Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Najlepsze e-maile od Apple kontra Epic

Mówiąc o cross-play: Sony i Epic już po cichu testowały cross-play w styczniu 2018 z obydwoma Jest to gra elektroniczna i Wzór doskonałości i negocjowanie przez większą część tego roku.

W marcu 2018 r. Epic i Microsoft publicznie ujawnione Że Sony było jedyną rzeczą, która trzymała wszystko Jest to gra elektroniczna Gracze mają możliwość grania ze znajomymi na różnych platformach — ale za kulisami Epic i Sony prowadziły aktywne dyskusje na temat urzeczywistnienia wieloplatformowości, zgodnie z e-mailami firm.

jak pisaliśmyRobiło się gorąco. Epic próbował wzmocnić ramię Sony, aby umożliwić grę krzyżową między PS4 i Xbox, a wiceprezes Epic Joe Kreiner powiedział: „Nie mogę wymyślić scenariusza, w którym Epic nie dostanie tego, czego chcemy – ta możliwość pojawiła się, gdy Jest to gra elektroniczna Na początku marca stała się największą grą na PlayStation”. Skończyło się na pytaniu o dodatkowe gwarancje finansowe Pocałunek w końcu się poddałem we wrześniu 2018 r.

Ale teraz widzimy też momenty, w których Sony i Epic były w lepszych warunkach. Czy wiesz, że firmy po cichu wypuściły PS4 na PC w styczniu 2018 roku, dwa miesiące temu? gówno uderzyło w wentylator? Epic udostępnił wyniki tego testu firmie Sony w lutym. „Chcielibyśmy szybko rozszerzyć istniejące wyjątki Paragon/Fortnite PC na systemy iOS i Android” – powiedział Kreiner, szef Sony Developer Relations Phil Rosenberg, dodając, że „Epic publicznie ogłosi, że mamy wieloplatformową grę na PS4/PC”. gdy Sony zgodzi się również otworzyć międzyplatformowy czat głosowy.

Kolejna seria e-maili z czerwca pokazuje, że dyrektor generalny Epic, Tim Sweeney, robi trudny ruch, aby dodać Microsoft na kilka dni przed E3 2018 – w kategoriach takich jak „Szczerze, nie wierzymy, że stanowisko Sony jest nawet legalne” i ultimatum „proszę poinformować Koderę. „ -san i proszę jasno powiedzieć, że Epic zapewni pełną interoperacyjność między wszystkimi platformami w Fortnite w odpowiednim czasie w przyszłości.” Ale Sweeney również przeprasza, o czym sam możesz przeczytać w powyższym dokumencie.

W „Umowie na wyłączność i wspólnym marketingu” z 15 marca widzimy, że firma Epic zamieniła coś innego, aby uzyskać międzyplatformową zawartość do pobrania i międzyplatformowy czat głosowy na PS4, PC i urządzeniach mobilnych. Zgadzam się na konwersję interfejsów API platformy turniejowej PS4 firmy Sony na Unreal Engine 4.

Strona 3 z 2018-March-epic-exchanged-UE4-ps4-Tournament-platform-for-cross-play

Umowa prawna między Sony i Epic nadal ewoluowała: po dodaniu crossplay Xbox we wrześniu 2018 r. obie strony dodały Linuksa do swojej listy „dozwolonych platform” w maju 2019 r., a następnie dodał Google Stadia we wrześniu 2019 r. Jednak Tim Sweeney postanowił zachować Stadia dla okupu, jak powiedziałem wcześniej.