Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Trener Koenigsegga pokonuje Jesko przez 15 minut, po czym robi duże przyspieszenie

Po ujawnieniu w zeszłym tygodniu JescoKoenigsegg powraca, aby pokazać oszałamiającą pomarańczę w filmie z prezesem firmy. Christian von Koenigsegg omawia kilka godnych uwagi funkcji, w tym koła z włókna węglowego owinięte w wykonane na zamówienie opony Michelin, które powinny być dobre przy rekordowych prędkościach.

Warto zauważyć, że samochód pokazany na filmie to model Attack skoncentrowany na torze, podczas gdy Absolute będzie modelem, który przekroczy barierę 300 mil na godzinę. 49-letni dyrektor generalny twierdzi, że z Jesko łatwiej się żyje niż z jakimkolwiek innym Koenigseggiem przed nim, dzięki lepszej widoczności dzięki większym oknom i bardziej przestronnej kabinie dzięki wydłużeniu skorupy o 15 mm (0,6 cala). Dla Koenigsegga „bardziej praktyczny” czteromiejscowy Jumeirah Okrzyknięty „Pierwszym na świecie Mega GT” byłby najlepszy.

Przypomina nam się, jak cyfrowy zestaw wskaźników porusza się w parze z kierownicą, która sama zawiera parę małych ekranów dotykowych, które zapewniają szybki dostęp do różnych funkcji. System informacyjno-rozrywkowy obsługuje aktualizacje bezprzewodowe, co oznacza, że ​​z czasem ulegnie poprawie dzięki przeglądom oprogramowania, które zapewniają dodatkowe funkcje.

Chociaż projekt jest imponujący wewnątrz i na zewnątrz, najważniejszy moment w filmie znajduje się na końcu, gdy Christian von Koenigsegg wykonuje mocne przyspieszenie. Jak na samochód przedprodukcyjny, Jesko jest niesamowicie szybki, a Light Speed ​​​​Transmission wydaje się zasługiwać na swoją nazwę. Dziewięciobiegowa skrzynia LST waży zaledwie 90 kilogramów (198 funtów) w płynie i jest o połowę mniejsza od poprzedniej skrzyni biegów używanej przez szwedzką markę supersamochodów.

Sprzedawane od dawna Jesko – nazwane na cześć ojca Christiana – będzie ograniczone do 125 modeli i będzie wyposażone w silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który rozwija imponującą moc 1280 koni mechanicznych i moment obrotowy 1000 Nm (738 lb-ft). Zasilany paliwem E85 5,0-litrowy silnik będzie wytwarzał 1600 KM i 1500 Nm (1106 lb-ft).

READ  Wczesna oferta na Czarny Piątek: Surfshark VPN jest teraz 86% tańszy

Jak można się spodziewać po w pełni zaprojektowanym supersamochodzie, ci, którzy mają szczęście go posiadać, mają wiele sposobów na dostosowanie Jesko. Model „podstawowy” zaczyna się od 2,1 miliona funtów, ale może kosztować ponad 3 miliony funtów, jeśli zaznaczysz wszystkie pola w menu opcji. Wykończenie karoserii z gołego włókna węglowego kosztuje 340 000 funtów Sam.

Koenigsegg rozpocznie dostarczanie klientom wiosną przyszłego roku.