Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Po 30 latach nigdy nie widziałem lotniska w takich tarapatach”

„Po 30 latach nigdy nie widziałem lotniska w takich tarapatach”

Nie wspominają, że można zmienić rezerwację lotu po dwóch tygodniach.

To tylko krótkie spojrzenie na życie na Heathrow, gdzie pracuję od prawie 30 lat. Nigdy wcześniej nie widziałem lotniska w takich tarapatach Dlatego na początku tego tygodnia ogłoszono, że Czapka pasażera przedłużona do października.

Zaangażowani są w to pracownicy z trzech różnych organizacji: Heathrow Airport Limited (HAL), British Airways (BA) i British Border.

Pracownikom HAL i BA zaoferowano nowe kontrakty za mniejsze pieniądze, co zinterpretowali jako cyniczną strategię zatrudniania i zatrudniania, a nie szefów oferujących pracownikom tymczasową obniżkę płac za tymczasowego wirusa.

Żaden z nich nie jest zadowolony, a w rezultacie wielu pracowników jest zadowolonych Tysiące funtów na ich pensjach przed rozprzestrzenieniem się epidemiico poważnie naruszyło etykę pracy, skutkując długimi kolejkami.

Urzędnicy graniczni Wielkiej Brytanii są podobnie rozczarowani i sfrustrowani z powodu braku personelu Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zmienia się. Czują się przepracowani i niedopłacani, co ponownie oznacza długie kolejki przy wjeździe do Wielkiej Brytanii.

W wielu regularnych oddziałach BA cała maszyna została uszkodzona, najwyraźniej z powodu złych decyzji biznesowych. Szacuje się, że ponad 40 proc. pracowników straciło na stałe tysiące z powodu pandemii i cięć płac.

Dodaj do tego inflację, a niektóre spadły nawet o 30 procent w okresie przed koronawirusem. Tylko pracownicy ze starymi kontraktami stracili pieniądze, podczas gdy większość pensji kierownictwa pozostała nietknięta.

READ  „Rynek sprzedawców” dla pracowników: Jak Covid i Brexit wstrząsnęły miejscami pracy w Wielkiej Brytanii | związki handlowe