Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Skoncentruj się na odbiorcach i wysokiej jakości treściach

Skoncentruj się na odbiorcach i wysokiej jakości treściach

Jeśli Twoja witryna ma trudności z pozyskaniem ruchu organicznego z wyszukiwarki Google, według koordynatora wyszukiwarki Google, Danny’ego Sullivana, należy skupić się na trzech kluczowych obszarach:

  • Kontynuuj tworzenie wysokiej jakości treści – rób to, co uważasz za najlepsze dla swoich czytelników.
  • Zdywersyfikuj źródła ruchu i promuj swoje treści w wielu kanałach.
  • Stwórz zaangażowaną publiczność, która będzie przychodzić do Ciebie bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i mediów społecznościowych.

Nic to nie jest nowe, nic nie jest łatwe i żadna z tych rad nie uszczęśliwi ludzi.

Zasadniczo oznacza to, że jeśli chcesz osiągnąć sukces w wyszukiwarce Google dzięki swoim wysiłkom SEO, powinieneś myśleć nie tylko o Google i tylko o SEO.

Co to znaczy. Dni hacków i exploitów SEO szybko dobiegają końca. Przyszłość SEO zostanie wygrana przez tych, którzy skupią się na wszystkich ważnych elementach SEO i grają długoterminowo.

Dlaczego nas to obchodzi? Ludzie wciąż są sfrustrowani radami Google, które zawsze dotyczą typu „twórz przydatne treści”. Jednak Google nie może powiedzieć Ci wszystkiego, co musisz zrobić, aby utworzyć użyteczną treść lub pomóc Ci ją ocenić. Twoim zadaniem jest wiedzieć, jak zwiększyć grono odbiorców. Nadzieja, że ​​wyszukiwarka Google wygeneruje ruch lub zapewni widoczność, nie jest strategią.

Twórz świetne treści. Według Sullivana kluczowe znaczenie ma tworzenie treści, które zainteresują potencjalnych czytelników. Ale to nie jedyny czynnik:

  • „Jak powiedziałem wcześniej, uważam, że każdy powinien skupić się na robieniu tego, co uważa za najlepsze dla swoich czytelników. Wiem, że może to być mylące, gdy ludzie otrzymują wiele porad z różnych miejsc, a potem słyszą o tych wszystkich rzeczach, o których mówisz. co powinieneś zrobić.” Google to ma lub nie, a jeśli się zgubisz, naprawdę chcą się skupić na treści, ponownie skup się na tym, co jest twoim kamieniem probierczym.
READ  Przewodnik po zdolnościach nieznanej pustki i czasie jej wędrówki - Dyer Dutta

Sullivan wskazał na kilka rad Mike’a Kinga, dyrektora generalnego iPullRank:

„Twórz świetne treści i dobrze je promuj – żartuję, ale mówię też poważnie. Google ciągle udziela takich rad, ale odrzucamy je jako niewykonalne. W przypadku niektórych specjalistów ds. SEO jest to poza ich kontrolą. Po sprawdzeniu funkcji udostępnianych przez Google ich zalety Jest całkiem jasne, że tworzenie lepszych treści i promowanie ich wśród odbiorców, którzy odbiją się szerokim echem, będzie miało najlepszy wpływ na te wskaźniki. Wskaźniki linków i treści z pewnością zaprowadzą Cię dalej, ale jeśli naprawdę chcesz odnieść sukces w Google na dłuższą metę, będziesz musiał zbudować rzeczy, które nadal warto kategoryzować.

Sekrety algorytmu: Wyciekły wewnętrzne dokumenty inżynieryjne wyszukiwarki Google

Witryny, na które wpływa niedawna aktualizacja algorytmu Google, mogą odczuć pewne ulgi dzięki przyszłej aktualizacji rdzenia Google. Jednak tak jak wcześniej, Sullivan przyznał, że może to stanowić problem w Google:

  • „Może być również tak, że, jak już powiedziałem, jesteśmy w niektórych z tych przypadków, a nie w lokalizacjach, a ta część nas, która wydaje przyszłe aktualizacje, w niektórych przypadkach radzi sobie lepiej”.

