Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tander jest podekscytowany brakiem aranżacji Gen3

Tander jest podekscytowany brakiem aranżacji Gen3

Brak dowodów na nowy sezon Supercars sprawił, że Garth Tander jest podekscytowany Thrifty Newcastle 500.

Wydarzenie w ten weekend jest pierwszym z nowej ery pojedynków Mustang vs. Camaro z regulaminem Gen3.

Tygodnie testów jeszcze nie ujawniły ustalonej kolejności, podczas gdy prototypy również przeszły ewaluację w linii prostej w zeszłym tygodniu.

Przez to wszystko runda Newcastle w ten weekend będzie pierwszą, w której wszystkie 25 samochodów zostanie odciętych – a Tander jest podekscytowany, że może zacząć.

„Tak naprawdę nie wiemy, jaka jest kolejność stukania” – powiedział Tander. Garaż Rusty’ego Podcast.

„Kiedy samochody startują w pierwszym treningu w Newcastle, zaczynasz rozumieć teren.

„To właśnie sprawia, że ​​pierwszy weekend 23 roku jest tak ekscytujący”.

Pięciokrotny zwycięzca Bathurst opowiada o swoich doświadczeniach, które odbył już kilka jazd próbnych z nowym zespołem Penrite Racing.

Tander potwierdził, że nowy zespół może rzucić kapelusz na ring, biorąc pod uwagę niewiadome w nowych samochodach.

Mistrz z 2007 roku podkreślił, w jaki sposób Brad Jones Racing pojawił się jako wczesna siła w samochodach przyszłej ery w 2013 roku.

BJR zszedł z bloków i wygrał wyścigi we wczesnych rundach 2013 roku, zanim zwykli kierowcy nawet osiągnęli swój bieg.

Jednak biorąc pod uwagę mniejsze okna możliwości wyposażenia samochodów Gen3, Tander spodziewa się, że nowa era będzie bardziej konkurencyjna.

„Cały hałas ustaje, gdy gra wychodzi w piątek rano, a gra toczy się dalej” – powiedział Tander.

„Samochody wyglądają świetnie, brzmią świetnie… są trudne w prowadzeniu, nie jest łatwo określić ich precyzję”.

„Ona potrafi mieszać przez chwilę… Brad Jones Racing był zespołem, który zerwał się z bloków [in 2013].

„Uderzyli w ziemię i mieli pakiet formularzy. Czuję, że jest szansa, aby to się powtórzyło tutaj.

„Dzięki obecnemu samochodowi można zejść do pół procenta. To jest konkurencyjne.

READ  Zmiany w prawie jazdy mogą w tym roku uderzyć w ludzi na przyczepach kempingowych

„Nie ma wątpliwości, że będzie zespół, do którego nie jesteśmy przyzwyczajeni, biegający z przodu, to będzie on” – powiedział Tander.

„Może na cały sezon – może uderzą w ziemię i odejdą”.

Samochody trafią na tor Thrifty Newcastle 500 na trzy sesje treningowe w piątek.

Bilety są w sprzedaży na Supercars.com i Ticketek.com.