Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Globalny zbiór danych indeksu polityki ochrony (PPI) dla aktywów i mocnych stron COVID 19 Polityki łagodzenia

Kategorie polityk zdrowia publicznego

Definiujemy i kodujemy zasady, które dzielą się na kilka kategorii: zamknięcia granic (międzynarodowe i lokalne), zamknięcia szkół, spotkania towarzyskie i ograniczenia dystansu społecznego, zasady dotyczące domu (godziny policyjne, pobyt w domu, zamknięcia), zasady izolacji medycznej (własne -izolacja i obowiązkowa kwarantanna) , zamykanie/ograniczanie działalności i usług (zamykanie nieistotnych firm, restauracji, lokali rozrywkowych, urzędów, transportu publicznego, wymogi dotyczące pracy z domu), wprowadzanie stanu wyjątkowego i wymaganie obowiązkowej ochrony osobistej sprzęt i dystans fizyczny.

Kategorie zamknięć granic miały ogromne znaczenie w reagowaniu podczas „okresu ostrzegania” pandemii (pierwsze tygodnie) i pozostały ważne w zapobieganiu nowym infekcjom z powodu międzyagencyjnych efektów zewnętrznych w reagowaniu na zdrowie publiczne. Względna waga zamknięć granicznych w PPI jest główną różnicą między Metodami 1 i 2.

Ograniczenia/zamknięcia szkół, dużych obiektów, restauracji, nieistotnych firm, zamknięcie transportu publicznego, urzędów państwowych i miejsc pracy to zasady mające na celu ograniczenie infekcji spowodowanych rozprzestrzenianiem się społeczności. Każdy jest również stopniowany w oparciu o rygorystyczność obowiązującego ograniczenia. Kodujemy je osobno, ponieważ różne rządy zdecydowały się zamknąć się nawzajem i/lub wdrożyły swoje blokady w różnym czasie.

Podobnie ograniczenia w przemieszczaniu się zdrowych populacji (przemieszczanie się osób, spotkania towarzyskie) mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się infekcji w społeczności. Ponownie kategorie te są uszeregowane w oparciu o rygor zastosowanych procedur. Środki te różnią się od poprzedniego zestawu tym, że stanowią naruszenie wolności jednostki. Działają jednak podobnie z perspektywy epidemiologicznej, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się społeczności.

Obowiązkowe praktyki higieniczne – obowiązkowy sprzęt ochrony osobistej i kwarantanna w przypadku podejrzenia narażenia – mają na celu ograniczenie/zapobieganie rozprzestrzenianiu się w społeczności. Działa to poprzez poważne ograniczenie zdolności wirusa do rozprzestrzeniania się poprzez kropelki wydalane przez zarażone osoby, ale może o tym nie wiedzieć w przypadku osobistego wyposażenia ochronnego, oraz poprzez fizyczne odizolowanie nosiciela od reszty populacji w stanie kwarantanny. Należy pamiętać, że nie obejmują one zmieniających się wymagań stawianych placówkom medycznym podczas pandemii, ponieważ mierzymy tylko politykę zdrowia publicznego, a nie praktyki medyczne.

Wreszcie stan wyjątkowy jest kategorią, która wyraża zaangażowanie rządu w rozwiązanie kryzysu poprzez politykę. Umożliwia przyjęcie pewnych polityk, które mogą naruszać wolności obywatelskie oraz umożliwia stosowanie wielu praktyk higienicznych i ograniczeń handlowych.

