Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Commuters pass through the concourse at London Liverpool Street railway station during a one-day strike by tube workers in London, UK, on Friday, Aug. 19, 2022. London's subway network largely ground to a halt on Friday as workers went on strike, bringing more disruption to Britains embattled transport system. Photographer: Carlos Jasso/Bloomberg via Getty Images

Kiedy w Londynie będzie strajk pociągów? Jak strajki metra i kolei wpłyną na usługi TfL w listopadzie 2022 r.

Nowa runda ogólnokrajowych strajków kolejowych To było Zorganizowano na miesiąc listopada także są ustawione na Usługi Affect Transport for London (TfL).

Strajk przemysłowy zakłócił ruch pociągów od lata Spory o płace i warunki pracy Dudnienie, bez śladu porozumienia między związkami a Network Rail.

Oto jak kolejne ciosy Wpłynie to na londyńskie metro, linię naziemną i linię Elizabeth, a także połączenia krajowe połączone ze stolicą.

Jaka jest data strajków w listopadzie?

RMT zorganizowało nową rundę strajków na dużą skalę dla sobota 5, poniedziałek 7 i środa 9 listopada.

Strajk zaplanowano na 3 listopada. Jednak, jak powiedział związek, po dowiedzeniu się o Dniu Maku w Królewskim Legionie Brytyjskim w tym dniu, władza wykonawcza postanowiła zmienić procedurę na dziewiąty dzień.

W oddzielnych sporach strajkują członkowie London Underground i Overground, którzy pracują dla Arriva Rail London czwartek 10 listopada.

Jak strajki wpłyną na usługi TfL?

TfL nie opublikował jeszcze szczegółowych informacji, które zostaną podane wkrótce.

Powiedziała jednak, że akcja 5, 7 i 9 listopada „wpłynie na London Overground oraz niektóre usługi YouTube i Elizabeth”.

Strajk z 10 listopada wpłynie na usługi metra i londyńskiego naziemnego i może skutecznie zamknąć sieć metra.

Jak wpłynie to na usługi krajowe?

Ogólnokrajowe strajki RMT zwykle powodowały, że około 40 000 pracowników przechodziło przez ponad tuzin operatorów, skutecznie doprowadzając do zatrzymania sieci kolejowej. Mniej niż jedna piąta pociągów kursowała w dni strajkowe.

Podobnych poziomów turbulencji możemy spodziewać się w kolejnej serii uderzeń.

Oto operatorzy, na których potwierdzono problem:

  • Zachodnie Wybrzeże Avanti
  • Kolej Chiltern
  • przełajowy
  • C2C
  • East Midlands Railway
  • Wielka Anglia
  • Wielka Zachodnia Kolej
  • GTR (w tym Gatwick Express)
  • LNE
  • Pociągi północne
  • Kolej południowo-zachodnia
  • południowy wschód
  • Transbinin Express
  • Pociągi West Midlands

Wielu z tych operatorów obsługuje Londyn, co oznacza, że ​​podróże do i ze stolicy zostaną zakłócone.

READ  Ekspert wykonawczy Huawei i ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa oskarżony o szpiegostwo na rzecz Chin w Polsce

Większość operatorów nie będzie operować na żadnym serwisie lub na bardzo niskich poziomach, a pociągi zaczynają się później i kończą wcześniej.

Krajowa firma kolejowa powiedziała: „Branża kolejowa ciężko pracuje, aby zminimalizować wpływ na te daty, ale nieuniknione jest, że usługi zostaną zakłócone. Usługi mogą również rozpocząć się później, w dniach po strajku”.

Dodała, że ​​jak najszybciej zaktualizuje swój plan podróży.

więcej niż Aktualności

Dlaczego kolejarze strajkują?

RMT powiedział, że szefowie Network Rail „nie dotrzymali obietnic poprawy płac i starali się wymusić zwolnienia, więcej godzin antyspołecznych i szkodliwe zmiany w grafikach”.

Sekretarz generalny RMT Mick Lynch powiedział: „Zdrada szefów Network Rail osiągnęła nowy poziom w tym krajowym sporze kolejowym.

Z drugiej strony mówili naszym negocjatorom, że są gotowi zawrzeć umowę, planując storpedować negocjacje poprzez wymuszenie niedopuszczalnych zmian w regulaminach naszych członków.

„Nasi członkowie są oburzeni tą podwójną taktyką i będą teraz odwzajemniać się ciągłymi uderzeniami”.

W odpowiedzi na ogłoszenie, główny negocjator Network Rail, Tim Schoeeffler, powiedział: „Dwuletnia umowa w wysokości 8 procent, ze zniżką na podróż i gwarancją nowej pracy przedłużoną do stycznia 2025 r., jest gotowa do złożenia wniosku dla naszych pracowników.

„Niestety, wydaje się, że kierownictwo RMT ma zamiar zadać bardziej niszczące ciosy, zamiast dać swoim członkom głos w naszym programie.

„Nasz sektor ma lukę budżetową w wysokości 2 miliardów funtów, przy mniejszej liczbie pasażerów korzystających z naszych usług.

„Ta rzeczywistość nie zmieni się w najbliższym czasie, a na stole jest uczciwa, przystępna cenowo i ulepszona oferta, gotowa do działania, gdyby tylko nasi pracownicy mieli taką możliwość”.