Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Creative Kiwi zamienia ulubione ubrania w kultowe kapelusze typu Bucket

Prace Jordana Tuitamy są dowodem na to, że śmieci jednego człowieka są skarbem drugiego.

Firma Creative Taro rozpoczęła sprzedaż czapek z recyklingu – głównie czapek typu Bucket – wykonanych ze starych koszulek rugby, kołder i innych wyrzuconych materiałów. Tuitama powiedział Breakfast, że chce tworzyć ubrania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.

„Chodzi o to, by robić coś dla środowiska, ale jednocześnie wyglądać radośnie” – powiedział.

„Zawsze podziwiamy naszych rodziców. Mój tata był reprezentantem West Auckland i uważał, że dobrze się ubiera, więc przejąłem od niego wyczucie mody i oczywiście kochał sport, koszykówkę, ligę rugby i związek rugby.

"W górę i och!" – powiedział Jordan Tuitama przy śniadaniu.

„Więc tak, [I] „Po prostu się z tym otrząsnąłem i w pewnym sensie ewoluowałem”.

Tuitama powiedział, że szczególnie uwielbia ligę rugby i często składa na zamówienie przedmioty sentymentalne.

„Chciałem dać fanom, zwłaszcza fanom Warriors – którzy są największymi fanami na świecie – coś do noszenia, co będzie jednorazową rzeczą, jedną z niewielu rzeczy, jakie kiedykolwiek wyprodukowano, na zamówienie” – powiedział .

„Czasami pochodzi z osobistej kolekcji ludzi… a czasem jest to koszula, którą kiedyś nosił ich tata, a której być może nie będą już mogli nosić, więc chcą ją nosić.

„Ludzie podchodzą do mnie, a ja robię im kapelusze typu Bucket. To jeden z takich egzemplarzy, jest tylko jeden taki na świecie, jest ich. Mogą go założyć na mecz, w dniu meczu lub wystawić w pubie. Cały ten rodzaj jazzu.”

Najważniejsza jest kaupapa kaitiakitanga, czyli dbałość o świat przyrody – powiedział.

Tuitama powiedział, że szczególnie uwielbia ligę rugby i często składa na zamówienie przedmioty sentymentalne.

„Robię to poprzez modę i recykling” – powiedział Tuitama.

„Strona biznesowa byłaby świetna, a kaupapa jest jeszcze ważniejsza”.

READ  Przyznanie Ridge Media platformy kulturalnej OTT |