Duch Cuszimy Od czasu premiery w lipcu 2020 r. spisał się całkiem nieźle, sprzedając 9,73 mln sztuk.
były liczby? Wspomniałem z dnia na dzień Stworzone przez Sony i producenta gier Sucker Punch Productions.
Ostatni raz słyszeliśmy to na początku tego roku, Gra sprzedała się w ponad 8 milionach sztukczyli o 3 miliony jednostek więcej niż 5 milionów jednostek zgłoszonych w listopadzie 2020 r.
Jego niesłabnąca popularność nie powinna dziwić, ponieważ odniosła ogromny sukces zarówno wśród krytyków, jak i konsumentów. W rzeczywistości gra była pierwszym i najszybciej sprzedającym się oryginalnym IP na PS4. W ciągu trzech dni od udostępnienia sprzedano na całym świecie ponad 2,4 miliona sztuk.
Poza wiadomościami o sprzedaży banerów, Sucker Punch dostarczył również kilka interesujących statystyk rozgrywki.
Według studia w ciągu ostatnich dwóch lat zrobiono 78 mln zdjęć, pieszczono 75,18 mln lisów, rozegrano 91,4 mln misji w trybie Legends Mode, rozegrano 998,5 mln meczów i rozpoczęto 540,8 mln pojedynków.
Gracze odpoczywali 94,76 miliona razy, a godziny gry to 6437,4 lat.
Jeśli chcesz mieć więcej Ghost of Tsushima w swoim życiu, równie dobrze możesz go mieć.
podczas gdy Lollipop Punch Nie pracuj aktywnie nad kolejnymi łatkami Jeśli chodzi o grę, może być w trakcie opracowywania sequela – jeśli Niezapowiedziana gra typu stealth w otwartym świecie To naprawdę działa na kontynuację.
Jest też Film Duch Tsushimy W pracach z Johnem Wickiem w reżyserii Chada Stahelsky’ego.
Stahelski, Alex Young i Jason Spitz produkują za pośrednictwem 87Eleven Entertainment. Wyprodukują go Asad Qizilbash i Carter Swan z PlayStation Productions, a producentami wykonawczymi będą Sucker Punch Productions.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
To złotówka! Microsoft i IBM open source MS-DOS 4.0
Zobacz, jak aktualizacja nowej generacji Fallouta 4 wypada w porównaniu ze starszą wersją
Wskazówki, spinogramy i odpowiedzi z New York Times na piątek, 26 kwietnia