Nowe sygnały zostaną wprowadzone do końca przyszłego miesiąca jako ostatnia próba Transport for London, aby uczynić kapitał „bardziej zrównoważonym” i „wspierać zielone odrodzenie po pandemii koronawirusa”.
Jednak obecnie jest on szerzej wprowadzany, ponieważ uważa się, że w następstwie pandemii więcej osób korzysta z alternatywnych środków podróżowania – takich jak spacery i jazda na rowerze.
Najnowsze dane TfL wskazują, że 31 procent londyńczyków chodzi teraz do miejsc, w których podróżowali samochodem lub transportem publicznym. W międzyczasie 57 procent ankietowanych stwierdziło, że teraz chodzą więcej w celu ćwiczeń lub chodzą dłużej niż wcześniej.
TfL twierdzi również, że „w pewnym momencie ubiegłego roku” liczba pieszych wędrówek wzrosła z 35 procent do prawie 50 procent.
Rzecznik powiedział: „Nowe sygnalizatory umożliwią ludziom poruszanie się po stolicy w ten sposób”.
TfL ogłosił w czwartek, że nowy system sygnalizacji zostanie wprowadzony w regionach, w tym w Bishopsgate, Smithfield, Richmond i Tower Hamlets. Siedem z tych obiektów zostało już przeniesionych do nowego systemu, a kolejnych 11 nie zostało jeszcze przeprogramowanych.
Nowe lokalizacje dla sygnałów „organ ds. Zielonych osób” opierały się na określeniu przez Zarząd Transportu w Londynie obszarów z dużą liczbą pieszych kierujących się do szkół, centrów transportu publicznego i centrów handlowych, w których jest mniej samochodów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Brytyjskie gospodarstwa domowe wezwane do przesyłania odczytów liczników przed obniżkami cen energii | Rachunki za energię
Amazon wpompował dodatkowe 2,75 miliarda dolarów w startup Anthropic | zajmujący się sztuczną inteligencją Amazonka
Bankowcy skazani za manipulowanie stopami procentowymi tracą apelację