected].

Jeśli chcesz porozmawiać z dziennikarzem BBC, podaj numer kontaktowy. Możesz także skontaktować się w następujący sposób:

Jeśli czytasz tę stronę i nie widzisz formularza, musisz odwiedzić mobilną wersję witryny BBC, aby przesłać swoje pytanie lub komentarz. Możesz też wysłać do nas e-mail na adres [email protected]. W każdym zgłoszeniu proszę podać swoje imię i nazwisko, wiek i lokalizację.

READ  Bengal znów oznacza biznes, BGBS wróci w przyszłym roku | Wiadomości o Kalkucie