Według dewelopera gracze Helldivers 2 na PC mieszkający w regionach bez dostępu do PlayStation Network będą nadal mogli grać w tę grę nawet po wejściu w życie nakazu łączenia kont.
Wydawca Sony ogłosił niedawno, że gracze Helldivers 2 na platformie Steam będą wkrótce musieli połączyć swoje gry z aktywnym kontem PSN, w przeciwnym razie stracą możliwość grania w tę hitową strzelankę w trybie współpracy. Od tego czasu tysiące graczy w odpowiedzi pozostawiło negatywne recenzje na stronie sklepu Helldivers 2, podając jako powód obawy dotyczące danych i nieco ukryty „okres karencji”.
Najbardziej palący problem wynikał z faktu, że PlayStation Network nie jest dostępna w każdym regionie, w którym dostępna jest Steam, co oznacza, że niektórzy gracze na całym świecie nie będą w stanie spełnić wymagań Sony dotyczących łączenia kont.
Menedżer społeczności Arrowhead Studios Spitz rzucił teraz więcej światła na sytuację w wiadomości na Discordzie i wyjaśnił, że „jeśli nie zostanie zapewnione lepsze rozwiązanie dla graczy znajdujących się w regionach, które nie mają zasięgu PSN, jestem pewien, że nie wprowadzić ten obowiązkowy wymóg dla tych graczy.” Zasadniczo studio nie będzie zmuszać ludzi do łamania warunków korzystania z usługi Sony ani do zaprzestania grania w grę.
Twórcy Arrowhead wcześniej przypomnieli graczom, że mandat był „decyzją Sony, a nie naszą” – i wygląda na to, że inni pracownicy również byli równie zdenerwowani jak gracze. „Reakcja naszych zespołów programistów na całym świecie była bardzo negatywna i szukamy lepszych opcji” – kontynuuje menedżer społeczności. Jest to zgodne z reakcją szefa studia, który stwierdził, że reakcja jest „uzasadniona”.
Tutaj Jak zabić ładowarki w Helldivers 2.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
TCL Electronics wprowadza na rynek w Stambule najnowsze telewizory LED QD-Mini i inteligentne urządzenia gospodarstwa domowego
Raporty mówią, że Apple wypuści „iPhone’a 17 Slim” w 2025 roku
„Samsung” atakuje „Apple” w związku z kontrowersyjnym filmem „Crush”, będącym reklamą iPada Pro