Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

File photo dated 06/03/20 of Azuma livery on rolling stock at King's Cross Station in London, as carbon emissions would be cut by a "huge amount" if everyone in Britain switched one leisure trip from car to train, according to new analysis. PA Photo. Issue date: Thursday October 13, 2022. Train operator London North Eastern Railway (LNER) said carbon emissions from leisure travel would be reduced by 17% if everyone ditched their car for a train once a year. See PA story RAIL Journey. Photo credit should read: Jonathan Brady/PA Wire

Kiedy na listopad 2022 r. zaplanowano strajki kolei i metra, linie ucierpiały

Federacja Kolei, Transportu Morskiego i Transportu (RMT) ogłosiła Jeszcze trzy dni Krajowe strajki kolejowe W listopadzie, gdy spór się zakończył Płace i warunki pracy trwają.

National Rail Union został oskarżony o dokonanie „dramatycznego zwrotu” obietnic poprawy podaży płac.

jego praca przemysłowa Zepsute usługi kolejowe Od lata i może teraz kontynuować okres świąteczny bez oznak porozumienia między obiema stronami.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć o nadchodzących hitach.

Kiedy strajki RMT w listopadzie?

RMT zorganizowało nową rundę strajków na dużą skalę dla sobota 5, poniedziałek 7 i środa 9 listopada.

Strajk zaplanowano na 3 listopada. Jednak, jak powiedział związek, po dowiedzeniu się o Dniu Maku w Królewskim Legionie Brytyjskim w tym dniu, władza wykonawcza postanowiła zmienić procedurę na dziewiąty dzień.

Ogólnokrajowe strajki RMT zwykle powodowały, że około 40 000 pracowników przechodziło przez ponad tuzin operatorów, skutecznie doprowadzając do zatrzymania sieci kolejowej. Mniej niż jedna piąta pociągów kursowała w dni strajkowe.

Podobnych poziomów turbulencji możemy spodziewać się w kolejnej serii uderzeń.

Oto operatorzy, na których potwierdzono problem:

  • Zachodnie Wybrzeże Avanti
  • Kolej Chiltern
  • przełajowy
  • C2C
  • East Midlands Railway
  • Wielka Anglia
  • Wielka Zachodnia Kolej
  • GTR (w tym Gatwick Express)
  • LNE
  • Pociągi północne
  • Kolej południowo-zachodnia
  • południowy wschód
  • Transbinin Express
  • Pociągi West Midlands

Większość operatorów nie będzie operować na żadnym serwisie lub na bardzo niskich poziomach, a pociągi zaczynają się później i kończą wcześniej.

Pracownicy londyńskiego metra i naziemnego mieli również zastrajkować 3 listopada, ale to również zostało przeniesione do: 10 listopada Z powodu uczty makowej w stolicy.

5 i 7 listopada „strajki dotkną National Rail London Overground oraz niektóre usługi Tube i Elizabeth Line”, powiedział TfL.

Krajowa firma kolejowa powiedziała: „Branża kolejowa ciężko pracuje, aby zminimalizować wpływ na te daty, ale nieuniknione jest, że usługi zostaną zakłócone. Usługi mogą również rozpocząć się później, w dniach po strajku”.

READ  BP i Shell wycofują FTSE 100, gdy ceny ropy spadają

Dodała, że ​​jak najszybciej zaktualizuje swój plan podróży.

Czy są inne strajki kolejowe?

Mniejsze strajki dotyczące wybranych przewoźników kolejowych odbyły się również w październiku i listopadzie.

Kierownicy pociągów Avanti West Coast RMT zastrajkują Niedziela 6 listopada W sporze o narzucanie rzutów.

„Przyglądamy się, jak to wpływa na usługi i mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mieli dla Ciebie więcej informacji” – powiedział Avanti.

Pracownicy ScotRail, również reprezentowani przez RMT., odejdą Sobota 29 października.

W oddzielnych sporach strajkują członkowie londyńskiego metra i naziemnego (Arriva Rail London) 10 listopada.

więcej niż Aktualności

Dlaczego kolejarze strajkują?

RMT powiedział, że szefowie Network Rail „nie dotrzymali obietnic poprawy płac i starali się wymusić zwolnienia, więcej godzin antyspołecznych i szkodliwe zmiany w grafikach”.

Sekretarz generalny RMT Mick Lynch powiedział: „Zdrada szefów Network Rail osiągnęła nowy poziom w tym krajowym sporze kolejowym.

Z drugiej strony mówili naszym negocjatorom, że są gotowi zawrzeć umowę, planując storpedować negocjacje poprzez wymuszenie niedopuszczalnych zmian w regulaminach naszych członków.

„Nasi członkowie są oburzeni tą podwójną taktyką i będą teraz odwzajemniać się ciągłymi uderzeniami”.

W odpowiedzi na ogłoszenie, główny negocjator Network Rail, Tim Schoeeffler, powiedział: „Dwuletnia umowa w wysokości 8 procent, ze zniżką na podróż i gwarancją nowej pracy przedłużoną do stycznia 2025 r., jest gotowa do złożenia wniosku dla naszych pracowników.

„Niestety, wydaje się, że kierownictwo RMT ma zamiar zadać bardziej niszczące ciosy, zamiast dać swoim członkom głos w naszym programie.

„Nasz sektor ma lukę budżetową w wysokości 2 miliardów funtów, przy mniejszej liczbie pasażerów korzystających z naszych usług.

„Ta rzeczywistość nie zmieni się w najbliższym czasie, a na stole jest uczciwa, przystępna cenowo i ulepszona oferta, gotowa do działania, gdyby tylko nasi pracownicy mieli taką możliwość”.