Renault przerobiło także funkcje wstępnego kondycjonowania, obniżając optymalną temperaturę pracy akumulatora. Warto zauważyć, że w przeciwieństwie do Megane, pompa ciepła będzie standardem we wszystkich modelach. Oferowane są cztery poziomy regeneracji hamulców.
Modele standardowe umożliwiają szybkie ładowanie z prędkością do 130 kW, a w przypadku większych akumulatorów – do 150 kW. Kupujący mogą wybierać spośród ładowarek AC o mocy 7 kW lub 22 kW.
Renault twierdzi, że aż 24% materiałów użytych w Scenicu pochodzi z recyklingu, w tym aż 80% aluminium w drzwiach i masce, podczas gdy firma skupiła się na opracowywaniu strumieni w obiegu zamkniętym.
Kokpit wykonany jest w 26% z plastiku pochodzącego z recyklingu, a około 80% materiałów na desce rozdzielczej pochodzi z recyklingu. Celem jest to, aby po zakończeniu okresu eksploatacji 90% samochodu, łącznie z akumulatorem, mogło zostać poddane recyklingowi.
Oferowane będą trzy poziomy wyposażenia, w tym nowy model Esprit Alpine ze sportowymi akcentami inspirowanymi marką Renault o wysokich osiągach. W Scenicu nie zastosowano skóry, a Renault zobowiązało się do całkowitego wycofania jej do 2025 roku.
Zamiast tego kierownicę pokryto tkaniną o ziarnistej fakturze, w której w 51% wykorzystano materiały pochodzenia biologicznego, podczas gdy w modelu Esprit Alpine zastosowano tkaninę wykonaną w 80% z butelek pochodzących z recyklingu i w 20% z zabytkowych pasów bezpieczeństwa.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Przychody Apple spadły mniej niż oczekiwano pomimo trudnego początku roku
NHS England ogłasza programy pilotażowe dotyczące „nowych sposobów pracy w praktyce ogólnej”
Gospodarka amerykańska jest zbyt silna, aby obniżyć stopy procentowe