READ  Skaliste egzoplanety są dziwniejsze niż myśleliśmy

Rozróżniamy polityki ustalane przez władze krajowe i lokalne. Dla każdej kategorii polityki zdrowia publicznego, jedności subnarodowej i dzisiaj tworzymy trzy wartości: rygor polityk umieszczonych w tej kategorii przez samorząd lokalny, rygor polityk umieszczonych w tej kategorii przez rząd krajowy i ogólny rygor polityk w tej kategorii, która się liczy Jest najwyższa spośród wartości krajowych i lokalnych. Polityki ogłaszane przez rządy na różnych szczeblach były często duplikatami siebie w pewnym momencie. Na przykład może istnieć obowiązkowy na szczeblu krajowym okres samoizolacji i wymóg samoizolacji/samoizolacji obszaru oparty na tych samych lub podobnych kryteriach. W tym przypadku polityka krajowa będzie uwzględniana w wartości PPI krajowego oraz polityka krajowa wobec PPI regionalnego. Polisa przyjmuje wyższą z dwóch wartości, która jest wykorzystywana do obliczenia całkowitego PPI (patrz Załącznik A3).

Należy zauważyć, że istnieją różnice w surowości w obrębie kategorii polityk, przy czym niektóre przyjęte polityki są bardziej rygorystyczne niż inne (np. samoizolacja kontra zamknięcie, częściowe zamknięcie szkoły lub całkowite zamknięcie szkoły). W tym celu zrównoważyliśmy bardziej rygorystyczne zasady w każdej kategorii indeksu. Wartości te są znormalizowane w zakresie od 0 do 1. Dane są zbierane z krajowych i subkrajowych źródeł wiadomości, zasobów rządowych i komunikatów prasowych. Plik wtyczki „Changes_regions_m1.csv” zawiera kolumnę z linkami źródłowymi dla każdej zmiany zarejestrowanej w zmiennych zasad. Zmiany wymienione w tym pliku powodują, że bieżące wartości zmiennych polityk i ich grup pojawiają się w plikach głównych.

Ponieważ wszystkie kategorie, które określamy, są publicznymi nakazami łagodzenia skutków, źródła obejmują oficjalne dokumenty i raporty informacyjne, a także odpowiednie ogłoszenia dotyczące zasad od urzędników. Aby dopasować treść zasad do określonych kategorii zasad i zachować porównywalność w różnych krajach, programiści zostali przeszkoleni w posługiwaniu się znaczeniem, a nie językiem zasad. Załącznik 2 opisuje znaczenie polityk w postaci zakodowanej. Koordynatorzy w regionach globalnych spotykali się regularnie, aby omówić wyzwania związane z interpretacją, z jakimi borykają się ich zespoły w poszczególnych krajach.

READ  U wybrzeży hrabstwa Clare sfotografowano sześciopokoleniowego rekina olbrzymiego

konta indeksowe

Obliczamy zdrowie publiczne Indeks Polityki Ochrony (PPI) na podstawie zakodowanych odpowiedzi polityki zdrowia publicznego. Zbiór danych zawiera trzy rodzaje wyników PPI: regionalny PPI na jednostkę podkrajową na dzień; Krajowy PPI na jednostkę subkrajową na dzień, na podstawie polityk wydanych na poziomie krajowym; Całkowity PPI na jednostkę podkrajową dla każdego dnia. Całkowity PPI odzwierciedla najbardziej rygorystyczną politykę krajową i lokalną przyjętą w ramach każdej kategorii dla tej jednostki w danym dniu. Wskaźniki są skalowane w zakresie od 0 do 1.

Dążymy do zrównoważenia polityk zdrowia publicznego zgodnie z ich oczekiwaną skutecznością w budowaniu wskaźnika dla tych polityk. W normalnych okolicznościach i w powtarzających się kryzysach poprzednie epidemie z udziałem podobnych patogenów umożliwiły ocenę skuteczności tych polityk na podstawie obserwowanej transmisji w obrębie społeczności i między społecznościami. Odpowiedzi te są brane pod uwagę z wyprzedzeniem w możliwym zakresie, mimo że generalnie koncentrują się na grypie12A1314. Biorąc pod uwagę wyjątkową zjadliwość koronawirusa odpowiedzialnego za COVID-19, początkowe postrzeganie przez społeczność zdrowia publicznego tego, co stanowi ostrą reakcję, było w dużej mierze oparte na zmieniających się oczekiwaniach dotyczących unikalnych cech choroby, opartych na historycznych doświadczeniach z powiązanymi epidemiami (np. MERS i SARS ) (zob. CDC, 2020, s. 554, aby zapoznać się z omówieniem niepewności dotyczącej przenoszenia w pierwszych miesiącach epidemii).

