Emerilvil, kalif. , 25 maja 2021 r / PRNewswire / – Graysonote, spółka Nielsen (NYSE: NLSN), rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo Polska Aby zaspokoić zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe. Crossonate Metadata umożliwi abonentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i serwisy streamingowe, wzbogacenie rozrywki, jaką zapewniają polskiej publiczności, poprzez odtwarzanie większej liczby piosenek w popularnych programach lokalnych i globalnych.
Średni czas spędzony w Polska Według Nielsena oglądanie telewizji w 2020 roku będzie trwać pięć godzin i 10 minut dziennie. W tych warunkach dostawcy telewizji muszą zapewnić przydatne funkcje nawigacji, wyszukiwania i odkrywania treści, które ułatwiają wizję i lojalność.
Poprawiając wiodące w branży dane wideo Cresanote Global, polscy dostawcy rozrywki mogą udostępniać przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, aby:
- Szczegółowe i zaktualizowane tabele TV opisujące dostępne opcje wyświetlania liniowego
- Szczegółowe informacje o programach telewizyjnych, filmach i zawartości gier wyjaśniają, kto w nich jest, kiedy i o co chodzi.
- Bogate, epizodyczne obrazy programów, które oddają charakter oferty treści
- Domyślne metadane i informacje o dostępności, w tym programowanie usług na żądanie i przesyłania strumieniowego
Dostawcy danych i identyfikatory Graysonote pomagają odwiedzającym w szybkim przechodzeniu do szukanych treści, wydłużają czas spędzany przez dostawców na ich usługach, poprawiają wrażenia użytkowników i zwiększają przychody.
„Z ponad 200 linearnymi kanałami telewizyjnymi na szczycie listy globalnych i lokalnych usług na żądanie, widzowie Polska Staw czoła sprzeczności wyboru, ponieważ dotyczy treści na dużą skalę ”- powiedział Raymond von Ramstong , Dyrektor produkcji w Graysonot. „Pomagając w łączeniu widzów za pomocą seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak Silka, długich seriali, takich jak„ M Jog Milosk ”, lub ważnych wydarzeń sportowych, takich jak UEFA Euro 2020 Konkursy grupowe pomagają dostawcom GreySnote przyciągnąć największą publiczność i zapewnić użytkownikom lepsze doświadczenia, które napędzają ich biznes. ”
Graysonot to filar usług contentowych Nielsen, wiodącej globalnej firmy zajmującej się danymi i analizami, która już współpracuje z głównymi polskimi nadawcami telewizyjnymi. Podejście firmy Crosinot do ulepszania popularnych treści rozrywkowych i zwiększania zaangażowania lokalnych i globalnych dostawców w ich usługi ułatwia generowanie i dystrybucję danych o programach w całym kraju. Rozszerzając dane wideo w kształcie półksiężyca Polska Międzynarodowa ścieżka danych firmy obejmująca wideo, muzykę i sport obejmuje najważniejsze części świata, kraje i języki.
O Półksiężycu
Graysonote, spółka należąca do Nielsen (NYSE: NLSN), dostarcza treści i technologie muzyczne, wideo i gier do najgorętszych produktów i marek rozrywkowych na świecie. Graysonote to standard rozpoznawania muzyki i wideo, wspierany przez największe źródło danych rozrywkowych, w tym ponad 100 milionów opisów kanałów, listy telewizyjne dla ponad 85 krajów oraz ponad 70 gier i ponad 300 000 meczów rocznie. Siedziba Cresno Emeryville w Kalifornii I wspiera klientów na całym świecie. Po więcej informacji odwiedź www.gracenote.com .
Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia: http://www.prnewswire.com/news-releases/gracenote-expands-international-metadata-coverage-to-vibrant-poland-market-301298146.html
ŹRÓDŁO Gracenote
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Polska twierdzi, że dokonała nalotu na rosyjską siatkę szpiegowską
DTEK kupuje projekt akumulatorów, który zwyciężył na rynku pod względem wydajności
„Poświęcił się” – trener Polski chwali gwiazdę Barcelony