Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Byłaby to opuszczona podziemna sieć kolejowa Manchesteru

Byłaby to opuszczona podziemna sieć kolejowa Manchesteru

Przyszłość sieci kolejowej w Manchesterze będzie przedmiotem gorących dyskusji w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Dziś miasto przedstawi swoje argumenty w parlamencie, aby pokazać korzyści z budowy stacji metra na Piccadilly. Rząd został wezwany do ponownego rozważenia swoich obecnych planów HS2 wśród oskarżeń, że wielomiliardowy projekt modernizacji kolei na północy Anglii jest realizowany tanio.

Obecny plan zakłada wprowadzenie do miasta szybkich pociągów na „brzydkich i uciążliwych” betonowych palach. Pochłonęłoby to do 500 000 metrów kwadratowych gruntów w centrum miasta, które mogłyby zostać wykorzystane do stworzenia bardzo potrzebnych mieszkań i nowych terenów zielonych.

Dołącz do grupy najpopularniejszych artykułów na WhatsApp i najświeższych wiadomości Kliknij ten link

Zamiast obecnych planów, według których miasto mogłoby zostać zniszczone przez betonową dżunglę mostów i nieestetycznych konstrukcji, pojawiło się wezwanie do budowy stacji metra jako alternatywnego rozwiązania, które będzie potrzebne przyszłym dojeżdżającym do pracy przez dziesięciolecia.

Bez stacji metra pociągi Northern Powerhouse Rail jadące z Liverpoolu do Leeds również będą musiały zawracać, gdy dotrą do Manchesteru, zamiast jechać prosto. Kolejarze powiedzieli, że maszyniści musieliby „przebiec” 200 metrów od pociągu, aby opuścić stację na czas.

Budowa obecnych planów rządu byłaby poważnym zakłóceniem przez ponad dekadę, ponieważ pokosy ziemi zostałyby przekształcone w plac budowy. Tramwaje zostałyby odcięte, pozostawiając Ashton bez usług Metrolink na dwa lata.

READ  Pracownicy pozwali na Twitterze, gdy Elon Musk rozpoczął masowe zwolnienia
READ  Nachylenie 2: Rozbudowa morskiej farmy wiatrowej została przyjęta do kontroli
READ  Inflacja w strefie euro spada bardziej niż oczekiwano do 2,9%