Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lista kontrolna SEO bez sztucznej inteligencji na rok 2024

Lista kontrolna SEO bez sztucznej inteligencji na rok 2024

  • Lista kontrolna SEO jest nieunikniona przy publikowaniu w Internecie.
  • Korzystanie ze starych postów może tchnąć nowe życie w Twoje rankingi
  • Nie wpadnij w pułapkę „sztucznej inteligencji”.

Jednym z realiów współczesnego publikowania w witrynach internetowych jest to, że widoczność treści w dużej mierze zależy od algorytmów, które wyświetlają witrynę w wynikach wyszukiwania online. Optymalizacja witryny internetowej w celu uzyskania najlepszych wyników jest zatem integralną częścią publikacji online, ponieważ stanowi integralną część dobrej gramatyki i atrakcyjnego stylu pisania. Korzystanie z listy kontrolnej SEO może pomóc w osiągnięciu wiarygodnych wyników.

Chociaż prawdą jest, że 'Google to nie Internet„Seo powinno zostać uwzględnione, jeśli w ogóle zależy Ci na tym, aby jak najwięcej osób przeczytało Twoją treść i przyjęło Twój przekaz. Google i wiele innych wyszukiwarek ma swój własny program dotyczący tego, co jest najłatwiejsze do wyświetlenia, ale z zastrzeżeniami i warunkami. Starannie zaprojektowane aby kształtować współczesne treści internetowe do własnych celów, wiele „zasad” SEO uwzględnia aspekty strony, które obejmują czytelność, przejrzystość narzędzi internetowych, trafność, popularność i aktualność informacji. Obiektywnie rzecz biorąc, są to ogólnie pozytywne czynniki wpływające na zawartość witryny.

Łatwo wpaść w króliczą norę optymalizacji strony internetowej. Witryny pisane głównie z myślą o SERP (stronach wyników wyszukiwania) są łatwe do odnalezienia – Częste używanie słów kluczowych w tekście głównym i podtytułach, a także bardzo mało interesującej treści, to główne wskaźniki. Możliwe jest jednak zrównoważenie wartości treści dla rzeczywistych czytelników z jej postrzeganą wartością dla algorytmów wyszukiwania. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest aktualizacja starej zawartości.

Źródło: Fosstodon.org

Aktualizacja treści nie musi oznaczać jej recyklingu (czyli przepisywania każdego zdania, zastępowania przymiotników synonimami, zamiany zdań głównych i podrzędnych itp.).

Twórcy treści powinni rozważyć aktualizację treści w ramach procesu przeglądu, ze szczególnym naciskiem na aktualizację odpowiednich informacji na stronie. W ten sposób czytelnicy uczą się z aktualnych tekstów i mediów oraz z Google i in. Zobacz zaktualizowaną treść, która, mamy nadzieję, będzie bardziej interesująca dla dzisiejszych czytelników.

READ  Nastoletni gracz jako pierwszy pokonuje „bezkonkurencyjną” grę Tetris – łamiąc ją

Znalezienie martwych stron w witrynach internetowych jest zadaniem stosunkowo banalnym. Daty utworzenia treści podawane przez backend Twojej witryny są oczywistym wskaźnikiem na początek i można je powiązać z danymi analitycznymi z wewnętrznych narzędzi analitycznych.

Większość artykułów przyciąga coraz większą uwagę po ich publikacji, a następnie zanika. W przypadku treści informacyjnych jest to naturalna kolej rzeczy. Strony mniej zależne od czasu mogą być dobrymi celami wiosennych porządków i wirtualnego porządkowania.

Oto nasza lista kontrolna SEO, która pomoże ożywić zakurzone zakątki Twojej witryny.

Jedną z podstawowych zasad HTML jest to, że tekst może być reprezentowany jako… HipertekstJednym z aspektów jest to, że dokumenty są ze sobą powiązane. Znalezienie bardziej odpowiednich i aktualnych odniesień oraz przekształcenie zdań wokół odniesienia to świetny sposób na przeniesienie treści do teraźniejszości. Dodatkowo, jeśli mowa o zmieniającej się dziedzinie (na przykład badania akademickie), czytelnicy docenią najbardziej aktualne informacje.

