Od czasu premiery na początku stycznia fani Halo z niecierpliwością czekali na więcej informacji na jej temat Aura: temperatura zapłonuNowa gra z miniaturami od Mantic Games. Natomiast w piątek, podczas corocznej konwencji gier wojennych AdeptiCon w Schaumburgu w stanie Illinois, brytyjski zespół dostarczył towar. Nie tylko wiemy, jak będą wyglądać gotowe produkty, pomalowane czy niepowlekane, ale także dużo wiemy o tym, jak wszystko będzie grać.
Aura: temperatura zapłonu Jest to gra typu potyczka, rodzaj miniaturowej gry wojennej, która jest obecnie niezwykle ekscytująca. Podobnie jak tytuły Gwiezdne Wojny: Punkt migawki, Cyberpunk: Strefa WalkiI Warhammer 40:000: Zabij drużynę, temperatura zapłonu Po prostu to zrobię Do gry wymaga kilku figurek. Ale w przeciwieństwie do innych gier, nie będzie wymagać linijki. Dzieje się tak, ponieważ wykorzystuje nowy system oparty na kostkach, będący rdzeniem innego tytułu Mantic: gry potyczkowej o nazwie Obszar wysokiego ryzyka.
W Obszar wysokiego ryzykaktóre posiada Bezpłatne zasady szybkiego startu Na stronie Mantic kostki służą do pomiaru ruchu i strzelania. Tymczasem okładka jest definiowana przez Twoją prawdziwą linię wzroku – co oznacza, że wystarczy zbliżyć się do poziomu oczu z miniaturą, aby zobaczyć, co widzisz prawidłowo.
„ [24-inch-square] „Plansza areny jest podzielona na siatkę o wymiarach osiem na osiem” – wyjaśnił w e-mailu Dan Maplestone, dyrektor ds. marketingu strategicznego firmy Mantic. „Ponieważ jednak w grę toczy się coś więcej niż tylko poziom gruntu, każde pole nazywamy sześcianem (a nie kwadratem), aby umożliwić także poruszanie się w górę i w dół pomiędzy poziomami lub strzelanie do wrogów znajdujących się pod tobą.
Wszystkim jednostkom przydzielono zakres ruchu mierzony w kostkach, a gracze liczą tylko te kostki, przez które muszą przejść, aby dotrzeć tam, gdzie chcą. Kiedy już znajdą się w ostatniej kostce, gracze mogą dowolnie zmieniać położenie swojej figurki. Możesz umieścić go za małą zasłoną lub wystawić głowę na zewnątrz, aby utrzymać kontakt wzrokowy z wrogiem. W ten sposób jest bardzo podobny do współczesnej strategicznej gry wideo czasu rzeczywistego, w której gracz kieruje ruchem jednostek, podczas gdy poszczególni żołnierze kontrolowani przez sztuczną inteligencję w tej jednostce dostosowują się do ostatecznej pozycji.
„To system, który staje się bardzo intuicyjny, gdy ludzie go zrozumieją” – powiedział Maplestone. Jego rozmiar powinien również dobrze pasować do nawet najbardziej szczegółowego terenu, co może pomóc temperatura zapłonu Gra jest tak szybka i płynna, jak tryby wieloosobowe w klasycznych grach wideo.
Walka również wydaje się szczególnie zabójcza. System oparty na k8 wykorzystuje mechanizm wybuchowych kości, co oznacza, że wyrzucenie ósemki dodaje dodatkową kostkę – i dodatkowe obrażenia – do rzutu. Dlatego Mantic nazwał ją mechaniką „Strzałów w głowę”.
Wydano dwie wersje gry przed Sprzedaż dzisiaj, ale ceny nie zostały udostępnione przed publikacją. the Wydanie zwiadowcze Zawiera osiem wstępnie zmontowanych figurek z czerwonego i niebieskiego plastiku oraz mały teren. the Wydanie spartańskieTymczasem oferuje 16 Spartan, cztery szare modele Banished Elite i różne „ulepszenia komponentów”. Gra zadebiutuje oficjalnie jesienią tego roku.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Równowaga między marketingiem marki a marketingiem efektywnościowym w epoce cyfrowej
W końcu Redfall otrzyma ostatnią aktualizację, w tym tryb offline
TCL Electronics wprowadza na rynek w Stambule najnowsze telewizory LED QD-Mini i inteligentne urządzenia gospodarstwa domowego