Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Optibus ulepsza polskie autobusy | ITS międzynarodowy

Optibusplatforma pozwala Mobilis Usprawnić planowanie i harmonogramowanie 280 autobusów w polskich miastach Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Optibus twierdzi, że starsze rozwiązania programowe do obsługi autobusów nie nadążają za nowymi technologiami, w wyniku czego stają się powolne i przestarzałe.

Według Optibusa, te starsze rozwiązania wymagają nadmiernej inwestycji czasu ze strony planistów i planistów, uniemożliwiając szybką i skuteczną reakcję na nowe trendy pasażerskie i zdarzenia w czasie rzeczywistym.

„Podczas naszych eksperymentów z Optibusem nasi planiści stwierdzili, że interfejs użytkownika jest bardzo skoncentrowany na planowaniu” – mówi Paweł Paruch, dyrektor regionalny odpowiedzialny za Mobilis Operations w Krakowie i Wrocławiu. „Byli podekscytowani, widząc, jak szybko mogą tworzyć i zmieniać scenariusze i zobacz wpływ. Mówimy o minutach w porównaniu do godzin, które zajmowały wcześniej.

Mobilis wykorzystuje kombinację metod opartych na danych, sztucznej inteligencji i algorytmów optymalizacji Optibus, aby unowocześnić cały proces, który obejmuje planowanie budżetu, harmonogramy kierowców i planowanie tras.

Oczekuje się, że Optibus Rapid Scenario Builder zapewni elastyczność w zakresie wprowadzania bardziej efektywnych zmian w usłudze poprzez tworzenie i modyfikowanie wielu scenariuszy oraz analizowanie ich wpływu na sieć.

Mobilis będzie w stanie ocenić scenariusze równolegle i uzyskać głębszy wgląd w to, jak zmiany usług wpływają na budżet, personel i wykorzystanie pojazdu.

Ponadto Mobilis będzie również wykorzystywać Optibus do rozwiązywania problemów związanych z brakiem kierowców, mającym wpływ na działalność w całej Polsce i Europie.

Firma dodaje, że algorytmy optymalizacji platformy umożliwiają Mobilis tworzenie grafików kierowców, które zmniejszają niechciane zmiany.

READ  Właśnie wróciłem z Meble Polska w Polsce z 4 daniami na wynos Cindy W. Hudnett