Nie wspominają, że można zmienić rezerwację lotu po dwóch tygodniach.
To tylko krótkie spojrzenie na życie na Heathrow, gdzie pracuję od prawie 30 lat. Nigdy wcześniej nie widziałem lotniska w takich tarapatach Dlatego na początku tego tygodnia ogłoszono, że Czapka pasażera przedłużona do października.
Zaangażowani są w to pracownicy z trzech różnych organizacji: Heathrow Airport Limited (HAL), British Airways (BA) i British Border.
Pracownikom HAL i BA zaoferowano nowe kontrakty za mniejsze pieniądze, co zinterpretowali jako cyniczną strategię zatrudniania i zatrudniania, a nie szefów oferujących pracownikom tymczasową obniżkę płac za tymczasowego wirusa.
Żaden z nich nie jest zadowolony, a w rezultacie wielu pracowników jest zadowolonych Tysiące funtów na ich pensjach przed rozprzestrzenieniem się epidemiico poważnie naruszyło etykę pracy, skutkując długimi kolejkami.
Urzędnicy graniczni Wielkiej Brytanii są podobnie rozczarowani i sfrustrowani z powodu braku personelu Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zmienia się. Czują się przepracowani i niedopłacani, co ponownie oznacza długie kolejki przy wjeździe do Wielkiej Brytanii.
W wielu regularnych oddziałach BA cała maszyna została uszkodzona, najwyraźniej z powodu złych decyzji biznesowych. Szacuje się, że ponad 40 proc. pracowników straciło na stałe tysiące z powodu pandemii i cięć płac.
Dodaj do tego inflację, a niektóre spadły nawet o 30 procent w okresie przed koronawirusem. Tylko pracownicy ze starymi kontraktami stracili pieniądze, podczas gdy większość pensji kierownictwa pozostała nietknięta.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Microsoft i Alphabet czerpią korzyści ze swoich oddziałów zajmujących się chmurą dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Citigroup oczekuje obecnie obniżek stóp procentowych o 100 punktów bazowych w tym roku począwszy od lipca
Jen traci po tym, jak Bank Japonii utrzymał stopy procentowe w pobliżu zera