Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Mugler zamierza uruchomić Alien Hypersense i nowy sklep w Chinach

Mugler zamierza uruchomić Alien Hypersense i nowy sklep w Chinach

Paryż – Dla Muglera rok 2024 będzie wspaniałym rokiem.

Marka kończy 50 lat i wchodzi do Chin z nową koncepcją sprzedaży detalicznej, która łączy zapach i modę. Wprowadza także zapach Alien Hypersense, którego liderem jest modelka Anok Yai.

„W zeszłym roku odmłodziliśmy Angel, więc czas na Alien” – powiedziała WWD Danielle Lahana-Edenbaum, globalna szefowa mody Mugler, w ekskluzywnym wywiadzie.

Alien, damski zapach wprowadzony na rynek w 2005 roku, stał się największą franczyzą zapachową Muglera. Według NPD Group w 2023 r. zajmował 12. miejsce wśród zapachów dla kobiet w Europie, siódme w Wielkiej Brytanii i Niemczech oraz ósme we Włoszech.

„Alien – jak wszystkie nasze soki – bardzo uzależnia” – stwierdziła Lahana-Aidenbaum, wyjaśniając, że pomysł polegał na odważnym posunięciu w stosunku do Alien w postaci nowej platformy zapachowej i komunikacyjnej.

W przypadku Alien Hypersense butelka perfum pozostaje w kształcie maskotki i zachowuje swój oryginalny fioletowy kolor, ale z dodatkowymi odcieniami czerwieni i ultrafioletowego pomarańczu.

Nadwrażliwość egzotyczna Muglera

W przypadku zapachu główny perfumiarz IFF, Dominique Ropion, który stworzył Alien Juice, został zapytany: „Gdybyś miał odtworzyć Alien Juice, jak byś to zrobił?” Ropion zdecydował się zmieszać nadmiar białych nut kwiatowych z drzewną nutą kaszmiru.

„Bardzo dobrze rozwija się na skórze” – stwierdziła Lahana-Edenbaum.

Yai, bliski krewny Muglera, którego pokaz rozpocznie się w styczniu 2023 r., a zakończy we wrześniu, został podpisany przez dyrektora kreatywnego Muglera Caseya Cadwalladera i zespół makijażowy, aby ucieleśniać Alien Hypersense.

„Kochamy Anouk. Ma bardzo potężną siłę i bardzo wszechstronną piękność” – powiedziała Lahana-Edenbaum.

Alien opowiada o pięknie bycia innym. Nowa kampania powstała we współpracy z Baron & Baron, Cadwallader i jego zespołem Mugler, a także Danielem Sannwaldem.

„Chcieliśmy, żeby Anouk całkowicie się przemieniła, gdy już miała tego hiperobcego [fragrance] „Odsłania wszystkie swoje zmysły” – powiedziała Lahana-Edenbaum. „Yay rosną włosy i paznokcie, a ona staje się dziką istotą gotową podbić świat. Motto brzmi: Ona przychodzi po ciebie”.

Ustawienie jest ustawione na „Satisfaction” przez Benny'ego Benassiego.

Ceny produktów wahają się od 89 dolarów za 30 ml. Woda perfumowana kosztuje 180 dolarów za 90 ml. Wydanie.

Lahana-Aidenbaum nie chciała omawiać prognoz sprzedaży, ale źródła branżowe szacują, że Alien Hypersense w pierwszym roku wygeneruje 70 milionów euro sprzedaży detalicznej.

Premiera nastąpi najpierw w Europie w połowie lutego, a następnie w kwietniu w USA.

„Myślę, że marka może się rozwijać z wielu powodów” – powiedziała Lahana-Edenbaum. „Po pierwsze, dziś jesteśmy bardzo duzi w Europie, ale nadal jesteśmy mali w innych regionach”.

Dotyczy to Stanów Zjednoczonych, sprzedaży detalicznej usług turystycznych i Chin, gdzie premiera jest bliska. „Rośniemy w Azji Południowo-Wschodniej” – kontynuowała.

Pod koniec marca Mugler otworzy w Szanghaju sklep pop-up o powierzchni 430 stóp kwadratowych, łączący modę i zapachy w ekskluzywnym domu towarowym Réel.

Tam Mugler ponownie wprowadzi na rynek sześć zapachów z wysokiej klasy kolekcji Les Uniques, która została po raz pierwszy wprowadzona na rynek w 2014 roku. Są one opatrzone zdjęciami przedstawiającymi składniki przekształcające się w stworzenia, które zespół Muglera nazywa „chimerami”.

