Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Switch Pro zmusi Nintendo do podjęcia trudnych decyzji dotyczących przyszłości gier

Większość spekulacji dotyczy Podobno Nintendo to „Switch Pro” O możliwościach graficznych konsoli.

Konwerter, który może wyświetlać grafikę 4K podczas zadokowania, nawet jeśli korzysta z technologii Nvidia DLSS, jest zdecydowanie ekscytujący dla fanów czekających na następny. Zelda Gra czy cokolwiek Metroid Prime 4 To będzie. Statyczna liczba klatek na sekundę 60 klatek na sekundę Nowa Pokemon Gra Byłoby to bardzo mile widziane, szczerze. Są to ważne rzeczy, o które warto zapytać, jeśli jesteś kimś, kto rozważa wyrzucenie co najmniej kolejnych 300 USD na inną konsolę – ale jest większe pytanie, którego fani jeszcze nie zadali.

Niewielkim, ale ważnym czynnikiem w historii sukcesu Switcha były nie tylko niesamowite gry, które Nintendo wprowadziło do systemu, ale także przywrócenie relacji Nintendo z zewnętrznymi programistami. Wieczna mękaI Mortal KombatI Światy zewnętrzne, I Wiedźmin 3 To tylko niektóre ze świetnych gier AAA innych firm, które otrzymały porty przełączników Nintendo, które działają natywnie na konsoli. Efekty wizualne są bardzo zróżnicowane w wielu przypadkach, ale fakt, że wydawcy byli skłonni dokonać niezbędnych inwestycji, aby przenieść grę z x86 na system oparty na ARM, który był znacznie słabszy, wskazuje na siłę platformy zbudowanej przez Nintendo.

Istnieje również wartość stworzona dla graczy, którzy mogli zawsze chcieć grać w te duże gry w podróży bez konieczności stałego połączenia z Internetem, lub dla których Switch jest ich jedynym systemem do gier, telefonem komórkowym lub w inny sposób.

Jednak wprowadzenie PS5 i nowych konsol Xbox drastycznie zmieniło dynamikę Nintendo. Systemy te nie tylko zapewniają znaczący wzrost mocy, ale także stanowią fundamentalną zmianę w sposobie budowania gier w przyszłości. Switch jest teraz na rozdrożu, a Pro będzie idealną konsolą do zademonstrowania sposobu, w jaki Nintendo zdecyduje się obrać, jeśli firma ma kontynuować linię wsparcia Switcha dla stosunkowo imponujących gier innych firm.

Stawką jest Switch Storage. W szczególności pamięć eMMC o pojemności 32 GB, która była dostarczana z konsolą od pierwszego dnia (którą można rozszerzyć za pomocą karty MicroSD do 2 TB, jeśli to twoje przeciążenie). W optymalnych warunkach najszybsze dyski eMMC mogą osiągać prędkość około 400 MB / s. Jednak, Przetestuj czas pobierania Eurogamer Wskazuje, że Switch jest tylko nieznacznie szybszy niż karty MicroSD potrzebne do rozszerzenia pamięci (około 100 MB / s). Wszystko to oznacza: po prostu nie ma świata, w którym Nintendo może obsługiwać gry, które będą budowane z minimalną prędkością SSD wynoszącą co najmniej 2 GB / s, co jest prędkością dysków SSD dla nowych konsol Xbox na obecnym Switchu.

Plik Kwestia Pod ręką jest przełącznik przechowywanie.

Kilka tytułów Sony, na przykład Rat and Clank: Cracked Apart, Naprawdę pozbywają się ograniczeń prędkości dysku twardego. Średni, Obecnie wyłącznie na Xbox, jest kompromisem dla aktualnych gier. W grę można grać na dysku twardym komputera, ponieważ Jak przewidziano destrukcyjny, Gra może polegać na 8 GB pamięci dynamicznej i 6 GB pamięci VRAM zawartych w minimalnych specyfikacjach, gdy wykryje, że działa z dysku twardego – luksus, na który nie mają dostępu stare konsole lub adaptery.

READ  Sony kupuje platformę turniejów e-sportowych Repeat.gg

Nintendo ma możliwość rozwiązania problemów z pamięcią masową. Pierwsza jest najbardziej oczywista: zwiększ prędkość wewnętrznego dysku swojego Switch Pro. UFS 3.1 byłby najlepszym wyborem, ponieważ jest bardzo szybki i świetnie współpracuje z procesorami ARM. Oferuje prędkość odczytu i zapisu na tyle podobną do dysku Xbox, dzięki czemu programiści mogą łatwiej przenosić gry Calibre nowej generacji do systemu, aby można je było odtwarzać lokalnie. Pamięć UFS 3.1 jest jednak droższa niż eMMC, co oznacza, że ​​może to zmusić Nintendo do znacznie wyższego obciążenia Pro, aby zrównoważyć cios, jaki przyniósł jej marże. Kolejną wadą tej opcji jest jej skalowalność. Podobnie jak konsole z serii PS5 i Xbox, UFS 3.1 będzie mógł grać w gry nowej generacji tylko z pamięci wewnętrznej. Nintendo będzie musiało opracować nowy sposób dodawania miejsca do swojej konsoli, ponieważ karty microSD nie są wystarczająco szybkie. Prawdopodobnie przybrałoby to formę specjalnych kart pamięci podobnych do Xboksa.