Podobnie dobrym pomysłem jest aktualizowanie treści, aby odzwierciedlały zmieniające się opinie, niezależnie od tego, czy są to Twoje własne, czy te z branży, o której piszesz. Ten rodzaj edycji można wyraźnie podkreślić, stosując kursywę lub wcięcie w celu poinformowania czytelników, że artykuł został zaktualizowany.

Zmiana zasad

Wszelka optymalizacja wyszukiwarek to domysły, ponieważ samozwańczy eksperci próbują odtworzyć zamknięte algorytmy używane przez duże wyszukiwarki. Jak w przypadku każdej formy zgadywania, są specjaliści, którzy zgadują lepiej niż inni, a o jakości decyduje długie doświadczenie i dedykowane testowanie zmian w treści.

Jednak zasady SEO ewoluują i warto ponownie podejść do swoich tekstów i mediów ze świeżym spojrzeniem zaczerpniętym z badań nad obecną praktyką. Wcześniej zoptymalizowane strony internetowe mogą wymagać zmian, aby odzwierciedlały aktualne wytyczne dotyczące najwyższych rankingów SERP – w tym momencie musisz zaktualizować swoją listę kontrolną SEO.

READ  Movie News: Reveni Labs testuje aparat

Doskonałym przykładem jest czytelność. Przy tak dużej konsumpcji sieci odbywającej się obecnie na urządzeniach mobilnych „czytelność” może oznaczać, że krótsze akapity przeplatane starannie dobranymi mediami mają przewagę nad grubymi ścianami tekstu (które są trudne do odczytania np. w jadącym autobusie). Zmiana struktury stron może być pomocna w ramach domowego stylu.

Zdjęcie w ramach Creative Commons przedstawiające uczenie starego psa nowych sztuczek.

Tu jest jeden. „Nauczanie starego psa nowych sztuczek” autorstwa Fouquiera – na licencji CC BY-NC 2.0.

Nie używaj dużych modeli językowych

Jak każde inne narzędzie, użycie dużego modelu językowego (Copilot, ChatGPT itp.) może być skuteczne w pewnych okolicznościach. Programy LLM działają jako stosunkowo przydatne proxy do wyszukiwań internetowych, więc jeśli szukasz materiałów pomocniczych do swoich stron, LLM może odkryć fragmenty informacji, których znalezienie zajęłoby więcej czasu przy użyciu „tradycyjnego” wyszukiwania.

Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę, że wynik tekstowy LLM jest mieszanką informacji dostępnych w Internecie, wówczas jego wynik nie powinien być wykorzystywany do tworzenia oryginalnych treści. Łącząc wiele tysięcy edukacyjnych stron internetowych, LLM dosłownie tworzą środek produkcja. Modele są słabe w rozróżnianiu użyteczne Informacja ma treść trzeciego rzędu i dlatego tworzy coś pośrodku: sumę średnią.

Ponieważ Twoje treści powinny być unikalne i pouczające, a nie tylko czytelne, używanie ChatGPT do pisania za Ciebie jest niewłaściwe na wszystkich poziomach.

Dziennikarze i pisarze borykają się z nadwyżką, ponieważ firmy chętnie traktują drugorzędne treści jako priorytet dla krótkoterminowych zysków. Jeśli lubisz zastępować ludzką ekspresję algorytmami, które odtwarzają pracę innych (a dokładniej, przewidują kolejne słowo w zdaniu na podstawie pracy innych), to studia MBA będą dobrym wyborem. Możesz także chcieć niepoprawnie użyć wyrażenia sztuczna inteligencja.

Wnioski

Niezależnie od tego, czy Twoje strony internetowe promują produkt komercyjny, czy wyrażają Twoje życie wewnętrzne, warto pamiętać, że „sieć była i powinna zajmować się rozpowszechnianiem informacji”. Chociaż w 2024 r. przeglądanie listy kontrolnej SEO pod kątem najwyższych rankingów SERP będzie w 2024 r. niezaprzeczalną koniecznością, fakt ten nie musi pogarszać ogólnej jakości Twoich ofert.

READ  W nowej grze o budowaniu miasta chodzi o Voxels

Gigantyczny przydrożny billboard może zacząć wyglądać na przestarzały pod względem palety kolorów, wyboru czcionek, taśmy lub obrazów. Zmiana tych elementów, aby billboard nawiązywał do teraźniejszości, nie musi zmieniać jego przekazu. Podobnie można traktować strony internetowe.