Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Świetny prawnik rozpoczyna lot British Airways po tym, jak niania rodziny odmawia miejsca w klasie biznes

Świetny prawnik rozpoczyna lot British Airways po tym, jak niania rodziny odmawia miejsca w klasie biznes

Znany brytyjski prawnik został w zeszłym tygodniu wyrzucony z lotu British Airways po kłótni o uniemożliwienie niani jego rodziny zasiadania w klasie biznes.

Charles Banner, QC, i jego rodzina zostali usunięci z lotu BA2578 przed odlotem do Turynu z Heathrow w czwartek, po rozmowach z personelem pokładowym szalejących, zgodnie z doniesieniami. codzienna poczta.

Pan Banner podróżował z żoną, dziećmi – w wieku od jednego do czterech lat – i nianią rodziny, z których cała piątka została zarezerwowana w klasie biznes, ale przy bramce zostali poinformowani, że niania została zdegradowana do klasy ekonomicznej z powodu przepełnienia.

Kiedy zobaczył wolne miejsce w klasie biznes, prawnik zapytał, czy można tam przenieść nianię, aby mogła mieć oko na dzieci, podczas gdy on i jego żona pracują nad lotem.

Mówi, że pracownicy BA zareagowali niegrzecznie, mówiąc: „Życzysz”.

Pan Banner wkrótce poinformował personel pokładowy, że złożył formalną skargę w tej sprawie do linii lotniczej.

„Gdyby British Airways powiedziały mi, że niania nie może siedzieć z nami w pracy, nie polecielibyśmy i moglibyśmy mieć późniejszy lot. Ale powiedzieli nam to tylko wtedy, gdy dotarliśmy do bramki” Poczta.

„Zachowałem się doskonale, ale rzuciłem wyzwanie personelowi pokładowemu, ponieważ było to właściwe. Spowodowała to małostkowość i zemsta personelu. Byłem bardzo uprzejmy we wszystkim.”

Banner mówi, że naciskał personel pokładowy o wyjaśnienie, dlaczego nie można było skorzystać z zapasowego siedzenia, opisując ich jako „często nas podkreślających”, nie odpowiadając na jego pytania.

Kiedy powiedział załodze, że złożył na nich skargę, poinformowali o tym pilota, który odmówił lotu rodzinie.

Uzbrojeni oficerowie zabrali tę piątkę z samolotu, a później zarezerwowali hotel w pobliżu Heathrow, ponieważ robiło się późno.

QC mówi, że został zmuszony do opłacenia biletu hotelowego, taksówki do Gatwick następnego dnia i pięciu nowych miejsc na lot easyJet do Turynu, o łącznej wartości około 4000 funtów.

READ  Sprzedaż odzieży i makijażu rośnie, gdy Brytyjczycy sprzątają po zamknięciu | Sektor detaliczny

Początkowy koszt biletów w klasie biznes wyniósł 1250 funtów (250 funtów na osobę).

Banner mówi, że otrzymał od linii lotniczych dwa ustne przeprosiny i kupony, ale przysięga, że ​​nigdy więcej nie latać.

„To było bardzo niepokojące wydarzenie dla całej rodziny, a sposób, w jaki byliśmy traktowani, był przerażający i w przeciwieństwie do ponad 15 lat przyjemnych doświadczeń podczas lotów British Airways jako stałego klienta” – powiedział dziennikarzom.

„British Airways dały mi kupony jako rekompensatę, ale nie chcę tego, chcę zwrotu gotówki. W wyniku tego incydentu poniosłem dla mnie wiele kosztów pośrednich. „

Rzecznik British Airways powiedział: „Nie tolerujemy destrukcyjnych zachowań, a bezpieczeństwo naszych klientów i załogi jest naszym najwyższym priorytetem”.