Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dowcip Joe Lysette’a jest badany przez policję po skardze | komedia

humorysta Joe Lisette Powiedział, że był przesłuchiwany przez policję po tym, jak jeden z widzów złożył skargę na żart w jednym z jego programów.

W poście na Instagramie ujawnił, że został poproszony o wyjaśnienie kontekstu maski i że władze zamknęły sprawę.

nie33-latek powiedział, że ma nadzieję, że żart będzie zabawny dla funkcjonariuszy śledczych i pozostanie w jego rutynowej rutynie przez resztę swojej podróży po Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Udostępnił zdjęcie policyjnej wiadomości potwierdzającej zamknięcie zamówienia, pisząc: „Więc ktoś przyszedł na moje tournee kilka tygodni temu i obraził mnie jeden z żartów.

A ich całkowicie zrozumiałą reakcją na to było… oficjalne wezwanie policji. Aby być w stosunku do nich uczciwym, puch był bardzo miły w tym wszystkim, ale czuli, że mają obowiązek zbadać sprawę.

„To wymagało ode mnie napisania oświadczenia wyjaśniającego kontekst dowcipu. Szczególnie podobało mi się umieszczenie frazy „gigantyczny tyłek” w liście do policyjnego śledczego.

„Zaczarowane i, miejmy nadzieję, zabawne, klaskacze od tego czasu zamknęli sprawę”.

Dodał: „Z przyjemnością dowiesz się, że żart – który uważam za jeden z najlepszych dowcipów, jakie kiedykolwiek napisałem – jest nadal mocno ugruntowany i dumny z występu. Trasa trwa do września, chyba że zostanę uwięziony. „

Urodzony w Birmingham komik, który występował w programach komediowych, w tym Taskmaster i QI, w ostatnich latach był odpowiedzialny za wiele publicznych wyczynów kaskaderskich.

Wcześniej próbował zwiększyć świadomość na temat jednorazowych plastików, włamując się do zestawu Steph’s Packed Lunch – po tym, jak gospodarz wskazał mu zdjęcie, na którym używa plastikowej butelki, mimo że zrezygnował z jej używania.

Lycett pojawił się również na pierwszych stronach gazet w marcu 2020 r., kiedy tymczasowo zmienił swoją nazwę w ankiecie na Hugo Boss, po tym, jak niemiecki luksusowy projektant wykorzystał roszczenia do znaków towarowych, aby kierować reklamy do małych firm i organizacji charytatywnych, używając słowa „szef” w swojej brandingu.

READ  Białoruska atletka Tsimanoskaya ubiega się o azyl w Polsce