Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Alphabet, firma macierzysta Google, generuje 65 miliardów dolarów przychodów, gdy reklamy pojawiają się online | Alfabet

Rodzic Google Alfabet Zyskowny rajd Big tech trwał przez cały sezon wyników, odnotowując wyniki za trzeci kwartał, które przewyższyły oczekiwania Wall Street i prawie podwoiły zyski, gdy reklamodawcy ścigali przejście konsumentów do Internetu.

Przychody Alphabet wzrosły o 41% do 65,12 miliardów dolarów w ciągu ostatnich trzech miesięcy, najwięcej od 14 lat. Przyniosła ponad 21 miliardów dolarów zysków, prawie trzy razy więcej niż przed pandemią.

Firma, która odnotowała wzrost cen akcji o 57 proc. od początku roku, co czyni ją najlepszym spośród firm „Faang” (Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google), odnotowała wzrost przychodów z reklam do 53,13 mld dolarów. . Z 37,1 miliarda dolarów w zeszłym roku.

Przychody z działu chmury, który następuje po Amazon Web Service i Microsoft Azure, wzrosły o 45% do 4,99 miliarda dolarów.

Straty operacyjne w tym segmencie zmniejszyły się prawie o połowę, z 1,2 mld USD do 644 mln USD z 1,21 mld USD.

W rozmowie z inwestorami Sundar Pichai, dyrektor generalny Alphabet i Google, powiedział, że badania są „sercem tego, co robimy” i podkreślił osiągnięcia firmy w nauce sztucznej inteligencji za pomocą telefonów Pixel 6 i oprogramowania na Androida.

„Wyniki tego kwartału pokazują, w jaki sposób nasze inwestycje umożliwiają nam tworzenie większej liczby produktów przydatnych ludziom i naszym partnerom” – powiedział.

Pichai powiedział również, że Google, partner na przyszłomiesięcznym szczycie klimatycznym Cop26, powiedział, że kampusy Google i usługi w chmurze będą działały na energii neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla do 2030 r., a funkcja Map Google zapewni kierowcom opcję środowiskową, aby znaleźć więcej paliwa -wydajne trasy do miejsc docelowych i systemowe pożary, „aby konsumenci mogli podejmować szybkie i świadome decyzje w sytuacjach awaryjnych”.

Konsumenci otrzymają również dane dotyczące ich śladu węglowego związanego z korzystaniem z chmury korporacyjnej.

READ  Dyrektorzy generalni USA zaczynają myśleć o drugiej turze Trumpa

„Oczywiste jest, że niepewność jest nową normą” dla globalnych perspektyw gospodarczych, ponieważ nierówny dostęp do szczepionek przeciw Covid wpływa na kraje i regiony, które doświadczyły tempa ożywienia gospodarczego, powiedział dyrektor ds. Biznesu Philip Schindler.

„Świat jest w ciągłym ruchu” – dodał. „Jeśli chodzi o przewidywanie zmian, przewidywanie popytu i inwestycji w innowacje biznesowe wymaga teraz takiego samego wsparcia, jak półtora roku temu”.

Niektóre obszary odnotowują czterokrotny wzrost aktywności wyszukiwania w zakupach, powiedział Schindler. Te wyszukiwania często poprzedzają osobiste wizyty w sklepach. „Cegły i moździerze nie są martwe. Zamiast tego kompleksowy kanał [shopping] w pełnej mocy”. Firma podała, że ​​przychody z reklam detalicznych wzrosły o 40%.

Analitycy wyrazili zaniepokojenie, że zmiany prywatności Apple wpływają na wydatki, ale biznes wyszukiwania Google jest mniej dotknięty, ponieważ jest właścicielem systemu operacyjnego Android.

Wśród swoich biznesów Alphabet postanowił podkreślić swoje „niezachwiane zaangażowanie” w wysokiej jakości dziennikarstwo i otwarty dostęp do informacji. Schindler powiedział, że w kwartale od lipca firma dodała 120 dostawców wiadomości do swojego 1000-osobowego stabilnego źródła informacji w Google News. 90% z nich to gazety lokalne, regionalne lub społecznościowe.

Planując powrót pracowników do biur w styczniu, Google powiedział we wrześniu, że jest Zakup Kolejny biurowiec w Nowym Jorku za 2,1 miliarda dolarów. Firma również Planowanie Kolejny obóz w Dolinie Krzemowej.