Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Epic Games i Autodesk ogłaszają strategiczną współpracę, aby zapewnić wciągające możliwości projektowania w czasie rzeczywistym w różnych branżach

Epic Games i Autodesk ogłaszają strategiczną współpracę, aby zapewnić wciągające możliwości projektowania w czasie rzeczywistym w różnych branżach

w Wiadomości ogólne XR

3 października 2022 – Epickie gry A Autodesk, Inc. Niedawno ogłosiła strategiczną współpracę w celu przyspieszenia doświadczeń 3D w czasie rzeczywistym w różnych branżach, z początkowym naciskiem na architekturę, inżynierię i budownictwo (AEC).

Strategiczna współpraca Epic Games z Autodesk ma na celu udostępnienie wciągających środowisk i wspólnych przepływów pracy projektantom, inżynierom i specjalistom budowlanym, aby mogli realizować bardziej innowacyjne projekty w krótszym czasie.

Pierwszą zintegrowaną ofertą będzie Autodesk Revit Twinmotion firmy Epic Games, który pomoże projektantom ożywić ich projekty, opowiedzieć historię ich intencji lub po prostu przekazać złożony problem. Ponieważ Revit jest używany do projektowania, dokumentowania i dostarczania projektów budowlanych i infrastrukturalnych, Twinmotion uzupełnia ten proces, utrzymując na bieżąco podgląd prac projektowych i budowlanych w czasie rzeczywistym. Autodesk zamierza udostępnić Twinmotion for Revit wszystkim klientom Revit w ramach nadchodzącej wersji.

„Integracja między Autodesk Revit i Twinmotion obiecuje zapewnić prawdziwie płynne wrażenia 3D w czasie rzeczywistym dla profesjonalnych projektantów” — powiedział Mark Petty, wiceprezes Epic Games, Unreal Engine Ecosystem. „Mamy wspólny cel z Autodesk, którym jest zapewnienie klientom więcej czasu na innowacyjność. Wykorzystując system narzędzi i bibliotek 3D Epic w czasie rzeczywistym, użytkownicy mogą spędzać więcej czasu na ożywianiu swoich projektów, a mniej na przetwarzaniu złożonych danych. i przepływy pracy związane z grafiką”.

„Wiemy, że nasi klienci szukają więcej możliwości wizualizacji i współpracy w rozszerzonej rzeczywistości” — powiedziała Autodesk EVP AEC Design, Amy Bunszel. „Wraz z Epic Games rozwiniemy to, co jest możliwe. W wciągających środowiskach projektanci mogą komunikować się z zespołami projektowymi i klientami z niezrównanym realizmem tego, jak projekty będą wyglądać i działać po zakończeniu, aby podejmować lepsze decyzje i wyniki”.

Epic i Autodesk współpracują od 2008 roku, kiedy Autodesk dołączył do Epic Games Integrated Partners, umożliwiając integrację oprogramowania do projektowania 3D Autodesk z silnikiem Unreal Engine firmy Epic. Oprócz Revit, technologia Datasmith firmy Epic obsługuje przepływy pracy 3ds Max, Navisworks i Inventor, aby uprościć wprowadzanie projektów do silnika Unreal Engine. W 2021 r. Epic i Autodesk połączyły siły, aby wprowadzić nowe bezpośrednie łącze Unreal do wtyczki Maya, umożliwiające twórcom mediów i rozrywki (M&E) strumieniowe przesyłanie danych z oprogramowania Maya do Unreal w czasie rzeczywistym.

READ  Pierwsze spojrzenie na ekran dotykowy montowany na aparacie SmallHD Ultra 7

Epic Games stwierdziło, że ma na celu rozwijanie doświadczeń dla klientów spoza branży AEC, w tym M&E i produkcji, w celu podkreślenia wartości tworzenia treści w czasie rzeczywistym. Jako członkowie Metaverse Standards Forum, Epic Games i Autodesk prowadzą również otwarte standardy, które promują przenośność i integrację, zapewniają klientom wciągającą i współpracującą technologię oraz zapewniają prawdziwą wartość dla klientów.

Źródło obrazu: Epic Games


Sam Sprig

Sam jest założycielem i redaktorem zarządzającym Auganix. Z doświadczeniem w badaniach i pisaniu raportów, od pięciu lat zajmuje się wiadomościami z branży XR.