Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rolls-Royce Drop Tail został ujawniony jako bardzo ograniczony dwumiejscowy roadster

Rolls-Royce Drop Tail został ujawniony jako bardzo ograniczony dwumiejscowy roadster

Tymczasem przód Drop Tail jest bardziej znajomy, chociaż listwy grilla są zwykle proste i proste, w Drop Tail są zakrzywione i kończą się ściętymi narożnikami – zamiast pod kątem prostym. Według Rolls-Royce’a modyfikacje te odzwierciedlają „swobodnego ducha” samochodu.

To „swobodne” podejście jest kontynuowane wewnątrz, gdzie brief miał na celu stworzenie „intymnej” atmosfery. Klawiatura jest zasłonięta tam, gdzie to możliwe. W otwartym widoku pozostają tylko trzy przyciski, a elektrycznie sterowaną konsolę środkową można przesunąć, aby zakryć pokrętło sterujące systemu audio-nawigacyjnego.

Szeroki drewniany panel pokrywa siedzenia w celu wzmocnienia „romantycznej” atmosfery. Został zbudowany przez jednego rzemieślnika – byłego ucznia Rolls-Royce’a – który podobno pracował nad obrazem przez ponad dziewięć miesięcy, w ciszy, przez nie więcej niż godzinę dziennie, aby zapewnić całkowite skupienie się na zadaniu. Alex Innes, szef działu projektowania w Coachbuild, powiedział, że była to „najbardziej złożona, wciągająca i frustrująca praca rzemieślnicza, jaką kiedykolwiek wykonano” w zakładzie w Goodwood.

Pierwszy opadający ogon, zwany La Rose Noire, Jest wyposażony w niestandardowy zegarek Audemars Piguet, który służy również jako zegar samochodowy, przymocowany do deski rozdzielczej za pomocą mechanizmu blokującego. Stanowiło to poważne wyzwanie, powiedział Ennis: „Należało przeprowadzić test zderzeniowy, zarówno fizycznie, jak i w wirtualnej symulacji, aby upewnić się, że zegarek pozostaje na miejscu, gdy samochód jest w stanie doświadczyć dowolnego abstrakcyjnego ruchu podczas zderzenia. [We went to] Długości, do których normalnie nikt by się nie posunął, gdyby nie wynikały z konkretnych pragnień powierzonego klienta”.

READ  Pracownicy poczty oskarżają Royal Mail o wprowadzanie opinii publicznej w błąd po tym, jak odmówiła przedłożenia priorytetowych paczek intratnych nad listami