Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Apple Podcasts zyskuje nowe narzędzia do tworzenia, w tym analitykę subskrypcji i integrację z Linkfire

Apple Podcasts zyskuje nowe narzędzia do tworzenia, w tym analitykę subskrypcji i integrację z Linkfire

Kredyty obrazkowe: Techcrunch

jabłko ogłaszać Dzisiaj kilka nowych aktualizacji narzędzi do tworzenia podcastów, w tym przede wszystkim dodanie analizy subskrypcji w środku Podłącz podcasty Apple – Pulpit nawigacyjny, w którym użytkownicy podcastów śledzą interakcję słuchaczy z ich programami. Ponadto Apple twierdzi, że rozszerza swoją ofertę autoryzowana dostawa Program, który umożliwia twórcom publikowanie odcinków swoim subskrybentom od innych dostawców usług hostingowych. I integrujesz analizę podcastów ze swoją platformą marketingową Linkfire dla ułatwienia dostępu.

Subskrypcje podcastów pojawiły się po raz pierwszy w Apple Podcasts dwa lata temu, a teraz istnieją tysiące programów oferujących subskrypcje, od tych produkowanych przez większe organizacje medialne po programy niezależnych twórców. Biorąc pod uwagę tempo wdrażania, Apple zdał sobie sprawę, że twórcy potrzebują lepszych narzędzi, aby zrozumieć swoich płacących odbiorców.

Kredyty obrazkowe: jabłko

Z dodatkiem Analiza subskrypcjiPodcasterzy uzyskają dostęp do nowego pulpitu nawigacyjnego, w którym będą mogli śledzić kluczowe wskaźniki dotyczące subskrypcji i rozwój tej części ich działalności. Obejmuje to śledzenie takich rzeczy, jak słuchacze, którzy rozpoczynają bezpłatny okres próbny i którzy stają się płatnymi subskrybentami. Jednak wszystkie te dane są anonimowe, ponieważ podcasterzy widzą tylko liczby, a nie dane osobowe poszczególnych osób.

Twórcy będą mogli w określonych odstępach czasu śledzić liczbę rozpoczętych i przekonwertowanych eksperymentów oraz tempo konwersji na płatne subskrypcje. Będą mogli zobaczyć szczegóły swoich miesięcznych i rocznych subskrypcji, jeśli dostępne są obie opcje, i będą mogli śledzić wyniki swoich ofert próbnych. Apple zauważa, że ​​jedna trzecia abonentów wybiera obecnie plan roczny po wprowadzeniu go w zeszłym roku.

Gdy twórcy poruszają się po tych wszystkich danych, mogą filtrować jednostki, aby wyświetlać analizy w czasie rzeczywistym dla różnych okresów — na przykład ostatnich 30 dni lub ostatniego miesiąca.

READ  Kup smartfon Apple za jedyne Rs. 38 049 na Amazon

Dostępna jest również mapa cieplna, która pokaże twórcom, z jakich krajów pochodzą ich subskrybenci, a także pokaże trendy w poruszaniu się po danych dotyczących aktywnych subskrybentów, współczynnika konwersji, liczby sprzedanych subskrypcji w czasie, sprzedaży i przychodów.

Na karcie Trendy streamerzy mogą również filtrować według aktywnych subskrypcji, aby wyświetlić wizualne zestawienie subskrybentów według statusu subskrypcji — na przykład subskrybenci w pierwszym roku w porównaniu z subskrybentami od ponad roku. Mogą również przeglądać zdarzenia związane z subskrypcją, takie jak aktywacje, anulowania i odnowienia, oraz filtrować sprzedaż według okresu subskrypcji, aby zobaczyć zestawienie szacunkowych przychodów generowanych przez subskrypcje miesięczne i roczne.

Dziś nowa usługa jest dostępna bezpłatnie dla twórców podcastów z co najmniej jedną aktywną subskrypcją oraz rolą administracyjną, finansową lub prawną w Apple Podcasts Connect.

