Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Google i Apple usuną przestarzałe aplikacje ze sklepów

Google i Apple usuną przestarzałe aplikacje ze sklepów

Zarówno Google, jak i Apple powiedziały, że ograniczą wykorzystanie starszych aplikacji w swoich sklepach z aplikacjami, donosi Ars Technica, a plan ujawnia teraz, że planują zmniejszyć około jedną trzecią całkowitego wyboru aplikacji.

Według szacunków firmy analitycznej Pialate, Google Play wzrośnie z 2,6 miliona do 1,7 miliona, a Apple z 1,95 miliona do 1,3 miliona.

W kwietniu Google zapowiedział, że w listopadzie rozpocznie się dwuletni plan odcięcia. Raport mówi, że Apple ogłosiło podobne ogłoszenie w dalszej części miesiąca, mówiąc, że ma 30 dni na aktualizację swoich aplikacji, jeśli chce je tam zachować.

Powodem, dla którego firmy to robią, jest to, że starsze aplikacje są mniej dobre i bardziej podatne na wykorzystywanie.

Ars Technica napisał, że programiści stwierdzili, że takie podejście może prowadzić do dodatkowych szkód, ponieważ nie każda starsza aplikacja jest zepsuta, a usługa na żywo nie ma być aktualizowana w nieskończoność.

Formularz nie działa w przypadku bezpłatnego projektu.

PYMNTS napisał, że Google niedawno przestał oferować płatne aplikacje i aktualizacje rosyjskim użytkownikom z powodu wojny, którą rząd toczy tam na Ukrainie. Firma miała ostatnio stronę pomocy, która powiedziała, że ​​„zakazuje pobierania płatnych aplikacji i płatnych aktualizacji aplikacji w Rosji od 5 maja 2022 r.”.

Zobacz też: W przypadku braku przetwarzania kart kredytowych Google wstrzymuje sprzedaż płatnych aplikacji w Rosji

Jednak dzieje się tak tylko dlatego, że Google stara się spełnić swoje „wysiłki w zakresie zgodności”, a nie dlatego, że firma zdecydowała się to zrobić.

Po wycofaniu się czterech największych firm obsługujących karty kredytowe w Rosji, Google nie może już oferować płatnych aplikacji.

Według giganta technologicznego użytkownicy nie będą mogli kupować aplikacji, dokonywać płatności za subskrypcję ani kupować czegokolwiek w aplikacji za pomocą Google Play.

————————————

READ  Alpina wprowadza na rynek B4 Gran Coupe Teaser w pobliżu swojego światowego debiutu

Nowe dane PYMNTS: Prawda o kartach i sklepach BNPL – kwiecień 2022

na: Kupujący korzystający z kart sklepowych używają ich w 87% wszystkich kwalifikujących się zakupów — ale to nie znaczy, że sprzedawcy powinni kupować teraz, zapłać później (BNPL). The Truth About BNPL and Store Cards, współpraca między PYMNTS i PayPal, przeprowadziła ankietę wśród 2161 konsumentów, aby dowiedzieć się, dlaczego zapewnienie zarówno BNPL, jak i kart sklepowych jest kluczem do pomocy sprzedawcom w maksymalizacji konwersji.