Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zobacz tuningowanego Nissana GT-R z 1000-konnym Drag Race 900-KM 911 Turbo S, 950-KM R8

Zobacz tuningowanego Nissana GT-R z 1000-konnym Drag Race 900-KM 911 Turbo S, 950-KM R8

GT-R może i ma największą moc, ale jest też najcięższym samochodem w walce.

Nissan GT-R, Audi R8 i Porsche 911 Turbo S to trio samochodów o wysokich osiągach. Fabrycznie dostarcza mnóstwo mocy, a jego specyfikacje pomagają kieszeniom firm ubezpieczeniowych. Ale czasami wydajność fabryki nie wystarcza i wymagany jest duży ton. Stało się to w przypadku tych trzech samochodów w zaciekłej konfrontacji w wyścigu drag race.

GT-R miał największą moc w całej grupie i był najcięższy. 3,8-litrowy podwójnie turbodoładowany silnik V6 coupe generował 1000 KM i moment obrotowy 811 lb-ft (1100 Nm), a moc była przenoszona przez sześciobiegową dwusprzęgłową skrzynię biegów na wszystkie cztery koła. Przechylił wagę do 4100 funtów (1860 kg).

Audi R8 zmodernizowało swój wolnossący 5,2-litrowy silnik V10 o zestaw turbosprężarki i aktualizację ECU. Silnik wytwarzał 950 koni mechanicznych i moment obrotowy 590 funtów na stopę (800 Nm). Był to również najlżejszy samochód w konkursie, ważący 3516 funtów (1595 kg).

Porsche 911 Turbo S było najsłabszym z uczestników. Jego sześciocylindrowy silnik bokser o pojemności 3,8 litra wytwarza 888 KM i moment obrotowy 737 lb-ft (1000 Nm). Ma napęd na wszystkie koła, podobnie jak pozostałe dwa, o masie własnej 3615 funtów (1640 kg).

Rywalizację wygrywają Porsche 911 Turbo S i Nissan GTR. GT-R wygrał pierwszy wyścig, a Porsche wygrało drugi. Właściwie było bardzo blisko powołania. W Drag Race Three 911 miało świetny start, ale to nie wystarczyło, by pokonać GT-R, który wygrał.

READ  Podcast nr 712 – Premiera Ryzena 9 7950X3D, ulepszenia wideo RTX, obowiązkowe wiadomości Intel Arc, zarobki Nvidii + więcej!

Pokonanie wyścigu na ćwierć mili zajęło Porsche 9,9 sekundy, podczas gdy Audi potrzebowało 10,1 sekundy. Nissan ukończył go w 9,8 sekundy, ale to szczęście nie trwało długo w wyścigach tocznych.

911 wygrało dwa z trzech wyścigów z dachowaniem, przegrywając z Audi z powodu niewłaściwej zmiany biegów w drugiej rundzie. GT-R z trudem dotrzymał kroku pozostałym dwóm w wyścigach, ponieważ skrzynia biegów była wybredna.

GT-R przegrał również test hamulców na koniec. Był to najcięższy pojazd w grupie. Audi zajęło drugie miejsce w teście hamulców, a Porsche zatrzymało się na krótszym dystansie.

Zaoszczędź ponad dolara3400 Średnia sugerowana cena detaliczna* w pliku Porsche 911