Renault przerobiło także funkcje wstępnego kondycjonowania, obniżając optymalną temperaturę pracy akumulatora. Warto zauważyć, że w przeciwieństwie do Megane, pompa ciepła będzie standardem we wszystkich modelach. Oferowane są cztery poziomy regeneracji hamulców.
Modele standardowe umożliwiają szybkie ładowanie z prędkością do 130 kW, a w przypadku większych akumulatorów – do 150 kW. Kupujący mogą wybierać spośród ładowarek AC o mocy 7 kW lub 22 kW.
Renault twierdzi, że aż 24% materiałów użytych w Scenicu pochodzi z recyklingu, w tym aż 80% aluminium w drzwiach i masce, podczas gdy firma skupiła się na opracowywaniu strumieni w obiegu zamkniętym.
Kokpit wykonany jest w 26% z plastiku pochodzącego z recyklingu, a około 80% materiałów na desce rozdzielczej pochodzi z recyklingu. Celem jest to, aby po zakończeniu okresu eksploatacji 90% samochodu, łącznie z akumulatorem, mogło zostać poddane recyklingowi.
Oferowane będą trzy poziomy wyposażenia, w tym nowy model Esprit Alpine ze sportowymi akcentami inspirowanymi marką Renault o wysokich osiągach. W Scenicu nie zastosowano skóry, a Renault zobowiązało się do całkowitego wycofania jej do 2025 roku.
Zamiast tego kierownicę pokryto tkaniną o ziarnistej fakturze, w której w 51% wykorzystano materiały pochodzenia biologicznego, podczas gdy w modelu Esprit Alpine zastosowano tkaninę wykonaną w 80% z butelek pochodzących z recyklingu i w 20% z zabytkowych pasów bezpieczeństwa.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Innowacje w finansach: Jak technologia zmienia sposób, w jaki zarządzamy pieniędzmi
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu