Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Jak aparat stał się istotną częścią niebezpiecznej podróży Justina Therouxa

    IndieWire Craft Top of the Line

IndieWire Craft Top of the Line

Pierwsze dwa odcinki programu „Wybrzeże KomarówObecnie transmitowany na Apple TV + z kamerą śledczą, która pomogła przenieść kapryśny umysł wynalazcy Allie Fox (Justin Theroux) i niebezpieczną podróż, którą musiał odbyć z rodziną w pogoni za swoim szalonym marzeniem. W otwarciu kamera zakrada się przez steampunkowy system chłodzenia, który zamienia ciepło w lód, aw kolejnej pętli kamera śledzi motyla, który ląduje na puszce Coca-Coli, a następnie śledzi jego podróż przez miejską pustkę , ostrzegając ścieżkę Foxa.

Było to częścią planu wizualnego reżysera Roberta White’a z operatorem Alexem Deisenhoffem, aby utrzymać nas w ruchu, ponieważ Allie i jego żona Margot (Melissa George), jego nastoletnia córka Dina (Logan Bulch) i jego syn Charlie (Gabriel Batman) lecą z Ameryki Południowej. do Meksyku, kiedy są ścigani przez agentów rządowych. „Ruch impulsowy wyznacza motyw, który staraliśmy się utrzymać w całej serii, podążając za tą rodziną i przenosząc nas w nowe miejsce” – powiedział Deisenhoff.

Więcej od: IndieWire

Operator wykonał zdjęcia za pomocą Alexy LF mini ze starterami DNA, aby przekazać epicki zakres widzenia w dużym formacie. Zaczął jednak ściśle od pierwszego ujęcia mobilnego wraz z wynalezieniem Foxa, który powstał praktycznie na początku i na końcu, ale wraz ze skręcaniem i kręceniem mechanizmu w CG. „Użyliśmy soczewki sondy i zbudowaliśmy otwór w pudełku, przez który można przepchnąć soczewkę” – kontynuuje Deisenhoff. „Podczas gdy lód się pompował, znajdował się on w aparacie z innym typem obiektywu”.

To natychmiast definiuje wzór kamery, który przedstawia dom Foxa z helikopterem przelatującym przez kanion, a następnie ujęcia z drona zaostrzone na Allie. „Dla Roberta ważne było, aby dom Foxa wydawał się miejscem, którego nie chcesz opuszczać, oazą pośrodku niczego” – dodał Dizenhoff. „Ale kiedy uciekają, czujesz stratę. Wpompowaliśmy dużo mocnego światła przez okna”.

READ  SEC Newgate planuje wypłatę pierwszej dywidendy po „dodatnim” 2020 r

Disenhof zaprojektował wizualny łuk siedmioczęściowej historii z White, śledząc ciepłą paletę kolorów domu (sfotografowanego w Fillmore w Kalifornii), pobliskie ciemne miejskie krajobrazy, wyblakłe pustynne granice, żyzne ziemie i tropikalny finał cel podróży w Meksyku (na zdjęciu) w Mexico City). „Dla Roberta ważne było, aby dom Foxa wydawał się miejscem, którego nie chcesz opuszczać, oazą pośrodku niczego” – dodał Dizenhoff. „Ale kiedy uciekli, poczułem stratę. Wpompowaliśmy dużo ostrego światła przez okna.

„Jeśli chodzi o naszą pracę nocną, zainspirowałeś mnie [the late cinematographer] Robbie Muller pracował w Paryżu w Teksasie. Chcieliśmy uzyskać wypaczony widok Allie’s America, który jest szorstki, ciemny i niechlujny, ale nadal ma odważne kolory z mieszanymi temperaturami barwowymi. [old sodium street lights] I baw się kontrastowymi kolorami. To fakt trochę napędzany w miejscu, które nie nadążało za czystą, nowoczesną erą świateł LED ”.

