Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Transport dla Londynu planuje przyspieszyć autobusy: brak przystanków na przystankach, zakaz ruchu samochodów

Transport dla Londynu planuje przyspieszyć autobusy: brak przystanków na przystankach, zakaz ruchu samochodów

mi

Wśród przedstawionych w piątek planów przyspieszenia londyńskiej floty autobusowej znajdują się autobusy typu xpress, które omijają przystanki autobusowe i blokują samochody i taksówki na głównych drogach.

Transport for London chce przyspieszyć podróże o 10 procent w czasie, gdy średnie prędkości autobusów ponownie spadły poniżej 10 mil na godzinę ze względu na wzrost wykorzystania samochodów i liczbę pojazdów dostawczych do domu.

TfL również zobowiązał się do biznesplan autobusowy wyeliminowanie wszystkich ofiar śmiertelnych i poważnych obrażeń w autobusach do końca dekady, pomimo serii śmiertelnych kolizji z udziałem pieszych, w tym w Stacja WiktoriaA Shoreditch A Regent Street.

Plan obiecuje 25 km nowych tras autobusowych do 2025 r. i możliwość przekształcenia większej liczby ulic w stylu Tottenham Court Road, gdzie tylko autobusy i rowery są dozwolone od 8 rano do 19:00, od poniedziałku do soboty.

Linia autobusowa z ograniczonym przystankiem na Old Kent Road ma zostać rozważona w tym roku po sukcesie X140 między Harrow a terminalem autobusowym Heathrow, obsługując około jeden na trzy przystanki obok tradycyjnej usługi 140.

TfL chce przyspieszyć elektryfikację swojej floty autobusów z 9 000 pojazdów, ale twierdzi, że do 2030 r. potrzebna jest pomoc rządowa w wysokości 500 mln funtów, a nie aktualna docelowa data 2034 r.

Winda szyberdachu: Wewnątrz autobusu 63

/ TfL

Zobacz, to jest więcej autobusów, takich jak Samochody elektryczne niedawno uruchomione na trasie 63 który łączy King’s Cross i Honor Oak Park.

Jednak jego nadzieje na skrócenie czasu podróży autobusem zostaną utrudnione przez czteroprocentową redukcję liczby przejechanych autobusów, która jest wdrażana w celu zaoszczędzenia pieniędzy.

Plan działania TfL brzmi: „Ogólnie uważamy, że te cięcia nie zaszkodzą znacząco naszej zdolności do przyciągania ludzi z powrotem do naszej sieci lub wspólnych celów politycznych burmistrza i rządu.

Jednak w tym momencie dalsze cięcia nie będą poparte dowodami i mogą zagrozić ożywieniu Londynu.

READ  „Barclays kosztowało mnie 30 000 funtów, aby anulować kredyt hipoteczny, na który się nie zapisałem”