Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ponad jedna czwarta subskrybentów Netflix w Wielkiej Brytanii udostępnia hasła | Netflix

Ponad jedna czwarta Brytyjczyków Netflix Subskrybenci pozwalają swoim znajomym i rodzinie korzystać ze swoich kont, a co najmniej 17 milionów gospodarstw domowych udostępnia hasła na największym europejskim rynku oblężonej platformy streamingowej.

Netflix ogłosił plany rozprawienia się z tą praktyką, ponieważ Jeden z wielu ruchów strategicznych Ma na celu powstrzymanie inwestorów przed paniką po tym, jak w zeszłym tygodniu zniknął ponad 60 miliardów dolarów (47 miliardów funtów) z wartości rynkowej, kiedy to zgłosił Pierwsza strata abonentów od dekady.

Największa na świecie usługa przesyłania strumieniowego, która spodziewa się, że jego globalna baza 221 milionów abonentów zmniejszy się o miliony więcej, gdy przedstawi kolejny zestaw wyników obejmujących okres od kwietnia do czerwca, oszacowała, że ​​prawie 100 milionów gospodarstw domowych płacących za tę usługę na całym świecie udostępnia swoje hasła inni.

W Wielkiej Brytanii co najmniej 27% z 14,9 miliona subskrybentów Netflix i ponad 4 miliony kont pozwala innym rodzinom korzystać ze swoich kont do oglądania programów od Bridgerton do Stranger Things za darmo, według firmy badawczej Digital i, która powiedziała, że liczba rzeczywista jest prawie na pewno.

„Nasze szacunki pochodzą z analizy aktywności na koncie i potwierdziliśmy to różnymi innymi źródłami” – powiedział Ali Wadati, dyrektor generalny Digital i. „Jednak nadal uważamy, że nasze wyniki nieco zaniżają wartość [actual] Następuje udostępnianie hasła.

Analiza wykazała, że ​​udostępnianie kont jest najbardziej rozpowszechnione wśród młodszych fanów Netflix, przy czym robi to co najmniej 29% subskrybentów w Wielkiej Brytanii w wieku 18-24 lat. Dla porównania, łagodniejszych 18% osób w wieku 45-54 lata.

Badanie wykazało, że na pięciu największych europejskich rynkach Netflix – Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Francji i Włoszech – „minimum” 17 milionów wspólnych gospodarstw domowych udostępnia swoje hasła. Hiszpanie okazali się najbardziej płodnym źródłem, z 47% subskrybentów, a następnie Niemcy (42%), Francja (35%) i Włochy (33%). Wielka Brytania, największy europejski rynek Netflix pod względem odległości, ma najmniej spośród pięciu współużytkowanych haseł.

READ  Barhead ma więcej Brytyjczyków niż większość szkockich miast

Dekada gwałtownego wzrostu wcześniej doprowadziła do przyjęcia przez Netflix liberalnego podejścia do udostępniania haseł, a współzałożyciel i współdyrektor generalny firmy Reed Hastings stwierdził, że „nie ma planów”, aby wyeliminować tę praktykę.

Powiedział: „Udostępnianie haseł to coś, z czym musisz się nauczyć żyć, ponieważ istnieje wiele legalnego udostępniania haseł, takich jak udostępnianie współmałżonkowi, dzieciom”. Przemawiając w 2016 roku. „Więc nie ma jasnej passy i radzimy sobie dobrze, tak jak jest”.

Jednak połączenie Netflixa zbliżającego się do nasycenia na wielu największych rynkach, zwiększona konkurencja ze strony konkurentów, takich jak Amazon i Disney+, oraz seria podwyżek cen wywarły presję na rozwój firmy, skłaniając kierownictwo do zmiany kursu.

Kiedy szybko się rozwijaliśmy [password sharing] To nie był wysoki priorytetHastings powiedział w zeszłym tygodniu w raporcie finansowym firmy.

Subskrybuj codzienną pocztę Business Today lub śledź Guardian Business na Twitterze w BusinessDesk

W zeszłym miesiącu Netflix uruchomił wersję beta Opłaty dla abonentów w Chile, Kostaryce i Peru Udostępnianie haseł jest szczególnie wysokie w Ameryce Łacińskiej – od 2 do 3 USD miesięcznie, aby dodać do swojego konta maksymalnie dwa dodatkowe profile poza domem.

Boom na streaming w Wielkiej Brytanii utknął w martwym punkcie w pierwszym kwartale tego roku. zeszły tydzień, Pokaż wyszukiwanie według kantar Liczba domów w Wielkiej Brytanii z co najmniej jedną płatną subskrypcją spadła o 215 000, kończąc dekadę ciągłego wzrostu, ponieważ rodziny ograniczały swoje budżety, aby poradzić sobie z kosztami kryzysu.

Badanie wykazało, że odsetek konsumentów planujących zrezygnować z co najmniej jednej usługi przesyłania strumieniowego wideo, wyjaśniając, dlaczego „chcąc zaoszczędzić pieniądze”, osiągnął najwyższy w historii poziom 38%.