Dywersyfikuj źródła ruchu. Unikaj polegania na jednym źródle ruchu – czyli wyszukiwarce Google. Posiadanie wielu źródeł ruchu jest korzystne. Ale znowu nie gwarantuje to sukcesu SEO. Oto, co powiedział Sullivan:

  • „Jeśli chodzi o wysiłki poza witryną, z tego, co wiem, zanim pracowałem w wyszukiwarce Google, a także z czasu, jaki spędziłem w zespole zajmującym się rankingami wyszukiwania, sądzę, że jednym ze sposobów odniesienia sukcesu w wyszukiwarce Google jest myślenie poza tym .”
  • „Świetne witryny z treściami, które ludzie uwielbiają, przyciągają ruch na wiele sposobów. Ludzie trafiają do nich bezpośrednio poprzez polecenia e-mailowe. Przychodzą za pośrednictwem linków z innych witryn.
  • „Nie oznacza to, że powinieneś otrzymywać serię sygnałów z mediów społecznościowych lub wzmianek w e-mailach, ponieważ w magiczny sposób poprawią one Twoją pozycję w Google (tak się nie dzieje, o ile wiem). Oznacza to po prostu, że Ty „jest bardziej prawdopodobne, że utworzysz zwykły, co oznacza, że ​​będzie on nie tylko dla Google, ale dla ludzi i to właśnie nasze systemy rankingowe starają się nagradzać, czyli dobrą treść zaprojektowaną dla ludzi”.
READ  Wow, konsola Nintendo Switch została ujawniona po raz pierwszy pięć lat temu dzisiaj

Zbuduj publiczność. Zanim dołączył do Google, Sullivan prowadził dwie witryny internetowe, w tym Search Engine Land. Obydwa zaczynał od zera, ale z sukcesem rozwinął je w znaczące, rzetelne, godne zaufania i dochodowe podmioty.

Jak działa ta część? Sullivan podzielił się osobistym przykładem:

  • „Uwielbiam wędrować. Kilka lat temu znalazłem świetną stronę dotyczącą wędrówek w pojedynkę, gdy szukałem informacji o konkretnej wędrówce i zapisałem się do newslettera. Teraz jestem stałym klientem i, że tak powiem, regularnym .”
  • „Badania to w pewnym sensie świetne wprowadzenie do tego, co może przerodzić się w długoterminową relację z czytelnikami i klientami.
  • „Moim głównym celem zawsze było nakłonienie ich do nawiązania kontaktu z ludźmi po przybyciu na miejsce: e-mailem, kanałami informacyjnymi, mediami społecznościowymi.

W osobnej odpowiedzi dodał również, że „dobrze jest opracować wiele sposobów dotarcia do społeczeństwa. Posiadanie list e-mailowych lub kont społecznościowych nie jest trudne ani kosztowne. „To długoterminowa praktyka marketingowa”.

Różnorodne sygnały. To odwieczny problem kury i jajka w SEO. Ludzie nie mogą znaleźć Twoich świetnych treści, ponieważ Google ich nie ocenia.

W świetle wycieku z Google i doniesień o Navboost oraz interakcji użytkowników (kliknięć) wpływających na rankingi Sullivan stwierdził, że „nikt nigdy nie zająłby pierwszego miejsca, gdyby tylko to miało się liczyć”:

  • „[B]Bo jak widzisz nową witrynę (w tym swoją witrynę, która mogła w pewnym momencie być nowa)? Prawda jest taka, że ​​używamy wielu różnych sygnałów klasyfikacyjnych, w tym między innymi „zagregowanych i anonimowych danych dotyczących zaangażowania”…

Posty Sullivana. Można je zobaczyć na X – Tutaj, Tutaj, Tutaj I Tutaj.