Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przeprowadzka fabryki RB zwiększa zaniepokojenie połączeniami Red Bull Racing

Przeprowadzka fabryki RB zwiększa zaniepokojenie połączeniami Red Bull Racing

RB ma zamiar przenieść część swojego personelu w pobliże bazy Red Bull Racing w Milton Keynes. Zdjęcie: Pula treści Red Bulla

Obecnie RB ma oddział w Bicester w Wielkiej Brytanii, mieście na północ od Oksfordu, w przysłowiowej „dolinie sportów motorowych”. Mieści się w nim szereg zasobów aerodynamicznych zespołu wraz z konstruktorami modeli – zasadniczo zespół zajmujący się tunelem aerodynamicznym.

Meeks ujawnił jednak, że zespół zamierza przenieść operację nieco ponad 30 km dalej.

„To bardzo proste. Mamy bardzo dobry obiekt w Faenzie, gdzie przebywa Franz [Tost] „Wykonała bardzo dobrą robotę, modernizując kwaterę główną” – wyjaśnił Mikis.

„Myślę, że powstał w 2015 lub 2016 roku. Uważamy, że to dobra baza, na której można budować.

„Ale nie jesteśmy zadowoleni z tego, co mamy dzisiaj w Bicester pod względem infrastruktury. Nie sądzimy tak [it] To stawia naszych chłopaków w najlepszej możliwej sytuacji.

„To po prostu ze względu na jego historię. To był bardzo mały obiekt i już z niego wyrosliśmy.”

„Jesteśmy tam, ponieważ korzystamy z własnego tunelu aerodynamicznego, ale już tak nie jest” – dodał.

„Zdecydowaliśmy, że obiekt zostanie zamknięty.

„Właściwie jest to sekcja aero, sekcja koncepcyjna i kilka innych części, ale zostanie ona wycofana.

„Zamiast tego budujemy zupełnie nową siedzibę w Milton Keynes, tuż obok kampusu Red Bulla, która będzie najnowocześniejszym obiektem, takim samym, jak obiekty wysokiego poziomu w Faenzie”.

Posunięcie to prawdopodobnie rozzłości rywali, którzy już mają obawy co do relacji RB i Red Bull Racing.

Obydwa zespoły korzystają ze wspólnego tunelu aerodynamicznego, podczas gdy starsi pracownicy przechodzą z pierwszego zespołu do operacji rozruchu bez najwyraźniej żadnego urlopu ogrodniczego.

Inwestycje w RB trwają na szerszą skalę, w miarę jak brytyjski zakład działa zgodnie ze swoim zadeklarowanym celem, jakim jest samodzielna konkurencja, tracąc tym samym swoją reputację „zespołu wspomagającego”.

Według Mikisa jest to także próba stworzenia możliwości zatrudniania nowych pracowników.

READ  Trener Wallabies, Eddie Jones, unika pytań o podpisanie kontraktu z supergwiazdą NRL, Josephem Okosu-Swale

Obiekt w Faenzie we Włoszech, w którym mieści się większość zespołu, jest nieco odizolowany nawet od Maranello, rodzinnego kraju Ferrari. Utrudnia to rekrutację i utrzymanie wysokiej klasy pracowników.

Chociaż placówka w Bicester nie jest daleko, przeprowadzka do Milton Keynes daje zespołowi możliwość powiększenia powierzchni i przyjęcia większej liczby pracowników z Wielkiej Brytanii.

„Plan zakłada przeniesienie ludzi z Bicester do Milton Keynes, a w nowej siedzibie będziemy mieli większą pojemność, co oznacza, że ​​będziemy [can] „Wykorzystaj okazję, aby wejść na rynek i pozyskać osobę, która chce pozostać w Wielkiej Brytanii, niezależnie od jej pochodzenia”.

„Mogą to być inżynierowie wyścigowi, inżynierowie symulujący lub specjalista od lotnictwa i projektowania. Chcemy myśleć, że teraz możliwe jest podzielenie jednego działu na dwie placówki.

„Historycznie rzecz biorąc, Formuła 1 miała ogromne wady, takie postępowanie, a nie ma zbyt wielu udanych przykładów tego. Zdajemy sobie z tego sprawę.

„Nie ignorujemy jego historii, po prostu myślimy, że wraz z dramatycznymi zmianami świata, nie chodzi tylko o technologię, ale także o zmianę sposobu myślenia ludzi.

„Staramy się, aby to zadziałało i uważamy, że możemy zamienić to w zaletę.

„Spotkaliśmy ludzi, ponieważ chcieli być we Włoszech, mieliśmy ludzi, ponieważ chcieli być w Wielkiej Brytanii – chcemy wykorzystać to raczej jako siłę niż słabość”.

Nick Roberts i Guillaume Cattelani niedawno dołączyli do zespołu RB.

Roberts był starszym strategiem wyścigowym w Red Bull Racing i objął stanowisko głównego inżyniera ds. strategii w RB.

Catellani był wcześniej szefem aerodynamiki w McLarenie, a ostatnio głównym inżynierem ds. technologii i narzędzi analitycznych w Red Bull Racing, opuszczając to stanowisko w zeszłym miesiącu i obejmując stanowisko zastępcy dyrektora technicznego w RB.

RB ogłasza obecnie zatrudnienie 16 nowych pracowników, z których pięciu będzie pracować w Wielkiej Brytanii.

Obejmuje to role w logistyce, aerodynamiki, symulacji i modelowaniu, kompozytach i sklepie modelarskim.

READ  Dale'owi Finucane grozi zawieszenie po tym, jak Cronulla pokonał Smoki