Plik Konwertuje nadal aż daleko Wysoka sprzedaż Jednostka sterująca.

Problem z tym rozwiązaniem polega na tym Switch nadal jest konsolą bardzo dobrze sprzedającą się Bez aktualizacji. Dziesiątki milionów klientów nadal kupuje konsole i nie wykazuje żadnych oznak spowolnienia. Tylko pozwolenie na uruchamianie gier nowej generacji na Switch Pro, które technicznie nie są konsolami nowej generacji, natychmiast odetnie ogromną większość systemów od gier nowej generacji tylko … w środku ogromnego wzrostu sprzedaży.

To pozostawia gry w chmurze jako jedyną opcję Nintendo, aby przenieść gry nowej generacji na Switch bez konieczności odłączania starszych systemów. Nintendo współpracuje obecnie z Ubitus, tajwańską firmą, która obsługuje serwery, których inne firmy mogą używać jako białych maszyn w chmurze. Ubitus już działa Hitman 3 I Kontrolowanie Dla Nintendo i Więcej gier jest w drodzeWedług firmy. Ubitus nie odpowiedział na prośbę o komentarz do tego utworu.

„The Najlepsza Coś o nim Chmura Gry są tym hamulec Uaktualnij kurs sprzęt komputerowy Pokolenia. „

Mike Fisher, dyrektor generalny, Dostawca PC do zdalnych gier Shadow, Optymistycznie podchodzi do korzystania z oznaczonych na biało platform gier w chmurze jako ofert bezpośrednich dla konsumentów. Mówi Fisher Wchodzić, „Najlepszą rzeczą w grach w chmurze jest to, że przerywa„ cykl aktualizacji ”generacji urządzeń. Ponieważ ciężar optymalizacji spoczywa na chmurze, a nie na użytkowniku końcowym, zawsze pozwala ona na dostarczanie najwyższej jakości doświadczeń. Na przykład nawet dla czegoś tak starego jak Nintendo Switch.

READ  Pixel 6a i Pixel 7 umacniają język projektowania Google

Jak widzą to Fisher i Shadow, wyzwaniem związanym ze skalowaniem gier w chmurze w celu konkurowania z lokalnym sprzętem nie jest pojemność, ale kapitał. „To jest kapitałochłonna praca. Wyzwanie polega na tym, że giganci technologiczni, którzy mają kapitał do konkurowania, niekoniecznie muszą mieć destrukcyjny i zwinny sposób myślenia, aby penetrować. Ale przełomowe szybkie startupy stają przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie kapitału potrzebnego do sfinansowania ekspansji”. Jest również optymistą, jeśli chodzi o współpracę Ubitusa z Nintendo w przyszłości, a pieniądze, którymi Nintendo ma do dyspozycji, są zdecydowanie dużym powodem do optymizmu, że gry w chmurze na Switchu z czasem poprawią się – niezależnie od złożonych obietnic.

Opinie Obecnie Dostępne wersje chmurowe są mieszane. Chociaż mówi się, że opóźnienie wejściowe jest dobre w obu przypadkach Morderca I Kontrolowanie, Wciąż tam są Problemy z wadami kompresji Może sprawić, że najostrzejsze sceny będą wyglądać brzydko. Największą wadą jest oczywiście to, że gry w chmurze wymagają, aby konsola zawsze miała połączenie z Internetem (i to szybko). Szybkość, z jaką programiści przechodzą na gry nowej generacji, oznacza, że ​​gdyby jedyna konsola była przełącznikiem, liczba gier innych firm, które mogliby kupić bez konieczności połączenia Wi-Fi, z czasem stopniowo spadałaby. Powinno to uczynić Switch z natury mniej przenośnym systemem.

Możliwe, że Nintendo zdecyduje się używać obu narzędzi. Zmuszaj starszych właścicieli konsoli do grania w gry w chmurze i uaktualnij Switch Pro do pamięci masowej UFS 3.1, aby kupujący, którzy dokonali aktualizacji, mogli korzystać z oryginalnego odtwarzania w podróży.

Gdyby Nintendo zdecydowało się po prostu uczynić gry w chmurze wirtualnymi dla tytułów AAA, Switch Pro byłby po prostu systemem, który ludzie kupiliby, aby grać w gry Nintendo w najlepszym wydaniu. Niekoniecznie jest to zła rzecz; ROryginalne gry będące następcami sprzedają się lepiej niż kiedykolwiek I wiele osób kupi Pro tylko po to, aby uzyskać niesamowity 4K Tom Nook na swoim telewizorze. Oznaczałoby to jednak koniec złotej ery dla przełącznika jako maszyny „do wszystkiego”.

READ  Pierwsze spojrzenie na ekran dotykowy montowany na aparacie SmallHD Ultra 7