Znany brytyjski prawnik został w zeszłym tygodniu wyrzucony z lotu British Airways po kłótni o uniemożliwienie niani jego rodziny zasiadania w klasie biznes.
Charles Banner, QC, i jego rodzina zostali usunięci z lotu BA2578 przed odlotem do Turynu z Heathrow w czwartek, po rozmowach z personelem pokładowym szalejących, zgodnie z doniesieniami. codzienna poczta.
Pan Banner podróżował z żoną, dziećmi – w wieku od jednego do czterech lat – i nianią rodziny, z których cała piątka została zarezerwowana w klasie biznes, ale przy bramce zostali poinformowani, że niania została zdegradowana do klasy ekonomicznej z powodu przepełnienia.
Kiedy zobaczył wolne miejsce w klasie biznes, prawnik zapytał, czy można tam przenieść nianię, aby mogła mieć oko na dzieci, podczas gdy on i jego żona pracują nad lotem.
Mówi, że pracownicy BA zareagowali niegrzecznie, mówiąc: „Życzysz”.
Pan Banner wkrótce poinformował personel pokładowy, że złożył formalną skargę w tej sprawie do linii lotniczej.
„Gdyby British Airways powiedziały mi, że niania nie może siedzieć z nami w pracy, nie polecielibyśmy i moglibyśmy mieć późniejszy lot. Ale powiedzieli nam to tylko wtedy, gdy dotarliśmy do bramki” Poczta.
„Zachowałem się doskonale, ale rzuciłem wyzwanie personelowi pokładowemu, ponieważ było to właściwe. Spowodowała to małostkowość i zemsta personelu. Byłem bardzo uprzejmy we wszystkim.”
Banner mówi, że naciskał personel pokładowy o wyjaśnienie, dlaczego nie można było skorzystać z zapasowego siedzenia, opisując ich jako „często nas podkreślających”, nie odpowiadając na jego pytania.
Kiedy powiedział załodze, że złożył na nich skargę, poinformowali o tym pilota, który odmówił lotu rodzinie.
Uzbrojeni oficerowie zabrali tę piątkę z samolotu, a później zarezerwowali hotel w pobliżu Heathrow, ponieważ robiło się późno.
QC mówi, że został zmuszony do opłacenia biletu hotelowego, taksówki do Gatwick następnego dnia i pięciu nowych miejsc na lot easyJet do Turynu, o łącznej wartości około 4000 funtów.
Początkowy koszt biletów w klasie biznes wyniósł 1250 funtów (250 funtów na osobę).
Banner mówi, że otrzymał od linii lotniczych dwa ustne przeprosiny i kupony, ale przysięga, że nigdy więcej nie latać.
„To było bardzo niepokojące wydarzenie dla całej rodziny, a sposób, w jaki byliśmy traktowani, był przerażający i w przeciwieństwie do ponad 15 lat przyjemnych doświadczeń podczas lotów British Airways jako stałego klienta” – powiedział dziennikarzom.
„British Airways dały mi kupony jako rekompensatę, ale nie chcę tego, chcę zwrotu gotówki. W wyniku tego incydentu poniosłem dla mnie wiele kosztów pośrednich. „
Rzecznik British Airways powiedział: „Nie tolerujemy destrukcyjnych zachowań, a bezpieczeństwo naszych klientów i załogi jest naszym najwyższym priorytetem”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
PASAŻERZY stoją w obliczu „poważnych zakłóceń” po tym, jak setki pracowników lotniska Heathrow ogłaszają tygodniowy strajk
Szef ds. awarii ruchu lotniczego broni „pracy z domu”
Cena XRP na poziomie 0,56 USD – oto plan działania Altcoina na poziomie 0,84 USD