Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce, spodziewając się w przyszłości otwarcia ponad 10 projektów

Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce, spodziewając się w przyszłości otwarcia ponad 10 projektów

Marriott International ogłosił plany rozbudowy swojego portfolio w Polsce, spodziewając się w ciągu najbliższych kilku lat dołączenia o ponad 10 hoteli, w tym debiutu na rynku dwóch marek – Le Méridien i Element Hotels by Westin. Te przewidywane otwarcia wzmocnią obecność firmy w kraju, gdzie obecnie posiada ona w portfelu 24 nieruchomości i ponad 4500 pokoi w 12 markach i ośmiu miastach – Warszawie, Sopocie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie. Planowana ekspansja wpisuje się także w strategiczny rozwój portfolio usług premium i wybranych luksusowych firmy w kluczowych lokalizacjach rekreacyjnych i biznesowych w regionie Europy Wschodniej.

Jerome Brett, dyrektor ds. rozwoju na region EMEA, Marriott International, skomentował: Marriott International w dalszym ciągu koncentruje się na rozwoju i dywersyfikacji swojego portfolio marek i doświadczeń w Polsce, aby sprostać dużemu popytowi na podróże w całym kraju. Dzięki naszemu atrakcyjnemu portfolio marek, światowej klasy platformie dystrybucyjnej i wielokrotnie nagradzanemu programowi turystycznemu Marriott Bonvoy, w dalszym ciągu zapewniamy duże możliwości wzrostu właścicielom i franczyzobiorcom na rynku.

Marriott w dalszym ciągu obserwuje silną dynamikę wzrostu swoich marek premium w Polsce. Firma spodziewa się sprowadzić do kraju europejskie programy dziedzictwa i eleganckiej elegancji Le Méridien wraz z oczekiwanym otwarciem Le Méridien Kraków Royal w 2025 r. Firma planuje również rozszerzyć obecność marek swojej grupy na rynku wraz z planowanym otwarciem Tribute teczka. Hotel w Warszawie i Hotel Autograph Collection we Wrocławiu. W planach jest także budowa drugiego hotelu Renaissance, którego otwarcie planowane jest na gdańskiej Starówce.

Wybrane przez spółkę marki usług również w dalszym ciągu są silnym motorem wzrostu na polskim rynku. Element by Westin zadebiutuje w kraju wiosną tego roku wraz z otwarciem Element by Westin Wrocław, który zaspokoi zapotrzebowanie rynku na noclegi na dłuższy pobyt. Four Points by Sheraton rozwija swoje istniejące portfolio, planując otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu w 2025 roku. Zabawna marka Moxy Hotels ma otworzyć w przyszłym roku swój piąty hotel na rynku z hotelem w centrum Warszawy.

READ  Axolift przenosi się do Polski | Vertikal.net

Ponadto Marriott planuje także poszerzenie swojego luksusowego portfolio w Polsce o oczekiwany dodatek do swojego drugiego hotelu Luxury Collection, H15 Luxury Palace, hotelu Luxury Collection, który będzie zlokalizowany na terenie Pałacu Lubomirskich w historycznym Krakowie.

dodał Bretta, Obserwujemy znaczny wzrost rynku dzięki możliwościom konwersji, co dodatkowo podkreśla zaufanie właścicieli do Marriott International i reputację naszych globalnych marek. Ponad połowa naszych projektów deweloperskich w Polsce obejmuje projekty konwersji i adaptacyjnego ponownego wykorzystania.

W Polsce działa 12 marek firmy, z których każda oferuje inne doświadczenia w różnych segmentach podróżnych. Marki obecne obecnie w kraju to: Kolekcja Luksusowa w segmencie luksusowym; Hotele Marriott, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin w segmencie premium; Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott, w określonym sektorze usług.

Uwaga dotycząca stwierdzeń wybiegających w przyszłość

Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu federalnych przepisów dotyczących papierów wartościowych Stanów Zjednoczonych, w tym stwierdzenia dotyczące oczekiwanych przyszłych otwarć projektów i wzrostu portfela; Debiut marki na wybranych rynkach; Nasz plan rozwoju; Przyszłe możliwości rozwoju; Trendy i prognozy popytu; oraz podobne stwierdzenia dotyczące przewidywanych przyszłych zdarzeń i oczekiwań, które nie są faktami historycznymi. Ostrzegamy, że stwierdzenia te nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i są obarczone licznymi ryzykami i niepewnościami, których możemy nie być w stanie dokładnie przewidzieć lub ocenić, w tym czynnikami ryzyka, które identyfikujemy w naszych dokumentach SEC, w tym w naszym najnowszym raporcie rocznym zgodnie z W przypadku formularza 10-K lub raportu kwartalnego na formularzu 10-Q. Każdy z tych czynników może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od oczekiwań wyrażonych lub sugerowanych w tej informacji prasowej. Stwierdzamy te stwierdzenia dotyczące przyszłości na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego i nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń, czy z innego powodu.

READ  Norwegia i Polska zacieśniają współpracę w obszarze morskiej energetyki wiatrowej

O Marriott International

Marriott International (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda w stanie Maryland w USA i posiada portfel ponad 8800 nieruchomości należących do ponad 30 wiodących marek w 139 krajach i terytoriach. Marriott prowadzi, franczyzuje hotele i licencjonuje ośrodki wypoczynkowe na całym świecie. Firma oferuje Marriott Bonvoy®, wielokrotnie nagradzany program turystyczny. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej pod adresem www.marriott.comAby uzyskać najświeższe informacje o firmie, odwiedź stronę www.marriottnewscenter.com. Dodatkowo skontaktuj się z nami pod adresem Facebook I @MarriottIntl ​​​​włączony X I Instagrama.

Chandana Belaniego
+971 50 550 1732
Marriotta