Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Teamfight Tactics łączy karaoke i gry w nowe wyzwanie

Teamfight Tactics łączy karaoke i gry w nowe wyzwanie

Teamfight Tactics Mobile (TFT) od Riot Games świętuje swój debiut w Azji Południowo-Wschodniej wyścigiem Hyper Roll Karaoke Challenge, którego celem jest połączenie emocji związanych z grami na żywo z pełnym energii światem karaoke.

TFT to gra strategiczna dla ośmiu graczy, przeznaczona dla graczy lubiących spontaniczność i strategiczną głębię, która pozwala na płynną grę pomiędzy urządzeniami mobilnymi i komputerami PC.

Nie przegap: dlaczego wielu marketerów tęskni za odbiorcami pokolenia Z i pokolenia alfa

Kampania powstała we współpracy z agencją marketingu społecznościowego GOODSTUPH z siedzibą w Singapurze i bierze w niej udział dziewięciu twórców gier z całego regionu. Twórcami są między innymi Buunja z Filipin i Elestialhd z Indonezji.

W Hyper Roll Karaoke Challenge twórcy gier rywalizują w TFT, śpiewając piosenki bez słów w jadącym pojeździe. Maskotka pingwina w zbroi TFT również pojawia się, oceniając występy drużyn.

Agencja podała w oświadczeniu, że GOODSTUPH zdecydowała się skupić na surowym i autentycznym wyglądzie kampanii, a nie na dopracowanych produkcjach, które miały trafić w obecne preferencje widzów dotyczące autentyczności.

W ramach kampanii GOODSTUPH zaprezentował także najnowszą kolekcję TFT 10 zatytułowaną „Remix Rumble”, która obejmuje dyskografię Riot i wirtualne zespoły wraz z producentem Stevem Aoki. Kolekcja jest czymś, co TFT wprowadza co kilka miesięcy, aby odnowić własność intelektualną gry, historię, bohaterów i mechanikę, utrzymując rozgrywkę świeżą i wciągającą.

„Ta chaotyczna i wciągająca scena oddaje istotę nieprzewidywalnej natury TFT Mobile i stanowi świadectwo nieszablonowego myślenia GOODSTUPH” – dodał w oświadczeniu.

GOODSTUPH nawiązał w tym roku nową współpracę, ponieważ niedawno po potrójnej ofercie przez dwa lata uzyskała tytuł najlepszej agencji społecznej firmy ubezpieczeniowej Prudential Singapore.

Według Pat Low, założycielki GOODSTUPH, agencja będzie prowadzić „zawsze włączone” kampanie oraz niestandardowe kampanie, takie jak standardy ostrożności obowiązujące w Singapurze.

Powiązane artykuły:
Coca-Cola wraz z Riot Games prezentuje nowy bezcukrowy napój Coca-Cola
Maybelline NY i Lazada łączą siły, aby z okazji Dnia Singla stworzyć nową grę
Microsoft reorganizuje swoje kierownictwo w zakresie gier i marketingu Xbox

READ  Fiido potwierdza zbliżającą się premierę e-rowerów Titan, M31 i C22