Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tickford zapewnia wsparcie dla projektu DJR prowadzonego przez Story

Tickford zapewnia wsparcie dla projektu DJR prowadzonego przez Story

Ryan Story odegrał praktyczną rolę w programie silnika DJR. Zdjęcie: Inside Media

Jak podkreślił Speedcafe, DJR nabył Herrod Performance Engines poza sezonem i w ten sposób obsługuje obecnie pięć zespołów Blue Oval, zgodnie z zestawem zasad Gen3, który wymaga jednolitości pomiędzy każdą marką.

Postrzeganie potencjalnego konfliktu interesów wywołało zdziwienie na padoku, ale dyrektor naczelny firmy z siedzibą w Stapylton, David Noble, powiedział, że dział autostrad z siedzibą w Yatala będzie działał niezależnie od zespołu wyścigowego.

Przejęcie DJR rodzi jednak pytanie, czy Tickford lub Walkinshaw Racing, które do końca ery Gen2 budowały własne silniki, mogłyby być zainteresowane przejęciem Forda w przyszłości, kiedy wygaśnie obecny kontrakt.

Nash, współwłaściciel i dyrektor zarządzający Tickford, odrzucił ten pomysł i zamiast tego wyraził wiarę w „chorobliwą” historię.

„Cieszyłem się, że nie było zbyt wielu DJR; „DJR przejął stery, ale Ryan Story go prowadzi” – wyjaśnił, zapytany przez Speedcafe o przyszłe dostawy silników Supercars.

„Wie, że go w ten sposób cytuję, ale ma obsesję; Jeśli nad czymś panuje, postępuje z tym.

„Jeśli chodzi o termin [of the engine supply contract]Słuchaj, to jak wszystko inne, nie utkniemy w żargonie.

„To było skomplikowane i wydaje się, że teraz doskonale rozumieją silnik. To nie jest jedna zmiana, dzieje się wiele zmian w tym, co odkryli, więc myślę, że zespoły będą bardzo wspierać je w pozostaniu dostawcą .

POSŁUCHAJ: Ryan's Story dołącza do podcastu The Hard Card

Powrót Story do aktywnych obowiązków w DJR nie jest jedyną zmianą na stanowisku kierowniczym poza sezonem, ponieważ Tickford przechodzi własną restrukturyzację w związku z odejściem wieloletniego dyrektora generalnego/menedżera zespołu Tima Edwardsa.

Nash przejął główne obowiązki zespołu, a Simon Brockhouse, najbardziej znany ze swojej niedawnej kariery na stanowisku pierwszego dyrektora generalnego drużyny Tasmanian Jack Jumpers należącej do NBL, został mianowany dyrektorem generalnym, a duża część jego kompetencji obejmowała marketing działań organizacji nierasistowskich. drużyny z Campbellfield.

READ  Premier League: Manchester City wściekły po „żarcie” z wyrównania Manchesteru United

Wynika to również z niechęci do powrotu do obsługi silników supersamochodów, wykraczających poza te, które obecnie zachowują jako dziedzictwo czasów sprzed trzeciej generacji.

„Żartuję z naszymi pracownikami: «Dlaczego nigdy nie przebudowujemy silnika Holdena?»” – powiedział człowiek, który jest właścicielem byłego zespołu fabrycznego Forda.

„Mamy dział silników, który zajmuje się wyłącznie regeneracją silników, więc Simon również będzie się temu przyglądał.

Mistrzostwa Repco Supercars Adelaide 500 2023
Rod Nash, dyrektor zarządzający/współwłaściciel Tickford Racing, jest fanem tego, czego Story dokonała z silnikiem Ford Supercars. Zdjęcie: Inside Media

„Nawet gdyby taka sytuacja miała się pojawić, prawdopodobnie nie chcielibyśmy się w to angażować, gdybyśmy myśleli o wszystkim komercyjnie”.

Wydaje się, że DJR poczynił znaczne postępy w zakresie instrukcji, jak rozumie Speedcafe, aby spowolnić silnik oparty na Coyote po pierwszym dniu testów w roku dla zespołu Forda, a konkretnie jego zespołu.

Następnie Blanchard Racing przedstawił proponowaną nową specyfikację swojemu Mustangowi nr 3 w Winton, a James Courtney wystawił pozytywną recenzję po wypróbowaniu jej podczas jazdy samochodem kolegi z zespołu Aarona Love.

Chociaż w zeszłym roku osiągnięto parytet w oparciu o aktualne wskaźniki Supercars, podjęto wysiłki w celu poprawy momentu bezwładności, ponieważ silnik „LTR” zbudowany przez KRE Race Engines, który napędza Camaro, wydaje się być lepszym mechanizmem.

Według Nasha sytuacja osiągnęła punkt krytyczny podczas ostatniej październikowej imprezy w Gold Coast – która odbyła się tuż po wyścigu Bathurst 1000 w Mount Panorama – gdzie zespoły Forda zdecydowały, że konieczna jest zmiana podejścia.

„W zeszłym roku był taki sam rok, ale wiele rzeczy nie pasowało do siebie, prawda?” To jest do wyjaśnienia. „Wiesz, właściwe doświadczenie…

„Czułem, że istnieje różnica między tym, co goście z GM zrobili z Kennym Macem [Ken McNamara, KRE].

„Kenny Mac ma bardzo ugruntowaną pozycję; Znałem Kenny'ego Maca, gdy ścigał się na motocyklu [he has] To istniało od zawsze, podczas gdy w przypadku Robbiego Heroda wszystko było nowe i nowoczesne.

READ  Foster będzie trenerem XV reprezentacji przeciwko Francji

„Wszyscy rozumieją, że umieszczenie silnika Coyote w silniku wyścigowym i zapewnienie kompatybilności z zupełnie innym silnikiem było dla każdego dużym zadaniem.

„Tak więc na Gold Coast odbyła się seria spotkań i od zespołów Forda jasno wynikało, że musimy dokonać zmian, w przeciwnym razie zrobilibyśmy to samo w tym roku, 2024”.

„Moim zdaniem Ford na przestrzeni lat, mimo że na chwilę zrezygnował, był bardzo aktywny i zaangażowany w wyścigi samochodowe.

„pod [global CEO] Jim Farley, to znaczy, bardzo interesuje się wyścigami samochodowymi, a dzięki Ford Performance wszyscy interesują się wyścigami samochodowymi na całym świecie, więc musieliśmy agresywnie podejść do kwestii silnika.

Silniki pozostaną tematem rozmów przez jakiś czas, a spółka Supercars ogłosiła, że ​​wykorzystuje odbywający się w tym miesiącu 12-godzinny wyścig w Bathurst jako okazję do zebrania większej ilości danych w drodze demonstracji Mustanga i Camaro na torze.