Używamy dwóch metod indeksowania, aby obliczyć ewolucję zrozumienia najskuteczniejszych środków zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Pierwsza metoda obliczania PPI (Metoda indeksowania 1), jak pokazano w Tabeli 1, odzwierciedla to, co było znane od początku do połowy wiosny 2020 r. Należy zauważyć, że te wagi zostały uznane za odpowiednie w fazie ostrzegania (pierwsze dni/tygodnie globalnego wzrostu liczby infekcji) i w pierwszych tygodniach epidemii faza. druga metoda (Metoda indeksowania 2, pokazane w Tabeli 2) odzwierciedla zmiany w wytycznych w dalszej części roku. Wszystkie te osądy i wszelkie tworzenie wskaźników mogą w najlepszym razie opierać się na dowodach w momencie tworzenia wskaźnika, a początkowe oczekiwania co do rygoru wywodziły się w rzeczywistości z wcześniejszych doświadczeń z epidemiami i epidemiami innych niż COVID-19. Podejście tutaj jest takie, że od początku do dziś waga opierała się na panującej idei, że im większa izolacja wagi, tym jest ona silniejsza. Więc im dokładniej waga izoluje kogoś, tym wyższa waga.

Tabela 1 Wagi kategorii w PPI, Metoda 1.
Tabela 2 Wagi kategorii w PPI, Metoda 2.

Ponieważ skuteczność środków w zarządzaniu epidemiami/epidemiami/chorobami zakaźnymi itp. zależy od wirusa, a nawet to zależy od jego zmiennych, nie twierdzimy, że wagi w naszych wskaźnikach są unikalne i dokładnie Naładowany. Myślimy, że są rozsądnie Naładowany. Przyszłość pokaże, a w tym celu nasza książka kodów zawiera wszystkie komponenty, jak również ich indywidualne polityki dotyczące komponentów, tak aby badacze mogli łatwo uzyskać dostęp do resetowanych wag. Książka kodów zawiera formuły do ​​obliczania pełnych PPI i wyników klas dla typów polis i dla wszystkich obliczanych zmiennych. W ten sposób wszystkie wskaźniki mogą być modyfikowane w celu ponownego obliczenia w razie potrzeby, z zakodowanych zmiennych wejściowych – w celu dopasowania do charakteru pytań badawczych, które użytkownicy mogą realizować, lub przyszłych dowodów na względną skuteczność tych wskaźników.

READ  Wzmacniaj swoją odporność wraz z wiekiem

Na poziomie kraju, średni regionalny PPI, średni krajowy PPI i całkowity średni PPI są obliczane przez ważenie wartości różnych jednostek cen producenta przez udziały w populacji (patrz Załącznik A3).

Przebieg zbierania i przetwarzania danych

Jak opisano na rysunku 1, proces zbierania danych składa się z siedmiu etapów dla każdego okresu w ramach zbierania danych. Jako przedziały zbierania danych zidentyfikowano trzy okresy, w ramach których obowiązuje pełny proces przedstawiony na rysunku 1: pierwszy okres trwał od 1 stycznia do 24 kwietnia 2020 r.; Drugi okres trwał od 24 kwietnia do 31 lipca 2020 r.; Trzeci okres obejmował okres od 1 sierpnia 2020 r. do końca roku. Programista lub programista dla poszczególnych krajów i ich jednostek podkrajowych pozostawał spójny w każdym okresie. Programiści pracowali jako zespoły w oparciu o globalne grupowanie regionalne (GR). Wyższy personel pełniący funkcję ewaluatorów zasobów genetycznych ogólnie pozostawał spójny w całym projekcie.

wykres 1

Przetwarzanie danych za każdy okres. Ten rysunek przedstawia wykres przepływu pracy zbierania i przetwarzania danych używany w każdym z okresów, dla których dane zostały zebrane.