Marriott International ogłosił plany rozbudowy swojego portfolio w Polsce, spodziewając się w ciągu najbliższych kilku lat dołączenia o ponad 10 hoteli, w tym debiutu na rynku dwóch marek – Le Méridien i Element Hotels by Westin. Te przewidywane otwarcia wzmocnią obecność firmy w kraju, gdzie obecnie posiada ona w portfelu 24 nieruchomości i ponad 4500 pokoi w 12 markach i ośmiu miastach – Warszawie, Sopocie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie. Planowana ekspansja wpisuje się także w strategiczny rozwój portfolio usług premium i wybranych luksusowych firmy w kluczowych lokalizacjach rekreacyjnych i biznesowych w regionie Europy Wschodniej.
Jerome Brett, dyrektor ds. rozwoju na region EMEA, Marriott International, skomentował: Marriott International w dalszym ciągu koncentruje się na rozwoju i dywersyfikacji swojego portfolio marek i doświadczeń w Polsce, aby sprostać dużemu popytowi na podróże w całym kraju. Dzięki naszemu atrakcyjnemu portfolio marek, światowej klasy platformie dystrybucyjnej i wielokrotnie nagradzanemu programowi turystycznemu Marriott Bonvoy, w dalszym ciągu zapewniamy duże możliwości wzrostu właścicielom i franczyzobiorcom na rynku.
Marriott w dalszym ciągu obserwuje silną dynamikę wzrostu swoich marek premium w Polsce. Firma spodziewa się sprowadzić do kraju europejskie programy dziedzictwa i eleganckiej elegancji Le Méridien wraz z oczekiwanym otwarciem Le Méridien Kraków Royal w 2025 r. Firma planuje również rozszerzyć obecność marek swojej grupy na rynku wraz z planowanym otwarciem Tribute teczka. Hotel w Warszawie i Hotel Autograph Collection we Wrocławiu. W planach jest także budowa drugiego hotelu Renaissance, którego otwarcie planowane jest na gdańskiej Starówce.
Wybrane przez spółkę marki usług również w dalszym ciągu są silnym motorem wzrostu na polskim rynku. Element by Westin zadebiutuje w kraju wiosną tego roku wraz z otwarciem Element by Westin Wrocław, który zaspokoi zapotrzebowanie rynku na noclegi na dłuższy pobyt. Four Points by Sheraton rozwija swoje istniejące portfolio, planując otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu w 2025 roku. Zabawna marka Moxy Hotels ma otworzyć w przyszłym roku swój piąty hotel na rynku z hotelem w centrum Warszawy.
Ponadto Marriott planuje także poszerzenie swojego luksusowego portfolio w Polsce o oczekiwany dodatek do swojego drugiego hotelu Luxury Collection, H15 Luxury Palace, hotelu Luxury Collection, który będzie zlokalizowany na terenie Pałacu Lubomirskich w historycznym Krakowie.
dodał Bretta, Obserwujemy znaczny wzrost rynku dzięki możliwościom konwersji, co dodatkowo podkreśla zaufanie właścicieli do Marriott International i reputację naszych globalnych marek. Ponad połowa naszych projektów deweloperskich w Polsce obejmuje projekty konwersji i adaptacyjnego ponownego wykorzystania.
W Polsce działa 12 marek firmy, z których każda oferuje inne doświadczenia w różnych segmentach podróżnych. Marki obecne obecnie w kraju to: Kolekcja Luksusowa w segmencie luksusowym; Hotele Marriott, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin w segmencie premium; Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott, w określonym sektorze usług.
Uwaga dotycząca stwierdzeń wybiegających w przyszłość
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu federalnych przepisów dotyczących papierów wartościowych Stanów Zjednoczonych, w tym stwierdzenia dotyczące oczekiwanych przyszłych otwarć projektów i wzrostu portfela; Debiut marki na wybranych rynkach; Nasz plan rozwoju; Przyszłe możliwości rozwoju; Trendy i prognozy popytu; oraz podobne stwierdzenia dotyczące przewidywanych przyszłych zdarzeń i oczekiwań, które nie są faktami historycznymi. Ostrzegamy, że stwierdzenia te nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i są obarczone licznymi ryzykami i niepewnościami, których możemy nie być w stanie dokładnie przewidzieć lub ocenić, w tym czynnikami ryzyka, które identyfikujemy w naszych dokumentach SEC, w tym w naszym najnowszym raporcie rocznym zgodnie z W przypadku formularza 10-K lub raportu kwartalnego na formularzu 10-Q. Każdy z tych czynników może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od oczekiwań wyrażonych lub sugerowanych w tej informacji prasowej. Stwierdzamy te stwierdzenia dotyczące przyszłości na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego i nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń, czy z innego powodu.
O Marriott International
Marriott International (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda w stanie Maryland w USA i posiada portfel ponad 8800 nieruchomości należących do ponad 30 wiodących marek w 139 krajach i terytoriach. Marriott prowadzi, franczyzuje hotele i licencjonuje ośrodki wypoczynkowe na całym świecie. Firma oferuje Marriott Bonvoy®, wielokrotnie nagradzany program turystyczny. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej pod adresem www.marriott.comAby uzyskać najświeższe informacje o firmie, odwiedź stronę www.marriottnewscenter.com. Dodatkowo skontaktuj się z nami pod adresem Facebook I @MarriottIntl włączony X I Instagrama.
Chandana Belaniego
+971 50 550 1732
Marriotta
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Francja nie jest już zagrożona
Jak sztuczna inteligencja może przyspieszyć zerową emisję netto, Polska wspiera edukację klimatyczną i nie tylko
W wyniku zawalenia się dwóch pracowników zginęło, kolejny zaginął, a 12 innych zostało rannych w kopalni węgla kamiennego w Polsce