Świadomość marki w Chinach jest obecnie niska, ale zdaniem Lahany-Edenbaum tamtejsze „fajne dzieciaki” uwielbiają Muglera.

„W Chinach istnieje grupa docelowa, która naprawdę kocha tożsamość i siłę marki” – powiedziała. „Przekonaliśmy się, że to dobry sposób na otwieranie perfum [there] Wykorzystywała siłę mody.

„Testujemy i uczymy się. Chiny to bardzo konkurencyjny rynek” – kontynuowała Lahana-Edenbaum. „Mocno wierzymy w siłę mody obok zapachów”.

Inne sklepy mogą pójść w ich ślady, zanim Mugler przejdzie na technologię cyfrową w kraju.

Lahana-Aidenbaum mocno wierzy w kategorię męską, także w modzie i perfumach.

W styczniu Mugler zaprezentował kupującym swoją nową kolekcję mody męskiej. Linię jesień 2024 zaprezentujemy na kolejnym pokazie marki, który odbędzie się 3 marca w Paryżu.

„Wprowadziliśmy także na rynek obuwie i drobne wyroby skórzane” – powiedziała Lahana-Edenbaum. „Uważamy, że Mugler jest bardzo atrakcyjny dla mężczyzn”.

Dlatego latem marka ponownie wypuści na rynek męski zapach Amen.

Opisała rok 2023 jako punkt zwrotny dla Muglera, mówiąc: „To był najbardziej wyjątkowy Mugler w historii, ponieważ moda i perfumy tańczyły razem przez cały rok i oba zrobiły wiele wspaniałych rzeczy”.

Z pokazu mody Muglera.

Matteo Brandoni / BFA.com

Nastąpiło odnowienie serii Angel Scent wraz z debiutem Angel Elixir, na którego czele stoi Hunter Schaeffer.

„Ona jest naszym Aniołem” – powiedziała Lahana-Edenbaum, dodając, że premiera pomogła serialowi Angel zyskać oglądalność we Francji, jej rodzinnym kraju. W Europie Angel uplasował się na 14. miejscu i rósł czterokrotnie szybciej niż rynek.

„Nadal chcemy szybciej rozwijać się w Stanach Zjednoczonych” – kontynuowała. „Ale wiemy, że zajmie to więcej czasu, ponieważ Angel zawsze był zapachem polaryzującym”.

Lahana-Edenbaum określiła również rok 2023 jako „bardzo ważny rok dla mody”. Mugler powrócił do swojego regularnego kalendarza pokazów, zamiast stosować podejście „zobacz teraz, kup teraz” i zorganizował pokaz w październiku 2023 r. Zdecydował się opracowywać i sprzedawać cztery kolekcje rocznie, w tym dwie nowe kolekcje przedpremierowe.

Mugler współpracował także z H&M. „To był ogromny sukces” – powiedziała. Kolejki utworzyły się przed sklepami, a liczba wyszukiwań w Trendach Google i na Instagramie osiągnęła szczyt po opublikowaniu trendu.

„Jestem całkiem pewna, że ​​podniosło to świadomość” – stwierdziła Lahana-Edenbaum. „Wiemy, że nasza świadomość jest bardzo wysoka na rynkach historycznych, takich jak Francja. Szybko rośnie w Wielkiej Brytanii, która również jest dla nas dużym rynkiem”.

Rośnie również w Stanach Zjednoczonych, ale nie tak szybko.

Ogólnie rzecz biorąc, marka modowa odnotowała w ciągu ostatnich kilku lat dwu- i trzycyfrowe stopy wzrostu i ma około 150 partnerów detalicznych.

Wszystkie NFT Muglera zostały wyprzedane w ciągu minuty od premiery.

Rośnie sprzedaż torebek marki, szczególnie tych wykonanych z czerni i denimu.

„Rozbudowujemy kolekcję, wprowadzając na rynek nowe torby” – powiedziała Lahana-Edenbaum. Niektóre są większe i przeprojektowano jedną z historycznych toreb domu, zwaną Zenith, z gwiazdą pośrodku.

Mugler urodził się w 1974 r.

„To dla nas ważny rok” – powiedziała, a w 2024 roku przypada 50. urodziny marki. „Na pewno będziemy świętować, ponieważ Mugler to przede wszystkim radość i świętowanie”.

READ  Microsoft zamyka swoją platformę społecznościową VR AltspaceVR