Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Virgin Atlantic leciał do Nowego Jorku Airbusem A330, ale musiał wrócić do Londynu Heathrow (zdjęcie pliku)

Samolot Virgin został zmuszony do powrotu na Heathrow, ponieważ pierwszy oficer nie ukończył szkolenia

Samolot Virgin Atlantic lecący do Nowego Jorku został zmuszony do zawrócenia po tym, jak drugi pilot przyznał, że nie zdał ostatniego testu w locie.

Samolot był nad Irlandią, kiedy kapitanowi powiedziano, że pierwszy oficer nie ukończył szkolenia. Samolot Airbus A330, zaledwie 40 minut przed lotem, otrzymał rozkaz powrotu na Heathrow.

Pasażerowie wylądowali w USA prawie trzy godziny później niż planowano, po tym, jak samolot – który może przewozić prawie 300 pasażerów – musiał czekać na pasie startowym na znalezienie wykwalifikowanego zastępcy.

Linia lotnicza powiedziała pasażerom, że problem był spowodowany rutynowym błędem i przeprosiła. Zapewniła również pasażerów, że bezpieczeństwo nie zostało naruszone, a do obsługi samolotu obecni byli zarówno w pełni licencjonowani, jak i wykwalifikowani piloci.

Ale źródło powiedziało słońce: „Napięcie w kokpicie można było przeciąć nożem. Samolot dotarł aż do Irlandii i wtedy odkryli, że pierwszy oficer jest jeszcze w trakcie szkolenia.

Kapitan nie miał wyboru, musiał wrócić na Heathrow i znaleźć bardziej doświadczonego członka załogi. To było zawstydzające dla wszystkich, a pasażerowie byli źli.

Virgin Atlantic leciał do Nowego Jorku Airbusem A330, ale musiał wrócić do Londynu Heathrow (zdjęcie pliku)

Drugi pilot potrzebował „lotu oceny końcowej” z kapitanem szkolenia, aby móc latać zgodnie z polityką Virgin Atlantic. Jego rola jako pierwszego oficera oznaczała, że ​​był odpowiedzialny za utrzymanie bezpieczeństwa lotu.

Jako wykwalifikowany pilot, starsi oficerowie mają również wspierać kapitana w komunikacji z kontrolą ruchu lotniczego i dowodzeniem samolotem.

Chociaż łączenie w pary pilotów nie naruszało żadnych przepisów dotyczących lotnictwa ani bezpieczeństwa, nie było zgodne z wewnętrznymi protokołami szkolenia Virgin Atlantic, dlatego lot został zwrócony.

Rzecznik prasowy Virgin Atlantic powiedział MailOnline: „Z powodu błędu w wykazie lot VS3 z Londynu Heathrow do Nowego Jorku JFK powrócił na Heathrow w poniedziałek, 2 maja, wkrótce po starcie.

READ  Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej kosztowało miliard euro w polsko-brytyjskiej wymianie handlowej, mówią analitycy - The First News

Wykwalifikowany pierwszy oficer, który podróżował wraz z doświadczonym kapitanem, został zastąpiony przez nowego pilota, aby zapewnić pełną zgodność z protokołami szkoleniowymi Virgin Atlantic, które przekraczają standardy branżowe.

„Przepraszamy za wszelkie niedogodności dla naszych klientów, którzy przybyli dwie godziny, 40 minut później w wyniku zmiany personelu”.

Airbus A330, zaledwie 40 minut przed lotem do Nowego Jorku, zamówił powrót na Heathrow podczas lotu nad Irlandią

Airbus A330, zaledwie 40 minut przed lotem do Nowego Jorku, zamówił powrót na Heathrow podczas lotu nad Irlandią

Źródła powiedziały MailOnline, że kapitan na pokładzie jest z Virgin Atlantic od 17 lat i wykonał tysiące godzin lotu.

Wizz Air lata 3,6 miliona pasażerów w kwietniu przy 500% rocznym wzroście

W kwietniu europejskie tanie linie lotnicze Wizz Air odnotowały ponad 500-procentowy wzrost liczby przewożonych pasażerów, ponieważ tempo ożywienia w sektorze podróży przyspieszyło.

Węgierska linia lotnicza, która jest notowana w Londynie, poinformowała, że ​​przewiozła w zeszłym miesiącu 3,6 miliona pasażerów, o 542 procent więcej niż 564634, którzy podróżowali z grupą rok temu, kiedy pandemia koronawirusa i ograniczenia ograniczyły popyt.

Wizz Air niedawno kupił dodatkowe miejsca na lotnisku Luton od Vueling, zwiększając usługi na istniejących trasach do Rumunii i Polski oraz dodając kolejne 167 000 miejsc.

Powiedział, że ma teraz ponad 5,6 miliona dostępnych miejsc na loty w sezonie letnim, z nowymi trasami w swojej siatce z Włoch, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Polski, Litwy, Bośni i Hercegowiny do miejsc w całej Europie. Nowe trasy oferują destynacje w Grecji, Niemczech, Danii i Chorwacji.

Pierwszy oficer dołączył w 2017 roku i został przeszkolony oraz w pełni licencjonowany i w pełni sklasyfikowany zgodnie z przepisami brytyjskimi, ale wciąż czekał na lot „ostatecznej oceny” z Virgin Atlantic.

Samolot wystartował z Heathrow o 9.41 w poniedziałek, przed rozpoczęciem powrotu o 10.19 i wylądował ponownie na Heathrow o 11.12.

Źródła dodały, że Virgin Atlantic od tego czasu zrewidowało i zaktualizowało swoje wewnętrzne procesy, starając się uniknąć powtórzenia tego samego.

READ  Rolnik w Minnesocie rozpoczyna jednoosobową działalność związaną z produkcją fasoli

Rzecznik Urzędu Lotnictwa Cywilnego powiedział: „Virgin Atlantic poinformował nas o incydencie. Obaj piloci posiadali odpowiednie licencje i kwalifikacje do wykonywania lotu.

Aby kwalifikować się do lotu samolotem, osoba musi posiadać uprawnienie na typ samolotu oraz ważny test licencyjny, który uzyskał pierwszy oficer.

Poprzez klasyfikację typu i badanie kompetencji, jakie posiada posiadana licencja, pilot może legalnie i bezpiecznie obsługiwać statek powietrzny w dowolnym obszarze geograficznym na całym świecie.

Virgin Atlantic tworzy liniowy program treningowy i trenuje te procedury przez pierwsze osiem lotów.

„Ostateczna podróż ewaluacyjna” jest wymogiem Virgin Atlantic, aby upewnić się, że pracownik działa zgodnie ze zdefiniowaną przez siebie metodologią.

Pracownik, o którym mowa, został zarekomendowany jako gotowy do ostatecznego lotu oceniającego jego poprzedni lot, ponieważ niedawno ukończył 12 lotów na A330 po zakończeniu pełnego programu symulacji i szkolenia w klasie.

W związku z tym uznano, że lot jest bezpieczny i kompetentny, ale decyzja o zwrocie samolotu na Heathrow została podjęta w oparciu o wewnętrzne wymogi zgodności Virgin.

** Czy byłeś w poniedziałek lot VS3 Virgin Atlantic z LHR do JFK? Prosimy o wysłanie e-maila na adres: [email protected] **