Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Intel wykorzystuje uczenie maszynowe, aby GTA V wyglądało niesamowicie realistycznie

Intel wykorzystuje uczenie maszynowe, aby GTA V wyglądało niesamowicie realistycznie

Jeden z najbardziej imponujących aspektów Grand Theft Auto V jest Jak blisko jest jednak San Andreas do prawdziwego życia w Los Angeles i południowej Kalifornii Nowy projekt uczenia maszynowego Z laboratoriów firmy Intel o nazwie „Photo Reality Enhancement” może przybrać ten realizm w niestabilnym, realistycznym kierunku (Przez Gizmodo).

Tryb gry według procesów stworzonych przez badaczy Stephena R. Richter, Hassan Abu Al-Haijah i Vladlin Colten dają zaskakujący rezultat: wizualny wygląd, który zawiera wyraźne podobieństwa do rodzajów zdjęć, które robiłbyś od niechcenia przez poplamioną przednią szybę samochodu. Musisz zobaczyć, jak się porusza, aby naprawdę to docenić, ale połączenie lekko spłukanego oświetlenia, gładszego chodnika i rozsądnie odblaskowych samochodów wyprzedza fakt, że patrzysz na prawdziwą ulicę z prawdziwej deski rozdzielczej, nawet jeśli to wszystko jest hipotetyczne.

Badacze firmy Intel sugerują, że część tego realizmu pochodzi ze zbiorów danych, które zasilały ich sieć neuronową. Grupa oferuje bardziej dogłębne i wszechstronne wyjaśnienie tego, jak faktycznie działa ulepszanie obrazu W swoim artykule (PDF)Ale jak rozumiem, plik Zbiór danych o pejzażach miejskich Te, które zostały użyte – które w dużej mierze zostały zbudowane z niemieckich zdjęć ulicznych – zawierały wiele szczegółów. Jest ciemniejszy i widziany pod innym kątem, ale z grubsza oddaje to, co wyobrażam sobie, może być płynniejszą i bardziej interaktywną wersją przesunięcia w Google Maps Street View. Nie wygląda to tak, jakby było prawdziwe, ale wygląda na to, że jest zbudowane z prawdziwych rzeczy.

Naukowcy twierdzą, że ich ulepszenia wykraczają poza to, co mogą zrobić inne transformacje w świecie rzeczywistym dzięki uwzględnieniu informacji inżynierskich z Gra GTA V. Samo. „Bufory G”, jak nazywają je naukowcy, mogą obejmować dane, takie jak odległość między obiektami w grze a kamerą oraz jakość tekstur, na przykład jasność samochodów.

READ  Przeglądarka Vivaldi ma teraz wbudowany czytnik poczty, kalendarza i RSS

Chociaż możesz nie zauważyć, że fotorealistyczna aktualizacja została oficjalnie opublikowana na Gra GTA V. Jutro mogłeś już zagrać w grę lub obejrzeć film, w którym wykorzystano inny rodzaj uczenia maszynowego – ulepszoną sztuczną inteligencję. Proces wykorzystywania inteligencji uczenia maszynowego do nadmuchiwania grafiki do wyższej rozdzielczości nie pojawia się wszędzie, ale został w nich podkreślony Nvidia’s Shield TV I w wielu różnych projektach dostosowawczych, na których się skupiłem Aktualizacja grafiki do starych gier. W takich przypadkach sieć neuronowa prognozuje, aby wypełnić brakujące piksele szczegółów z gry, filmu lub programu telewizyjnego o niskiej rozdzielczości, aby osiągnąć tę wyższą rozdzielczość.

Może fotorealizm nie powinien być jedynym celem graficznym gier wideo (bez względu na grafikę, brzmi to trochę przerażająco), ale ten projekt Intel Labs pokazuje, że jest potencjalnie tyle samo miejsca na rozwój po stronie oprogramowania, co tam jest w podstawowej mocy GPU dla konsol i komputerów do gier.