Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wielka Brytania zakazuje reklam fast foodów w Internecie i przed 21:00 w telewizji od 2023 r. | Reklama

Rząd przygotowuje się do ogłoszenia zakazu reklam fast foodów w Internecie i przed 21:00 w telewizji od 2023 roku, ponieważ Boris Johnson chce spełnić swoje zobowiązanie do rozwiązania rosnącego kryzysu otyłości w Wielkiej Brytanii.

Nowe środki, które będą jednymi z najostrzejszych ograniczeń marketingowych na świecie, znacząco wpłyną na ponad 600 milionów funtów, które marki wydają rocznie na wszystkie reklamy żywności w Internecie i telewizji.

Zakaz tworzenia basenów przed godziną 21:00 w reklamach produktów telewizyjnych uznanych za bogate w tłuszcz, sól i cukier (HFSS) może kosztować nadawców takich jak ITV, Channel 4, Channel 5 i Sky ponad 200 milionów funtów rocznie.

Blokowanie reklam online wpłynie na wszystkie formy płatnego marketingu cyfrowego, od reklam na Facebooku po płatne wyniki wyszukiwania w Google, promocję wiadomości tekstowych i płatną aktywność w witrynach takich jak Instagram i Twitter. Szacuje się, że w Wielkiej Brytanii na reklamę produktów spożywczych online wydaje się rocznie ponad 400 milionów funtów.

Surowe zasady, które mają zostać ogłoszone już w czwartek, zostaną wprowadzone po tym, jak Johnson zmienił zdanie na temat osobistych decyzji zdrowotnych po hospitalizacji z powodu koronawirusa w zeszłym roku. Premier podobno obwinia swoje problemy zdrowotne za przyczynienie się do jego choroby. Osoby z nadwagą są bardziej narażone na poważną chorobę lub śmierć z powodu Covid.

Badania wykazały, że jedno na troje dzieci, które opuszczają szkołę podstawową, ma nadwagę lub jest otyłe, podobnie jak prawie dwie trzecie dorosłych w Anglii. W zeszłym roku rząd Konsultacje w sprawie propozycji wdrożenia zakazu Oszacowano, że dzieci poniżej 16 roku życia były narażone na 15 miliardów reklam fast foodów w Internecie w 2019 roku, w porównaniu do 700 milionów dwa lata temu.

Jednak nowe ograniczenia obejmują dużą liczbę „odliczeń” i zwolnień, co oznacza, że ​​będą: Nie do całkowitego zakazu zaproponowanego w zeszłym roku, o którym mówi branża reklamowa i nadawcza Przypadkowy i okrutny.

Na przykład, tylko reklamy marki będą nadal dozwolone w Internecie i telewizji. . Oznacza to, że firma często kojarzona ze złymi nawykami żywieniowymi, taka jak McDonald’s, będzie mogła się reklamować, dopóki nie pojawią się produkty HFSS. Marki będą również mogły dalej promować swoje produkty na swoich stronach internetowych i kontach w mediach społecznościowych.

Rząd zwolni również szereg produktów z objęcia zakazem po zdefiniowaniu w zeszłym roku proponowanych produktów typu fast food, co oznaczało, że Reklamy produktów, w tym awokado, marmite i śmietany, zostałyby zakazane.

Obejmą one produkty, które nie są uważane za tradycyjne „niezdrowe produkty spożywcze”, takie jak miód i dżem, ale obejmą również napoje bezcukrowe i bryłki McDonald’s, które z punktu widzenia wartości odżywczej nie są uważane za produkt HFSS.

Małe i średnie przedsiębiorstwa – zatrudniające mniej niż 250 pracowników – nadal będą mogły reklamować produkty typu fast food.

Ponadto rynek B2B – firmy, które nie są skierowane do konsumentów, ale są częścią łańcucha dostaw przemysłu spożywczego – nadal będą mogły reklamować produkty HFSS.

Reklamy fast foodów będą nadal dozwolone w mediach audio, takich jak podcasty i radio, i nie będzie nowych ograniczeń w sektorze outdooru, który obejmuje billboardy, strony z plakatami, w autobusach oraz w miejscach takich jak dworce kolejowe i lotniska.

Lista produktów i sam zakaz będą aktualizowane co kilka lat.

READ  Rekordowy wzrost Dogecoin podkreśla „żart” kryptowaluty w szerszym zainteresowaniu | Waluty cyfrowe