Aparat podąża również za Allie i Charliem przez wspaniałe złomowisko (sfotografowane w Meksyku), gdy wyjaśnia on jednorazowy charakter konsumenta i jego zgorzknienie związane z odpadami. „Robertowi zależało na stworzeniu środowiska odzwierciedlającego filozofię Ally” – powiedział Dizenhoff. „Scenograf Rafael Mandugano zaprojektował kilka wzgórz i dodał kilka rzeczy tu i tam, ale to, co widać, jest głównie w kamerze”.

Kolejne niezapomniane ujęcie z podróży ma miejsce, gdy Allie zatrzymuje się na stacji kolejowej w poszukiwaniu uciekającej Diny. „Mieliśmy dwóch operatorów, jednego z platformą Ronin, a drugiego na kółkach” – powiedział operator. „Śledzimy jego samochód na wózku z koparką, a on wchodzi w ramę, a oni machają kamerą, podczas gdy on zatrzymuje samochód. Operator wychodzi z Dolly i niesie koparkę przez całą drogę, podążając za Justinem i podróżując po całej stacji dopóki nie ujawnia Diny. To przystanek autobusowy z fałszywymi światłami za oknem, które symulują światła pociągu ”.

Po aresztowaniu Allie przez agentów, Dina przychodzi mu na ratunek wpadając na samochód. Sztuczka została osiągnięta poprzez umieszczenie samochodu na drucianej platformie. Następnie samochód został owinięty platformą. „Kolejna sztuczka, polegająca na zderzeniu się dwóch samochodów, nie zadziałała, gdy jeden z przewodów został przerwany w nocy” – dodał. „Na szczęście nikogo nie było w samochodzie, kiedy zerwano przewody”.

READ  Polska firma otworzy sklep w Charkowie

Motyl nakręcony w odcinku 2 został podzielony między kilka miejsc w Kalifornii i Meksyku. „Kamera przywraca ruch” – dodał Deisenhoff. Płynęliśmy z nim. Użyliśmy ramienia dźwigu ścigającego szczyt jadącego samochodu i pozwoliliśmy, aby kamera podążała za wyimaginowanym motylem [the actual one was CG] Do skrzyżowania, na którym Dina i Ally ścigają się w pickupie. Umieszczono tam latarnie uliczne, ponieważ w prawdziwym miejscu brakuje odpowiedniego oświetlenia ”.

Kontynuujemy śledzenie z Allie i Diną w obozie dla bezdomnych, sfotografowanych w opuszczonym greckim centrum handlowym The Acropolis w Mexico City. „Podąża za nimi migawka z długiej podróży i widać, jak wiele osób zostało pozostawionych przez społeczeństwo” – powiedział Deisenhoff. „Celem było znalezienie wizualnego ucieleśnienia poglądu Alego na życie i pokazanie, co to oznacza dla jego dzieci”.

Odcinek kończy się strzelaniną na pustyni z milicją, podczas której dwa kojoty próbują przemycić robota i jego rodzinę przez granicę. Ale trzymali się z daleka od strzelania, a my słyszeliśmy tylko strzały. „Mieliśmy tylko trzy dni na filmowanie w bardzo trudnym miejscu obok wydm na środku pustyni” – powiedział Deisenhoff. „Kiedy wrócisz do opadu, rodzina zmiotła wszystko, ale nastąpiła śmierć. Strata wciąż ich prześladuje”.

Jednak ponownie znajduje aparat motylkowy. Dwa drony zgrupowane razem, aby śledzić fikcyjnego motyla [again added later in CG] Idź w górę i przez wzgórza, gdzie wylądujesz na martwym koniu. „Zależało mi na umieszczeniu motyla w kadrze i poza nim, aby był bardziej realistyczny” – powiedział operator. „W jakiś sposób podążamy za nową postacią i pozwalamy jej zabrać nas tam, gdzie nas zabierze. To znak tego, co nadchodzi dla Allie i rodziny. Za chwilę przekroczą pustynię, a to jest brutalna podróż”.

Najlepsze z IndieWire

Podpisano dla Biuletyn IndieWire. Aby uzyskać najnowsze informacje, śledź nas na stronie Serwis społecznościowy FacebookI Świergot, I Instagram.

READ  CBS Reality zamawia kopie polskich oryginałów zbrodni | C21Media | Aktualności