Nowe sygnały zostaną wprowadzone do końca przyszłego miesiąca jako ostatnia próba Transport for London, aby uczynić kapitał „bardziej zrównoważonym” i „wspierać zielone odrodzenie po pandemii koronawirusa”.
Jednak obecnie jest on szerzej wprowadzany, ponieważ uważa się, że w następstwie pandemii więcej osób korzysta z alternatywnych środków podróżowania – takich jak spacery i jazda na rowerze.
Najnowsze dane TfL wskazują, że 31 procent londyńczyków chodzi teraz do miejsc, w których podróżowali samochodem lub transportem publicznym. W międzyczasie 57 procent ankietowanych stwierdziło, że teraz chodzą więcej w celu ćwiczeń lub chodzą dłużej niż wcześniej.
TfL twierdzi również, że „w pewnym momencie ubiegłego roku” liczba pieszych wędrówek wzrosła z 35 procent do prawie 50 procent.
Rzecznik powiedział: „Nowe sygnalizatory umożliwią ludziom poruszanie się po stolicy w ten sposób”.
TfL ogłosił w czwartek, że nowy system sygnalizacji zostanie wprowadzony w regionach, w tym w Bishopsgate, Smithfield, Richmond i Tower Hamlets. Siedem z tych obiektów zostało już przeniesionych do nowego systemu, a kolejnych 11 nie zostało jeszcze przeprogramowanych.
Nowe lokalizacje dla sygnałów „organ ds. Zielonych osób” opierały się na określeniu przez Zarząd Transportu w Londynie obszarów z dużą liczbą pieszych kierujących się do szkół, centrów transportu publicznego i centrów handlowych, w których jest mniej samochodów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Bill Ackman odkłada IPO Pershing Square po obniżeniu oczekiwań
Aktualne informacje na temat korków na M4, A40 i A55 w związku z rozpoczynającym się „nieszczęsnym weekendem” na drogach
Niemiecka gospodarka stoi przed „poważnym problemem” związanym ze spadkiem wzrostu w strefie euro