Ponadto dostęp do tych i innych narzędzi będzie możliwy za pośrednictwem Linkfireplatforma marketingowa używana obecnie przez artystów i wytwórnie, która teraz rozszerzyła się o podcasty.

Kredyty obrazkowe: Ogień Apple/Link

Linkfire jako pierwszy zaoferuje zintegrowany dostęp do analiz i spostrzeżeń Apple Podcasts z własnego pulpitu nawigacyjnego.

Tutaj twórcy mogą mierzyć zaangażowanie w inteligentne linki i strony docelowe Linkfire, w tym anonimowy ruch, współczynnik klikalności i współczynniki klikalności. Twórcy treści mogą również dostosować stronę docelową Linkfire, aby łączyła słuchaczy z ich podcastami Apple, a także zawierała linki do innych platform, takich jak inne aplikacje, media społecznościowe, biuletyny, sklepy, wydarzenia na żywo i nie tylko.

Kredyty obrazkowe: Ogień Apple/Link

Podobnie jak Apple, Linkfire szanuje prywatność użytkowników, dostarczając jedynie zagregowanych i anonimowych informacji, a jednocześnie może przypisywać wyniki do określonego kanału, kampanii lub promocji dzięki wykorzystaniu inteligentnych linków i stron docelowych. Dzięki temu podcasterzy mogą śledzić, jak dobrze radzą sobie ich promocje, w tym między innymi promocje audio, reklamy cyfrowe i oferty subskrypcji. Ponadto twórcy mogą śledzić, czy słuchacz odtworzył odcinek, oglądał program lub subskrybował podcasty Apple.

Kredyty obrazkowe: Ogień Apple/Link

Ponadto twórcy podcastów, którzy oferują subskrypcję Apple Podcasts, uczestniczą w Apple Program partnerski podcastówich token można dodać do linków Linkfire, aby mierzyć bezpłatne wersje próbne, subskrypcje, przychody z subskrypcji i prowizje partnerskie generowane za pomocą tych linków.

READ  Xiaomi 12 Ultra ma rywalizować z Galaxy S22 Ultra jako Android do pokonania

Linkfire do podcastów Uruchamia się dzisiaj, ale w ograniczonej wersji beta tylko z wybranymi twórcami i programami w tej chwili. Będzie dostępny na całym świecie jesienią tego roku. Dodatkowe funkcje, takie jak możliwość dostosowania brandingu linków i zapraszania współpracowników, można odblokować za subskrypcję 9,99 USD miesięcznie.

Kredyty obrazkowe: Ogień Apple/Link

Wraz z nową analizą subskrypcji i partnerstwem Linkfire, Apple ogłosiło również rozszerzenie swojej autoryzowana dostawa, Po raz pierwszy wprowadzony w styczniu. Dzięki temu twórcy mogą publikować odcinki subskrybentom bezpośrednio z pulpitu dostawcy usług hostingowych.

Obecnie wersje na zamówienie są oferowane przez Blubrry, Libsyn i Omny Studio z Triton Digital i RSS.com. Omny twierdzi, że 50% nowych odcinków jest publikowanych w Apple Podcasts przy użyciu obowiązkowej dostawy, w tym z BBC Studios.

Kredyty obrazkowe: jabłko

Apple twierdzi, że do końca roku więcej zapewnionych usług hostingowych będzie obsługiwać dostarczanie delegowane, w tym audiominyI przechwytywanieI PodbinI podprzestrzeńI tranzystor. Jednak Podbean zacznie go wspierać już dziś.

Apple nie jest jedyną platformą oferującą subskrypcje podcastów. Spotify wprowadziło tę opcję na początku 2021 roku, a do końca roku rozszerzyło swoją działalność na cały świat. Patreon Jest to również popularna platforma do subskrypcji podcastów, umożliwiająca twórcom zarabianie na swoich programach poza samymi reklamami.