Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Brabus przedstawia frytownicę Mercedes-AMG E 63 1000 nm

Po wyjęciu z pudełka Mercedes-AMG E 63 naprawdę trafia w dziesiątkę. Może być wyposażony w napęd na wszystkie koła 4Matic, ale został zaprojektowany tak, aby nadać mu znaczące odchylenie z tyłu. 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem może przez większość czasu działać płynnie, ale wydaje najgłośniejszy dźwięk w swojej klasie. To zdecydowanie najbardziej ekskluzywny luksusowy sedan.

Ale dla niektórych nawet to nie wystarczy. Na szczęście dla nich stara firma tuningowa Mercedesa Brabus jest tutaj, aby uratować sytuację. Kwiatowy majsterkowicz ujawnił Brabus 800 w ciągu nocy; Ogromny remake E 63 dla tych, którzy chcą więcej we wszystkich sekcjach.

Dość pościg, 800 dostaje nową parę turbosprężarek, nieco dostrojony wlot powietrza, nowy układ wydechowy (z trybem cichym, na wypadek, gdybyś naprawdę kochał swoich sąsiadów), ponowne mapowanie ECU i wiadro zmian wizualnych.

Należą do nich obfita pianka z włókna węglowego wewnątrz i na zewnątrz (kratka, przedni rozdzielacz, tylny dyfuzor i tylny spojler), czerwone detale na kołach i kratce oraz czarne wykończenie naszywek – podstawowy Mercedes został zastąpiony przez Odznaki Brabusa, jak zwykle.

Regulacja układu napędowego sprawia, że ​​czytanie jest przyjemne. Moc i moment obrotowy wzrosły o 138 kW i 150 Nm, co dało moc 588 kW i 1000 Nm. Moc maksymalna osiąga zaledwie 6000 obr / min, co oznacza, że ​​kierowcy będą zachęcani do przyspieszania dużej masy czerwonych linii.

W połączeniu z 4Matic i dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów ulepszony E 63 może osiągnąć 100 km / hw zaledwie 3,0 sekundy. Można również zamówić wersję wagonową, a Brabus twierdzi, że to jedna dziesiąta znaku wolniej. Oba są około pół sekundy szybsze do 100 km / h niż w magazynie i mogą osiągnąć 300 km / h elektronicznie ograniczone.

Zgodnie z oczekiwaniami zawieszenie i guma zostały ulepszone, aby dotrzymać kroku dodatkowej mocy. Ale nie jest to całkiem typowe, jak mogłoby się wydawać. Firma Brabus zastąpiła tradycyjny układ zawieszenia zawieszeniem pneumatycznym, które w niektórych ustawieniach zapewnia o 20 mm niższą wysokość. Tymczasem kute koła w jodełkę otrzymują odpowiednio gumy 255/30 i 295/25.

READ  Honor 70, X8 5G i Pad 8 trafiają do Wielkiej Brytanii

Brabus twierdzi, że istnieją dwa sposoby uzyskania 800. Klienci mogą albo zamówić pełny samochód od firmy Brabus, albo przynieść obecną konfigurację E 63, aby dokonać zmian.