Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Właściciel piekarni broni sprzedaży „niebinarnych ludzi z piernika” po reakcji z wirusowym zdjęciem

Właściciel piekarni broni sprzedaży „niebinarnych pierników” po reakcji, gdy zdjęcie deseru stało się wirusowe

  • Piekarnia w Lancashire została skrytykowana za pierniki bez płci
  • The Cottage Bakery w Blackpool została oskarżona o promowanie „przebudzonego programu”
  • Szef Paul Cook twierdzi, że zauważenie ciastka zajęło ludziom trzy lata

Szef piekarni musiał się bronić po wrzawie za sprzedaż „niebinarnych ludzi z piernika”.

Media społecznościowe wybuchły w tym tygodniu po tym, jak ludzie zauważyli, że piekarnia w Lancashire sprzedaje pierniki neutralne pod względem płci – tradycyjnie znane jako piernikowe ludziki.

The Cottage Bakery, z siedzibą w Blackpool, została zbombardowana w Internecie, a niektórzy twierdzili, że promuje „przebudzony program”.

Jeden z użytkowników powiedział: Absolutne szaleństwo. Wkrótce nie będziesz mógł nawet nazwać go piernikiem, na wypadek gdyby obraził się na piernika.

„Nie zrobiono tego, by zachować poprawność polityczną i na szczęście niektórzy wzięli to za żart” – powiedział Paul Cook, prezes Cottage Bakery.

Inny dodał: „Co jest gorsze: pierniki bezpłciowe czy ludzie, którzy wściekają się na pierniki bezpłciowe? Kogo to obchodzi?”

Pomimo trollingu zdezorientowany szef Paul Cook był jeszcze bardziej zszokowany Sporo czasu zajęło ludziom zauważenie herbatników.

READ  Tysiące mogły stracić w aplikacji do handlu kryptowalutami

Powiedział: „Myślałem, że to będzie zabawne i tak było, ale zajęło to trzy lata, zanim ktoś to zrobił”.

Zaczęliśmy naklejać na to etykiety przed Covidem, ale mieliśmy ludzi, którzy przychodzili i mówili, że to źle i że nie są mężczyznami.

„Więc rozmawiałem o tym z moim drukarzem, a on powiedział do mnie:„ Dlaczego nie nazwiesz tego niebinarnym? ”

Piekarnia sprzedaje pierniki od 20 lat, ale zaczęła etykietować swoje produkty, gdy w 2019 r.

Prawo, które weszło w życie w październiku 2021 r., wymaga od wszystkich firm dostarczania pełnych etykiet składników i alergenów na paczkowanej żywności przeznaczonej do sprzedaży bezpośredniej.

Nastąpiło to po tragicznej śmierci nastolatki Natashy Ednan-LaPeraeus, która zmarła po wystąpieniu alergii na bagietkę Pret a Manger.

Chociaż piekarnia sprzedaje pierniki od 20 lat, zaczęła oznaczać swoje produkty już w momencie ich umieszczania

Chociaż piekarnia sprzedaje pierniki od 20 lat, zaczęła oznaczać swoje produkty, gdy trzy lata temu weszła w życie „Ustawa Nataszy”.

Paweł też powiedział LADBiblia dodanie „niebinarnego” do plakatów „nie miało na celu nikogo zdenerwować ani urazić”.

Kontynuował: „Etykieta jest z tyłu, więc nie mogą jej zobaczyć, gdy jest na ladzie, a większość ludzi zamawia piernikowego człowieka”.

Dopiero gdy pojawiły się etykiety, ludzie zaczęli robić głupie komentarze.

Zostało to zrobione jako trochę śmiechu z powodu komentarzy ludzi.

„Nie zrobiono tego, aby było politycznie poprawne i na szczęście niektórzy ludzie wzięli to za żart”.

Jeden z użytkowników powiedział: Absolutne szaleństwo.  Prędko nie będę mogła nazywać go piernikiem, na wypadek gdyby piernik się obraził

Jeden z użytkowników powiedział: Absolutne szaleństwo. Niedługo nawet nie będę mogła nazwać go piernikiem, na wypadek gdyby obraził się na rudą

reklamy